برخی دریافت‌کنندگان ایردراپ توکن MEME میلیونر شده‌اند

میم کوین

کمپین ایردراپ در حال انجام توکن میم‌کوین (MEME)، یک توکن جدید مبتنی بر اتریوم، تاکنون حدود 2.35 میلیارد توکن را به اعضای جامعه خود توزیع کرده است.

بر اساس داده‌های پلتفرم تحلیلی لوک‌آن‌چین، اعضای واجد شرایط تاکنون 2.35 میلیارد توکن MEME را در ایردراپ دریافت کرده‌اند که به طور کلی به ارزش 52.4 میلیون دلار است.

ایردراپ میم‌کوین (MEME) 

ایردراپ در حال انجام MEME موضوع داغی در جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. داده‌های لوک‌آن‌چین نشان می‌دهد برخی دریافت‌کنندگان میلیونر شده‌اند.

دریافت‌کنندگان قابل توجه شامل lastvikingeth@ با دریافت 50.73 میلیون MEME به ارزش 1.13 میلیون دلار، dingalingts@ با 26.88 میلیون MEME به ارزش 599 هزار دلار، Keungzeth@ با دریافت 24.92 میلیون MEME به ارزش 555 هزار دلار و BitroxEth@ با دریافت 20.62 میلیون توکن به ارزش 459 هزار دلار هستند.

علی‌رغم ایردراپ و احتمال فروش توکن‌ها، قیمت MEME 5.23٪ افزایش یافته و به 0.02842 دلار رسیده است. ارزش بازار آن 234،918،203 دلار و حجم معاملات کل آن 463،225،700 دلار است.

سازنده میم‌کوین (MEME)  

میم‌لند متعلق به 9gag نیروی خلاق پشت MEME است، یک ارز دیجیتال با تمرکز بر طنز و میم‌ها. MEME بر خلاف بسیاری از ارزها وعده کاربرد یا بازده بالقوه نمی‌دهد. با این حال، محبوبیت قابل توجهی کسب کرده است که با لیست شدن در بایننس تقویت شده است.

برای دریافت MEME، کاربران باید بخشی از میم‌لند باشند که برای NFTها و برنامه‌های متصل به متاورس شناخته شده است. ایردراپ فعلی عمدتاً به کاربران دارنده NFTهای میم‌لند تعلق گرفته است.

میم‌کوین (MEME) توسط کجا پشتیبانی می‌شود؟

حمایت صنعت از MEME شاید تعجب‌آور باشد اما gag9 که استارتاپ پشت میم‌لند است، حمایت YCombinator را دارد که نقش مهمی در موفقیت MEME داشته است.

برای تضمین پتانسیل بلندمدت، میم‌لند ممکن است نیاز به گسترش داشته باشد. بسیاری از پروژه‌های میم‌کوین مانند شیبا اینو و فلوکی، در حال گذار به پلتفرم‌های عملیاتی‌تر برای جوامع خود هستند. MEME نیز می‌تواند از تکامل مشابهی بهره‌مند شود.

منبع: cryptosheadlines

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.