افزایش برداشت‌ها از صرافی هوبی؛ گزارش قیمت ارز دیجیتال ۱۸ دی ۱۴۰۱

اخبار روز ارز دیجیتال

همه روزه شاهد اتفاقات جدیدی در صنعت نوپای کریپتوکارنسی هستیم که دانستن آن‌ها خالی از لطف نیست و کمک شایانی در درک شرایط بازار و اتخاذ تصمیمات درست‌تر به ما می‌کند. ما در توکن باز روزانه اخبار مهم بازار رمزارز را بررسی می‌کنیم. با گزارش قیمت ارز دیجیتال ۱۸ دی ۱۴۰۱ توکن باز همراه باشید و دانش خود از بازار را به روزتر کنید.

در ۲۴ ساعت گذشته بازار کریپتو وضعیت نسبتا پایداری را پشت سر گذاشته است. قیمت بیت کوین به ثبات خود ادامه داد و همچنان در محدوده ۱۶٬۹۴۵ دلار در نوسان است. ارز دیجیتال ETH نیز تغییر محسوسی را تجربه نکرد و محدوده ۱٬۲۶۲ دلاری خود را حفظ کرد.

گزارش قیمت امروز ارز دیجیتال

در جدول زیر می‌توانید تغییرات ۲۴ ساعته قیمت ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار از نظر ارزش بازار را ببینید.

ارز دیجیتالقیمتتغییرات قیمت در ۲۴ ساعت گذشته
بیت کوین۱۶٬۹۳۷۰.۷٪+
اتریوم۱٬۲۶۵۰.۰۲۴٪-
BNB۲۶۰.۸۱۰.۰۸٪-
XRP۰.۳۴۲۴۰.۵۳٪-
دوج کوین۰.۰۷۲۴۷۰.۹۳٪-
کاردانو۰.۲۷۵۸۰.۶۶٪+
پالیگان۰.۸۰۲۳۰.۰۴٪-
لایت کوین۷۵.۹۴۰.۱۸٪-
پولکادات۴.۶۷۰.۴۵٪-
سولانا۱۳.۲۵۱.۴۶٪+
۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار از نظر مارکت کپ

مهمترین اخبار امروز ارز دیجیتال

حجم معاملات ماهانه فیوچرز بیت کوین به پایین‌ترین سطح ۲ ساله خود رسید

حجم معاملات بیت کوین در بازارهای فیوچرز (آتی) در نوامبر ۲۰۲۲ (آبان ۱۴۰۱) ۶۳۱.۶ میلیارد دلار بوده است. با این حال در دسامبر ۲۰۲۲ (آذر ۱۴۰۱) این رقم به ۳۸۶.۶ میلیارد دلار کاهش یافت. این یعنی کاهش ۳۹ درصدی حجم معاملات فیوچرز بیت کوین که از اکتبر ۲۰۲۰ (مهر ۱۳۹۹) بی‌سابقه بود.

دوج کوین چهارمین ارز دیجیتال محبوب در بیت پی

میم کوین دوج (DOGE) پس از بیت کوین، اتریوم و بیت کوین کش چهارمین رمزارز محبوب در سرویس پرداخت بیت پی (BitPay) است. ریپل و لایت کوین در رتبه‌های بعدی این لیست قرار دارند. در پاییز سال گذشته، ایلان ماسک برای فروش عطر کلکسیونی خود از BitPay استفاده کرد و این شرکت امکان خرید این عطر را با استفاده از دوج کوین و شیبا اینو، در اختیار کاربران قرار داد.

برداشت از صرافی هوبی در حال افزایش است

پس از آنکه صرافی هوبی متعلق به جاستین سان، تعدادی از کارمندان خود را اخراج کرد و محدودیت‌هایی را برای بقیه کارمندان خود قرار داد کاربران این صرافی این اقدامات را یک سیگنال منفی مبنی بر بروز احتمالی مشکلات صرافی برداشت کردند. داده‌ها نشان می‌دهد در ۲۴ ساعت گذشته ۷۵.۱ میلیون دلار و از ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر ۱۴۰۲) حدود ۲۰۴.۶۵ میلیون دلار سرمایه از صرافی هوبی خارج شده است. قیمت ترون (TRX) رمزارز وابسته به جاستین سان و توکن HT مربوط به صرافی هوبی تحت تاثیر این اخبار منفی قرار گرفته‌اند و کاهش قیمت را تجربه کردند.

ایالات متحده در مورد نقض قوانین AML و پولشویی توسط بایننس تحقیق می‌کند

دادستان‌های فدرال در حال بررسی معاملات شرکت‌های سرمایه‌گذاری با صرافی بایننس برای بررسی نقض قوانین AML و پولشویی هستند. ماه گذشته رویترز گزارش داده بود، بایننس زیر ذره‌بین دادستان‌های فدرال قرار دارد و آن‌ها در حال جمع‌آوری شواهد و مدارک برای کیفرخواست علیه این شرکت هستند. گزارش رویترز حواشی زیادی برای بایننس به وجود آورد. به طوری‌که حجم برداشت از این صرافی افزایش پیدا کرد و شاهد کاهش قابل توجه قیمت بایننس کوین (BNB) بودیم.

