افزایش فعالیت نهنگ‌های ارز دیجیتال؛ آیا شاهد دست‌کاری قیمت‌ها خواهیم بود؟

افزایش فعالیت نهنگ‌ها؛ آیا شاهد دست‌کاری قیمت‌ها خواهیم بود؟

همزمان با افزایش قیمت بسیاری از رمز ارزها طی هفته‌ی گذشته، فعالیت و تعداد نهنگ‌های بزرگ بازار افزایش یافته است. اما این فعالیت چه تاثیری بر بازار ارزهای دیجیتال خواهد داشت؟ با ما در خبر «افزایش فعالیت نهنگ‌ها» همراه باشید تا با بررسی این خبر به این سوال مهم پاسخ بدهیم.

افزایش فعالیت نهنگ‌ها

بنا به داده‌های موسسه‌ی آماری Santiment، فعالیت و تعداد نهنگ‌های عظیم‌الجثه‌ی ارز دیجیتال که معاملاتی بالاتر از 100 هزار دلار انجام می‌دهند افزایش یافته است. همچنین به‌نظر مهم‌ترین تراکنش‌های این نهنگ‌ها دو استیبل کوین USDT و USDC هستند. به‌دنبال این اتفاقات، سانتیمنت انتظار دارد تا طی روزهای آتی، تحرکات عمده‌ای در بازار رخ بدهند.

استفاده از سرویس توکن باز؛ شناسایی بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال

دست‌کاری قیمت اتریوم

داده‌های ارائه شده از سوی موسسه‌ی تحلیلی CryptoQuant نیز نشان می‌دهد که نهنگ‌های اتریوم طی چند وقت اخیر بر قیمت این رمز ارز تاثیر گذاشته‌اند. همچنین داده‌ها نشان می‌دهند که نهنگ‌ها با استیک کردن اتریوم در صرافی‌ها و فروش آن در نقاط مختلف از افزایش قیمت این رمز ارز جلوگیری کرده و قیمت را دست‌کاری کرده‌اند.

استفاده از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ ارزهای دیجیتال و کسب سود مطمئن

به‌عنوان مثال یک نهنگ بزرگ اتریوم در 30 اکتبر، 19999 واحد اتریوم به ارزش 31.6 میلیون دلار را به صرافی بایننس منتقل کرده است.

حرکات مشابه با این نهنگ از سوی دیگر بازیکنان بزرگ بازار بیان‌گر دو احتمال است. احتمال اول اینکه نهنگ‌ها به‌دنبال افزایش نقدینگی خود هستند. احتمال دوم اینکه آنها به‌دنبال کاهش قیمت اتریوم و فروش در قیمت‌های بالاتر هستند.

با این حال فقط نهنگ‌های اتریوم به‌دنبال جابه‌جایی دارایی خود نبوده و به گزارش بنزینگا در هفته‌ی گذشته، یک نهنگ بیت کوین مقدار هنگفت 2181 واحد BTC را با ارزش 44.7 میلیارد دلار جابه‌جا کرده است.

سخن پایانی

به‌نظر شما همراهان توکن باز، آیا شاهد ریزش مجدد بازار و فروش نهنگ‌ها در سطوح بالاتر خواهیم بود؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما و سایر کاربران توکن باز به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان خبر «افزایش فعالیت نهنگ‌ها» همراه ما بودید.

منبع: U.Today

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.