نوبیتکس نسخه‌ بتای موقعیت فروش تعهدی را اضافه کرد

اخبار صرافی نوبیتکس

صرافی نوبیتکس اعلام کرد قابلیت فروش تعهدی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. نوبیتکس قابلیت فروش تعهدی راهکاری برای سودآوری کاربران از روندهای نزولی بازار معرفی کرد.

آپدیت ۱۶ اسفند: صرافی نوبیتکس از اضافه شدن موقعیت فروش تعهدی به نسخه‌ی وب و اپلیکیشن iOS خود خبر داد. این قابلیت در حال حاضر برای تمامی کاربران سطح ۲ و بالاتر فعال شده است.


موقعیت فروش تعهدی نوبیتکس چیست و آموزش استفاده از موقعیت فروش تعهدی نوبیتکس


نوبیتکس اعلام کرد کاربران برای استفاده از این قابلیت می‌توانند به اپلیکیشن نوبیتکس مراجعه کنند و از بخش «منو»، گزینه‌ی «تنظیمات» را انتخاب کنند. پس از لمس گزینه‌ی «فروش تعهدی» و زدن دکمه‌ «فعالسازی» درخواست کاربر ثبت می‌شود.

پس از فعالسازی کاربر می‌تواند از این قابلیت در نسخه‌ی وب اپلیکیشن نوبیتکس نیز استفاده کنند. نوبیتکس اضافه کرد به زودی امکان ثبت درخواست فعالسازی از طریق وب‌سایت و همچنین استفاده و درخواست فعالسازی در اپلیکیشن iOS نیز در دسترس تمامی کاربران قرار خواهد گرفت.

نوبیتکس خطاب به کاربران خود اعلام کرد:

پیش از شروع، حتما تمامی ضوابط، قوانین و توضیحات مرتبط با قابلیت فروش تعهدی را مطالعه کنید تا با آگاهی کامل از چگونگی عملکرد و محدودیت‌ها از این قابلیت استفاده کنید.

در حال حاضر موقعیت فروش تعهدی تنها برای بازارهای بیت‌کوین، اتریوم، شیبا و دوج‌کوین قابل استفاده است؛ اما به زودی برای بیشتر بازارهای موجود در نوبیتکس فعال خواهد شد.

در اطلاعیه نوبیتکس آمده است از ۱۸ بهمن تا سالروز ۵ سالگی نوبیتکس یعنی ۱۲ اسفند، کارمزد تمدید روزانه‌ وکالت رایگان خواهد بود. (کارمزدهای مربوط به معاملات خرید و فروش در قابلیت فروش تعهدی مشابه بازار اسپات محاسبه می‌شوند).

در مقاله «موقعیت فروش تعهدی و استخر دارایی وکالت‌دهنده‌ها» نوبیتکس نحوه استفاده از این قابلیت را توضیح داده است.

مشاهده تمام اخبار صرافی نوبیتکس

2 دیدگاه روشن نوبیتکس نسخه‌ بتای موقعیت فروش تعهدی را اضافه کرد

  • برای فعال کردن فروش تعهدی تو منو تنظیمات چیزی نداره،کجا باید فعال کنم؟

  • سلام
    ممنون از زحماتتون
    اگر لونا کلاسیک وبیبی دوج رو لیست کنید سیلی از سرمایه کاربرها از صرافی های خارجی به این صرافی منتقل میشه

    ممنون از توجه شما دوستان عزیز

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.