اطلاعیه صرافی‌ها؛ اعلامیه‌ی صرافی نوبیتکس درخصوص به‌روزرسانی اتریوم

اطلاعیه صرافی‌ها؛ اعلامیه‌ی صرافی نوبیتکس درخصوص به‌روزرسانی اتریوم

صرافی نوبیتکس در آخرین اطلاعیه‌ی خود به بررسی نکات مربوط به مرج اتریوم پرداخت. در ادامه به بررسی این اطلاعیه می‌پردازیم. با ما در خبر «اعلامیه‌ی صرافی نوبیتکس درخصوص به‌روزرسانی اتریوم» همراه باشید.

قبل و بعد از آپدیت Bellatrix و Paris، واریز و برداشت اتر و دیگر توکن‌های شبکه‌ی ERC-20 متوقف خواهد شد.

در توکن باز ببینید؛ بررسی صرافی نوبیتکس

به‌روزرسانی Bellatrix امروز حوالی ساعت 17 انجام خواهد شد و به همین علت واریز و برداشت اتریوم از ساعت 16 الی 18 متوقف خواهد شد. بهتر است در این زمان حتی از انتقال رمز ارز روی این شبکه خودداری کنید.

پس از اجرا شدن به‌روزرسانی مرج، امکان فورک شدن شبکه و به‌وجود آمدن دارایی‌های جدید وجود داشته و در همین راستا صرافی نوبیتکس تمامی جنبه‌های فنی را در نظر خواهد گرفت. این صرافی درصورت امکان از دارایی‌ها اسنپ شات گرفته و زمان دقیق اسنپ شات به‌زودی اعلام خواهد شد. همچنین درصورت بوجود آمدن دارایی جدید، تیم تحقیق و توسعه‌ی نوبیتکس این رمز ارزها را مورد بررسی قرار داده و بعدا در اطلاعیه‌ای وضعیت آنها را اعلام خواهد کرد.

شما همراهان توکن باز چه تجربه‌ای از کار با صرافی نوبیتکس دارید؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان خبر «اعلامیه‌ی صرافی نوبیتکس درخصوص به‌روزرسانی اتریوم» همراه ما بودید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.