حذف Wyre از کیف پول متامسک

متامسک اعلام کرد Wyre از لیست سرویس موبایل خود حذف شده است و به زودی از نسخه افزونه مرورگر خود نیز آن را حذف خواهد کرد. wyre خدمات مرتبط با پرداخت به وسیله API را ارائه می‌دهد.

تغییرات قیمت امروز ارز دیجیتال

  • قیمت تتر (USDT) به تومان با ۳.۵٪ رشد نسبت به روز گذشته به ۴۱٬۴۰۰ رسید. در حال حاضر بهترین قیمت خرید تتر در صرافی تریتکس با قیمت ۴۱٬۱۳۰ تومان است.
  • در ۲۴ ساعت گذشته قیمت بیت کوین (BTC) ۰.۰۶٪ رشد داشته و در محدوده ۱۶٬۹۴۵ دلار در نوسان بوده است. بهترین قیمت خرید بیت کوین در صرافی ورسلند و در سطح ۷۰۱.۲۳۳.۲۰۰ تومان است.
  • اتر نیز ۰.۱۱٪ نسبت به روز گذشته کاهش داشته است و در سطح ۱۲۶۳ دلار معامله می‌شود. بهترین قیمت خرید اتریوم در صرافی نوبیتکس و در سطح ۵۱.۹۹۹.۰۰۰ تومان قرار دارد.
  • استپن (GMT) عملکرد خوبی را در هفت روز گذشته از خود به جا گذاشته است و بیش از ۱۴٪ رشد قیمت داشته است. GMT در حال حاضر ۰.۲۶۲۱ دلار قیمت دارد. بهترین قیمت خرید استپن را می‌توانید در صرافی نوبیتکس و به قیمت ۱۰٬۷۹۹ تومان تجربه کنید.
  • شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته روندی تقریبا نزولی را تجربه کرد و ۰.۳۵٪ کاهش قیمت داشت. از زمانی که تا ۰.۰۰۰۰۱۱۱۵۸ دلار ریزش داشت شروع نسبتا خوبی را شروع کرد. با این حال محدوده ۰.۰۰۰۰۸۳۰ برای این میم کوین سطح حمایت مهمی است (S1) که در یک ماه اخیر نقش خود را به خوبی ایفا کرده است. می‌توانید بهترین قیمت خرید شیبا اینو را در صرافی تترلند و به قیمت ۰.۳۳ تومان ببینید.
  • کیک (Cake) با ۴.۵٪ رشد هفتگی یکی از رمزارزهای موفق چند روز اخیر بازار کریپتو بوده است. با این حال در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۴۶٪ کاهش داشته و قیمت ۰.۸۰۳۶ را به ثبت رسانده است. بهترین قیمت خرید ارز دیجیتال کیک در صرافی رمزینکس و به قیمت ۱۳۷٬۶۰۳.۵ تومان است.

در ادامه تاریخچه قیمت ارزهای ترند بازار را می‌بینیم:

نام ارزقیمت ارز دیجیتال ۱۶ دی قیمت ارز دیجیتال ۱۷ دیقیمت ارز دیجیتال ۱۸ دی
استپن (GMT)۰.۲۵۶۰۰.۲۶۱۲۰.۲۶۲۴
بیت کوین۱۶٬۹۳۲۱۶٬۹۵۱.۶۱۱۶٬۹۳۵
شیبا اینو۰.۰۰۰۰۸۴۱۴۰.۰۰۰۰۸۵۱۵۰.۰۰۰۰۸۴۳
پنکیک سواپ (cake)۳.۲۱۳.۳۱۳.۲۹
سولانا۱۳.۵۶۱۳.۵۱۱۳.۶۰
پالیگان (ماتیک)۰.۸۰۲۲۰.۸۰۲۴۰.۸۰۲۶
اتریوم۱٬۲۵۴۱٬۲۶۶۱٬۲۶۲
FET۰.۱۲۷۱۰.۱۵۷۱۰.۱۵۷۶
کاردانو۰.۲۷۷۹۰.۲۷۸۱۰.۲۸۳۰
هوبی توکن (HT)۴.۷۶۴.۷۳۴.۷۱
تاریخچه قیمت ارزهای ترند بازار. (قیمت‌ها به دلار)

پرسودترین ارزهای دیجیتال امروز

پرسودترین رمزارزهای بازار در ۱۷ دی ۱۴۰۱

رمزارزقیمت (دلار)تغییرات ۲۴ ساعتهحجم ۲۴ ساعته (دلار)
کاردانو۰.۲۸۳۴۳.۳۲٪+۲۰۵٬۷۰۳٬۶۶۹
سولانا۱۳.۵۷۲.۹۵٪+۳۱۷٬۶۱۸٬۸۷۵
ترون۰.۰۵۲۱۸۰.۶۹٪+۲۲۵٬۸۴۰٬۵۸۸
پرسودترین رمزارزهای بازار منبع: کوین مارکت کپ

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.