بررسی قیمت ارز دیجیتال نئو؛ آیا فرصت خرید NEO فرا رسیده؟

بررسی ارز دیجیتال نئو؛ با پروژه‌ی NEO آشنا شوید

ارز دیجیتال نئو طی شبانه‌روز اخیر ترند شده و توجه زیادی به خود جلب کرده است. احتمال افزایش قیمت این رمز ارز وجود داشته و بهتر است آنرا به‌خوبی زیرنظر بگیرید. امروز قصد داریم به بررسی ارز دیجیتال نئو بپردازیم. با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال NEO چیست؟

نئو یک پروژه‌ی متن باز است که توسط جامعه‌ی خود هدایت می‌شود. نئو از فناوری بلاکچین در راستای دیجیتالی کردن دارایی‌ها و مدیریت بهتر دارایی‌های دیجیتال با استفاده از قراردادهای هوشمند استفاده می‌کند. در واقع هدف نئو ایجاد «اقتصاد هوشمند» است.

بهره‌گیری از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ نئو و کسب سود مطمئن

 NEO در سال 2014 تاسیس شد و در ژوئن 2015 در  GitHub قرار گرفت. نام تجاری پروژه‌ی  NEO در سال 2017 تغییر کرد و تغیرات گسترده‌ای در پروتکل آن اعمال شد. به‌عنوان‌مثال حق رای برای کاربران در نظر گرفته شد.

پتانسیل سرمایه‌‌گذاری در NEO

شرکت تحقیقاتی سرمایه‌گذاری Weiss Research که ارزهای دجیتال را از نظر ارزش سرمایه‌گذاری رتبه‌بندی می‌کند به نئو امتیاز کلی +C را داده است. آنها به فناوری و پذیرش این رمز ارز رتبه‌ی  C و به عملکرد آن در بازار رتبه‌ی  B را اعطا کرده‌اند.

استفاده از سرویس توکن باز؛ شناسایی بهترین قیمت خرید و فروش نئو

بررسی قیمت نئو در سال 2022

NEO در سال 2021 به سطح قیمت 140 دلار رسید و سقوط آزاد بدی را تجربه کرد. در ماه جولای 2021 این رمز ارز به حمایت 25 دلار رسید و دچار افزایش قیمت شد و به 66 دلار رسید. با این حال با تغییر روند بازار و افت قیمت شدید بیت کوین روزهای خوب نئو هم به پایان رسید و هم‌اکنون این رمز ارز در سطح 9.33 دلار معامله می‌شود.

ارز دیجیتال نئو
نمودار رمز ارز نئو در نمای ماهانه

با پایان یافتن بازار خرسی احتمال افزایش قیمت  NEO در سال 2022 افزایش یافته و تحلیل‌گران باور دارند این رمز ارز تا پایان سال جاری به سطح قیمت 30 دلار خواهد رسید.

سخن پایانی

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به این رمز ارز چیست؟ آیا روی آن سرمایه‌گذاری خواهید کرد؟ لطفا نظر و چشم‌انداز خود برای ارز دیجیتال نئو را با ما به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید.

منبع: MarketBeat

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.