قابلیت درآمدزایی برای تولیدکنندگان محتوا در توییتر فعال شد

ایلان ماسک توییتر

ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر به تازگی توییتی منتشر کرد و از فراهم کردم قابلیت کسب درآمد از این پلتفرم برای تولیدکنندگان محتوا خبر داد.

از زمانی که ایلان ماسک توییتر ار خریده است اقدامات مختلفی انجام داده تا سودآوری این شرکت را افزایش دهد. از جمله اخراج بخش زیادی از کارمندان توییتر و فروشی کردن تیک آبی توییتر. تیک آبی توییتر که قبلا به رایگان و تنها به افراد شناخته شده داده می‌شد، در سیاست جدید در ازای خرید اشتراک توییتر آبی (Twitter Blue) به ازای ماهانه ۸ دلار به هر کس که بخواهد فروخته می‌شود.

اگر به دنبال مکانی امن برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستید پیشنهاد توکن باز به شما صرافی ارز دیجیتال آبان تتر است که با پشتیبانی از بیش از ۳۵۰ کوین مختلف، کارمزدهای پایین و پشتیبانی فوق‌العاده، یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های حال حاضر بین کاربران ایرانی است.

ورود به سایت آبان تتر

اقدام جدید توییتر که «درآمدزایی یا Monetization» نامیده می‌شود به کاربران امکان می‌دهد از پست‌های خود در توییتر کسب درآمد کنند. در واقع پست‌های خود را فقط به افرادی نمایش دهند که هزینه آن را داده باشند. به این صورت که فالوورها نیز باید اشتراک ماهانه فالوور بودن خود را به تولیدکنندگان محتوا پرداخت کنند! در زیر متن توییت ایلان ماسک را مشاهده می‌کنید.

تولید محتوا و کسب درامد از توییتر

از تولیدکنندگان محتوایی که بین 50 دلار تا 50 هزار دلار درآمد ماهانه کسب می‌کنند مقدار 0.3 درصد و بالای 50 هزار دلار مقدار 20 درصد کارمزد به توییتر تعلق می‌گیرد.

توییتر برای پردازش این تراکنش‌ها با شرکت پرداخت‌یار استرایپ (Stripe) قرارداد بسته است. اما از استفاده از رمزارزها برای این پرداخت‌ها صحبتی نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.