اطلاعیه صرافی‌ها: لیست شدن توکن ای کش و برگزاری مسابقه میان تریدرهای ایرانی

جایگاه ارز دیجیتال در ایران

امروز قصد داریم تا به بررسی تورنمنت صرافی او ام پی فینکس و رمز ارز جدید صرافی رمزینکس بپردازیم. دو صرافی رمزینکس و او ام پی فینکس تغییرات جدیدی را در سرویس‌های خود ارائه داده‌اند که توکن باز به شرح این دو موضوع می‌پردازد.

تورنمنت صرافی او ام پی فینکس برای تریدرهای ایرانی

به گزارش توکن باز و به نقل از صرافی او ام پی فینکس، تورنمنت جدید این صرافی آغاز شده و جوایز نفیسی برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است. این صرافی در بیست و هشتمین روز از هر ماه، جوایزی را به کسانی که بیش‌ترین سود را کسب کرده، اهدا می‌کند. در این تورنمنت به نفر اولِ هر ماه آیفون 13، به نفر دوم اپل واچ و به نفر سوم، ایرپاد هدیه می‌شود. شما کاربران توکن باز نیز می‌توانید به این رقابت پیوسته و برای کسب این جوایز رقابت کنید. برای شرکت در این مسابقه، به این صفحه مراجعه کنید.

آغاز معاملات توکن ای کش در صرافی رمزینکس

صرافی رمزینکس در اطلاعیه‌ی جدیدی خبر از باز شدن معاملات رمز ارز eCash داد. هم‌اکنون وایز و برداشت این رمز ارز در این صرافی فعال شده و کاربران می‌توانند به خرید و فروش آن بپردازند. توجه داشته باشید که ارز دیجیتال eCash به‌صورت 100 تایی در این صرافی به فروش می‌رسد. هم‌اکنون هر واحد 100 تایی از این رمز ارز در سطح قیمت 14 تومان به فروش می‌رسد.

ورود و ثبت نام در صرافی رمزینکس

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به این اتفاقات چیست؟ آیا در تورنمنت صرافی او ام پی فینکس شرکت کرده یا رمز ارز eCash را خریداری خواهید کرد؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.