پامپ قیمت په په (PEPE) در میان بازار نزولی کریپتو

pepe

روز پنجشنبه شایعه فروش بیت کوین های ضبط شده پرونده سیلک رود توسط دولت آمریکا باعث سقوط قیمت بیت کوین به کانال 25 هزار دلار شد. همزمان میم کوین ها نیز شدیدا سقوط کردند. میم کوین په په یکی از بیشترین کاهش ها را در هفته گذشته برای خود ثبت کرد.

بر اساس این شایعات، آمریکا ۹۸۰۰ بیت کوین به ارزش ۲۷۷ میلیون دلار را به فروش رسانده است. بسیاری معتقدند که رهاسازی چنین حجمی در بازار باعث شده تا شاهد سقوط قیمت این ارز و بازار را شاهد باشیم.

اگر قصد خرید بیت کوین را دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از صرافی اتر اکس است که به دلیل کارمزد صفر در بازار تومانی یکی از پایین‌ترین قیمت‌ها برای خرید بیت کوین را ارائه می‌دهد.

خرید بیت کوین از اتر اکس

بیت کوین (BTC) در طول 7 روز گذشته بیش از 10 درصد سقوط کرده و به پایین‌ترین حد در دو ماه اخیر رسید. همزمان با آن تغییر قابل توجهی در بخش میم کوین های بازار کریپتو شاهد بودیم.

بالاترین قیمتی که بیت کوین در هفته گذشته داشت مربوط به صبح چهارشنبه بود که داده های کمتر از انتظار CPI اعلام شد و قیمت بیت کوین را تا 28300 دلار بالا برد.

میم کوین په په (PEPE) با کاهش 60 درصدی یکی از بیشترین افت قیمت ها را در هفته گذشته تجربه کرد. اما روز گذشته با انتشار توییتی از ایلان ماسک که در آن تصویر قورباغه په په به چشم میخورد پامپ کرد. در لحظه نوشتن این مطلب په په با 55 درصد رشد در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۹.۸ دلار رسیده است.

توییت جدید ایلان ماسک که در آن تصویر میم کوین په‌په pepe به چشم می خورد
توییت جدید ایلان ماسک که در آن تصویر میم کوین په‌په pepe به چشم می خورد

دوج کوین (DOGE) و شیبا (SHIB) نیز کاهش زیادی داشتند و هر کدام در طول 7 روز گذشته حدود 11 درصد از ارزش خود را از دست دادند.


قیمت بیت کوین در کدام صرافی ایرانی بهتر است؟


دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.