اطلاعیه صرافی‌ها؛ دو ارز دیجیتال گراف و بت (BAT) در صرافی نوبیتکس لیست شد

گراف در صرافی نوبیتکس لیست شد

رمز ارز گراف با نماد GRT و ارز دیجیتال BAT در صرافی ایرانی نوبیتکس لیست شد. کاربران نوبیتکسی از همین حالا می‌توانند این رمز ارز را در دو بازار ریالی و تتری این صرافی خرید و فروش کنند.

استفاده از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ ارز دیجیتال گراف و کسب سود مطمئن

ارز گراف در نوبیتکس لیست شد

توجه داشته باشید که واریز و برداشت رمز ارز گراف روی شبکه‌ی اتریوم صورت می‌گیرد. همچنین کارمزد معاملات گراف تا 3 روز کاملا رایگان خواهد بود. بدین صورت کاربران تا ساعت 16 سه‌شنبه 25 مرداد هیچ‌گونه کارمزدی پرداخت نخواهند کرد.

ارز BAT در نوبیتکس لیست شد

صرافی ایرانی نوبیتکس طی تازه‌ترین اقدام خود رمز ارز بیسیک اتنشن توکن (بت) را لیست کرد. کاربران از همین لحظه می‌توانند BAT را در دو بازار ریالی و تتری این صرافی خرید و فروش کنند.

استفاده از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ و کسب سود مطمئن از ارز دیجیتال بیسیک اتنشن توکن

توجه داشته باشید که خرید و فروش رمز ارز BAT تنها در دو شبکه‌ی اتریوم و BSC امکان‌پذیر است. همچنین کارمزد خرید و فروش این رمز ارز تا 3 روز رایگان خواهد بود. بدین صورت کاربران تا ساعت 16 سه‌شنبه 25 مرداد هیچ‌گونه کارمزدی برای خرید و فروش گراف پرداخت نخواهند کرد.

همراهان توکن باز چه تجربه‌ای از سرمایه‌گذاری روی رمز ارز GRT دارید؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان خبر «گراف در صرافی نوبیتکس لیست شد» همراه ما بودید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.