همکاری اپرا (Opera) با شبکه پالیگان

operapolygonpic

به گزارش توکن باز و به نقل از کوین تلگراف؛ Browser نسل 3 اپرا از همکاری با شبکه پالیگان پرده برداشته است؛ این همکاری مرورگر کاربران Opera را همراهی می کند تا دسترسی و امکان استفاده بیش از سه هزار Dapp را داشته باشند.

به گفته کریپتو پوتیتو، این مرورگر حاوی کیف پولی است که از API در Web3 اتریوم استفاده می‌کند. از این پس کاربران اپرا را مقدور می کند تا با Token بومی شبکه پالیگان یعنی MATIC تراکنش‌ها و معاملات خود را انجام دهند و به این ترتیب مانع و مشکلات ورود کاربرانی که به تازگی وارد دنیای ارز دیجیتال می شوند را کمتر خواهد کرد.

کاربران مرورگر اپرا از این لحظه به بعد می‌توانند به پلتفرم‌های مثل سوشی سواپ، آوه، بلنسر و کایبر کرو در کنار بازی‌ها و پلتفرم‌های NFT بر بستر بلاکچین مانند دیسنترالند، open sea، sand box و … دسترسی داشته باشند.

 آغاز کار شبکه پالیگان و اپرا در نسخه Android این مرورگر خواهد بود و به کمک سیستم قفل اندروید، امنیت تراکنش‌های کاربران شبکه پالیگان تامین خواهد شد. این همکاری برای فصل اول سال ۲۰۲۲ میلادی طراحی و برنامه ریزی شده است.

همانطور که گفته شد شبکه Opera در ابتدای این ماه از همکاری یکسانی با رمز ارز سولانا خبر داد؛ در پایان این همکاری موجب می شود که برنامه های غیرمتمرکز شبکه سولانا در دسترس کاربران قرارگیرد.

اولدومسوم
بیت کویناتریومتتر
100020003000

منبع: کوین تلگراف

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.