یکه تازی توکن آپتیمیزم در بازار ارزهای دیجیتال؛ توکن OP را در کدام صرافی ایرانی بخریم؟

تحلیل قیمت ارز OP

توکن حاکمیتی مبتنی بر شبکه لایه‌ 2 Optimism راه‌اندازی شد. این توکن با اختصار OP راه‌اندازی شده و با 19.3 درصد افزایش قیمت طی روز اول راه‌اندازی، هم‌اکنون در سطح قیمت 1.71 دلار معامله می‌شود. در ادامه به بررسی توکن Optimism می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

آغاز معاملات توکن OP در صرافی‌ها

این توکن با تامین مالی از سوی دو پلتفرم Token House و Citizens’ House به تقویت سیستم Optimism پرداخته و ساختار آن را تغییر می‌دهد.

ایردراپ توکن Optimism

 این توکن از طریق ایردراپ بین کاربران توزیع شده و افرادی که تا پیش از 25 مارس از شبکه‌ی Optimism استفاده کرده‌اند قادر به شرکت در این ایردراپ هستند. درمجموع 231 هزار آدرس قادر به استفاده از ایردراپ 214 میلیون توکن OP (5 درصد از کل 4.29 میلیارد عرضه) هستند. روند اهدای توکن به کاربران از ساعاتی پیش آغاز شده است.  افرادی که از سوی Token House در این ایردراپ شرکت کرده‌اند، قادر به رای دادن درخصوص پروژه‌های Optimism خواهند بود. پس از آنها و در ادامه‌ی سال 2022 کاربران Citizens’ House به این مهم دست خواهند یافت.

در توکن باز بیابید: خرید ارز دیجیتال OP در ایران

علاوه بر 5 درصدی که امروز به‌طور ایردراپ بین کاربران تقسیم می‌شود، 14 درصد از کل عرضه‌ی این توکن هم برای ایردراپ‌های آتی رزرو شده است. علاوه بر توزیع بین کاربران، بخشی از عرضه‌ی OP بین پروژه‌هایی که روی Optimism کار می‌کنند تقسیم می‌شود. این بنیاد برنامه دارد تا ایردراپ‌های بیش‎تری طی سه‌ماهه‌ی دوم سال 2022 انجام دهد.

توکن OP در صرافی‌ها

با متولد شدن این رمز ارز، صرافی‌های مختلفی شروع به لیست کردن آن کردند. تا کنون صرافی‌های OKX، LBank، MEXC، AAX این رمز ارز را لیست کرده‌اند.

همچنین شایعاتی مبنی بر لیست شدن توکن OP در صرافی مشهور Coinbase وجود دارد. کاربران صفحه‌ای مربوط به این توکن را در صرافی Coinbase در تاریخ 20 آپریل مشاهده کرده و پس از آن، بنیاد The Optimism Collective اطلاعاتی مربوط به توکن OP را در تاریخ 26 آپریل منتشر کرد.

سخن پایانی

شبکه‌ی Optimism به‌عنوان یک برنامه‌ی لایه 2 قصد دارد تا به برنامه‌ها اجازه دهد که تراکنش‌های خود را سریع‌تر و ارزان‌تر از بلاکچین اتریوم انجام دهد. بنا به داده‌های نشریه The Block، این شبکه میزبان 600 میلیون دلار ارزش کل قفل شده از برنامه‌های مختلف ازجمله Uniswap و Aave است. با راه‌اندازی شدن این توکن، اکوسیستم Optimism بیش‌ازپیش گسترش یافته و روزهای خوبی در انتظار این شبکه است. آیا شما همراهان توکن باز روی این توکن سرمایه‌گذاری خواهید کرد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: TheBlockCrypto

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.