لیست‌شدن ۶ رمز ارز محبوب در صرافی پینگی!

اطلاعیه صرافی پینگی

صرافی پینگی از لیست‌شدن شش رمز ارز مونرو (XMR)، چلو (CELO)، کانفلوکس‌نتورک (CFX)، سیف‌پل (SFP)، بت (BAT) و آپتیمیزم (OP) در فهرست رمز ارز‌های قابل معامله‌ی این صرافی خبر داد.

لیست‌شدن رمز ارز مینا (MINA) در صرافی پینگی

صرافی ارز دیجیتال پینگی، با لیست‌کردن این شش رمز ارز امکان تجربه‌ی معاملات در بازار‌های جدید را برای کاربران خود فراهم‌کرده است. کاربران این صرافی می‌توانند با مراجعه به پلتفرم معاملاتی این صرافی و یا سرویس خرید آسان پینگی، به خرید و فروش این ارز‌ها بپردازند.

در لیست زیر، ارز‌های دیجیتال لیست‌شده در صرافی پینگی به صورت مختصر معرفی شده‌اند:

  • مونرو (Monero)‌ XRM
    رمز ارز مونرو (Monero) با نماد اختصاری XRM، یک ارز دیجیتال غیر‌متمرکز و open source می‌باشد که به‌دلیل تراکنش‌های غیرقابل ردیابی مورد توجه بازار قرار گرفته‌است.
  • چلو (Celo) CELO
    ارز دیجیتال چلو (Celo) با نماد اختصاری CELO، یک ارز دیجیتال بر روی بستر بلاکچین است که در حوزه‌ی شبکه‌های پرداخت موبایلی و ایجاد زیرساخت‌های پرداخت با کریپتوکارنسی بر روی موبایل فعالیت می‌کند.
  • کانفلوکس نتورک (Conflux Network) CFX
    کانفلوکس (CFX)، یک بلاک چین لایه ۱ عمومی است که برای تقویت برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps)، تجارت الکترونیک و زیرساخت وب ۳٫۰ با مقیاس پذیرتری بیشتر، غیرمتمرکز و ایمن‌تر از پروتکل‌های موجود ساخته شده‌است.
  • سیف‌پل (SafePal) SFP
    رمز ارز سیف‌پل (SFP، یک توکن BEP-20 و متعلق به کیف پول سیف‌پل است که می‌تواند به هر کیف پولی که از شبکه‌ی زنجیره هوشمند بایننس پشتیبانی می‌کند، منتقل شود. همچنین می‌تواند با سایر دارایی ها مبادله شده و به‌عنوان وسیله‌ای برای پرداخت خدمات مورد استفاده قرار گیرد.
  • بت (Basic Attention Token)‌ ‌BAT
    بت (BAT) سیستم مبتنی بر بلاکچین اتریوم است که برای ردیابی زمان و توجه مصرف‌کنندگان رسانه در وبسایت‌ها با استفاده از مرورگر Brave استفاده می‌شود. هدف این ارز، توزیع موثر پول تبلیغات بین تبلیغ کنندان، ناشران و خوانندگان محتوای بازاریابی آنلاین و تبلیغات می‌باشد.
  • اپتیمیزم (Optimism) OP
    رمز ارز آپتیمیزم (OP) یک بلاکچین لایه دو و روی شبکه‌ی اتریوم است. Optimism از امنیت شبکه اتریوم سود می‌برد و به مقیاس‌پذیری اکوسیستم اتریوم کمک می‌کند.

بررسی دقیق صرافی پینگی را در سایت توکن‌باز از دست ندهید!

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.