ایردراپ‌هایی که این ماه می‌توانید شرکت کنید!

ایردراپهای سال 2024

ایردراپ‌های ارز دیجیتال به انگیزه‌های محبوب در بازار تبدیل شده‌اند که تمامی طرف‌ها، از پروژه‌های دارایی دیجیتال گرفته تا کاربران نهایی، از آنها پاداش می‌گیرند.



ایردراپ ارز دیجیتال توزیع بخشی از توکن پلتفرم یا دارایی‌های دیگر به اعضای جامعه است.

چرا زمان مناسبی برای ایردراپ است؟

به طور سنتی، بازار صعودی شاهد ایردراپ‌های ارز دیجیتال بیشتری است زیرا توکن‌های جدید معمولاً به بازار معرفی می‌شوند. ایردراپ‌های ارز دیجیتال از استراتژی‌های مهم برقراری ارتباط با جامعه به شمار می‌روند. کاربران همچنین امکان مشاهده قابلیت‌های این توکن‌ها به همراه اقتصاد توکن‌های آن‌ها را پیدا می‌کنند. معمولاً، پلتفرم‌های دارایی دیجیتال به دنبال گسترش تعداد کاربران هستند در حالی که توکن پلتفرم فعالیت‌های بیشتری ثبت می‌کند. در بازار صعودی کنونی، این‌ها ایردراپ‌های ارز دیجیتال برتری هستند که در آوریل باید مراقب آنها بود.

تبلیغ هاوینگ بایننس

هاوینگ بیت کوین که با اشتیاق زیادی انتظار می‌رود، به عنوان دوره‌ای صعودی برای رهبران بازار و سایر دارایی‌ها در نظر گرفته می‌شود. این رویداد هاوینگ برای آوریل (اردیبهشت) برنامه‌ریزی شده است و باعث می‌شود بزرگترین صرافی از نظر حجم، به کاربران پاداش دهد. بایننس برای دوره پاداش، یک استخر جایزه 500,000 دلاری تنظیم کرده است.

برای شرکت کردن، کاربران باید وارد حساب کاربری خود شوند یا اگر کاربر جدیدی هستند، در بایننس ثبت‌نام کنند، الزامات احراز هویت (KYC) را تکمیل کرده و ایردراپ تبلیغاتی مورد نظر را انتخاب کنند. بایننس طی سال‌ها، به کاربران ارز دیجیتال در صرافی خود پاداش داده است.

شبکه SubQuery

این پلتفرم، یک پلتفرم تجمیع داده برای لایه 1 و سایر برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز (dApps) است. این پلتفرم 500,000,000 توکن SQT را برای پاداش دادن به کاربرانی که در فعالیت‌هایی از جمله رفرال شرکت می‌کنند، توزیع خواهد کرد.

برای شرکت کردن، کاربران باید به صفحه رسمی ایردراپ مراجعه کرده و کیف پول ارز دیجیتال خود را متصل کنند، KYC لازم را تکمیل کرده، آدرس‌های ایمیل خود را تأیید کنند و فعالیت‌های مورد نیاز را انجام دهند.

MYTH

MYTH یک پلتفرم بازی دیجیتالی web3 است که تجربه‌های بازی بلاکچینی به کاربران ارائه می‌دهد، از جمله متاورس و قابلیت‌های کالکشن

این پلتفرم ایردراپ 6,250,000 توکن MYTHx به ارزش تقریبی 1 میلیون دلار را انجام خواهد داد. برای شرکت کردن، کاربران باید فعالیت‌های ساده‌ای را از جمله مراجعه به صفحه ایردراپ و اتصال Zealy به دیسکورد خود انجام دهند.

کاربران سپس می‌توانند به انجام فعالیت‌ها ادامه داده و در کوییزها یا فعالیت‌های درست/غلط شرکت کنند تا در رتبه‌بندی بالاتر بروند. پلتفرم‌های بازی web3 اغلب از ایردراپ‌ها برای جمع‌آوری جامعه و بهبود مشارکت استفاده می‌کنند. این پلتفرم همچنین کاربران را تشویق می‌کند تا تجربیات بازی جدیدی را برای کل اکوسیستم معرفی کنند.

سایر ایردراپ‌ها در آوریل شامل Imaginary Ones، Parcl، Pryzm و Sovryn می‌شوند.

منبع: Coingape

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.