کاربران نیجریه ای، صرافی بایننس را متهم به کلاهبرداری کردند

صرافی بایننس

عده ای از کاربران نیجریه ‌ای صرافی بایننس را متهم به کلاهبرداری کرده و همچنین اعلام کرده اند که حساب آنها را بدون هیچ دلیل موجهی مسدود کرده است.

به گزارش توکن باز به نقل نیوز بیت کوین (news.bitcoin)، صرافی بایننس در پاسخ به اتهامات کاربران آفریقایی بیان کرد که هیچ حسابی بی‌ دلیل بسته نمی ‌شود. با این وجود کاربران نیجریه ای، کمپینی برای تحریم بایننس (Binance) راه انداخته اند و در این کمپین با هشتگ؛ بایننس کلاهبرداری را متوقف کن (binance stop scamming)، از دیگر کاربران آفریقایی درخواست کرده اند که تا نارضایتی خود را از صرافی بایننس، با بقیه کاربران به اشتراک بگذارند.

جالب است بدانید با وجود اینکه صرافی بایننس اول این اتهام را رد کرده بود اما چندی پس از این خبر، صرافی بایننس با انتشار توییتی در صفحه رسمی اش بیان کرد: گاهی اوقات برای محافظت از ذخایر کیف پول کاربران، حساب آن ها به ‌صورت خودکار با محدودیت رو به رو می شود. همچنین در بعضی موارد نیز به علت درخواست مراجع قانونی مجبور می شویم که حساب‌ها را محدود کنیم؛ البته هیچ‌ وقت بدون هیچ دلیل موجهی حساب‌ها را محدود نمی‌کنیم.

شایان ذکر است، صرافی بایننس درحالی‌ که قبل از انتشار این توییت اتهامی که توسط کاربران نیجریه ای به او زده شد را رد کرده بود اما پس از انتشار این توییت رسماً تأیید کرد که دسترسی به برخی حساب‌ ها را مسدود کرده است، هرچند گفتنی است که در ادامه صحبت هایش این را هم اضافه کرد، این اتفاق تنها زمانی رخ می دهد که دلیل موجهی برای آن وجود داشته باشد.

منبع: news.bitcoin.com

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.