آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی پینگی

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در پینگی

ما در مقاله پیشین با نحوه ی ثبت نام و احراز هویت در صرافی پینگی آشنا شدیم. در این مقاله نحوه‌ی خرید و فروش رمز ارز از پینگی را به شما آموزش می‌دهیم.

با افزایش قیمت رمز ارزها و سودهای بدست آمده احتمالاً شما هم به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال فکر کرده‌اید و مطمئناً به دنبال یک صرافی دیجیتال معتبر هستید. صرافی پینگی یک صرافی قابل اعتماد ارز دیجیتال ایرانی است که شما برای خرید و فروش می‌توانید از آن استفاده کنید.

جهت ثبت نام در صرافی پینگی کلیک کنید.

آموزش خرید و فروش در صرافی پینگی

شارژ کیف پول یا همان حساب کاربری

برای انجام معاملات خود باید کیف پولتان را شارژ کنید. پس از اینکه حساب کاربری شما توسط پینگی تایید شد، می‌توانید کیف پول خود را شارژ کنید.
 پینگی همانند سایر صرافی‌ها یک کیف پول اختصاصی به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید با شارژ کردن آن معاملات خود را شروع کنید. شما می‌توانید از این کیف پول برای نگهداری و خرید و فروش دارایی‌های خود استفاده کنید.

tokenbaz

شارژ کردن حساب به دو روش ارز تتر و ریال امکان پذیر است. برای شارژ کردن به قسمت کیف پول‌های من در سامانه پینگی مراجعه کنید.

سپس در قسمت ریال بر روی واریز کلیک کنید. شما وارد یک صفحه می‌شوید که در آن باید کارت بانکی و مقدار مبلغی که قصد دارید با آن کیف پول خود را شارژ کنید، وارد می‌کنید.

tokenbaz

سپس به درگاه پرداخت شاپرک منتقل می‌شوید. در این بخش تمامی موارد لازم را انجام داده تا کیف پول شما شارژ شود.

همچنین در بخش کیف پول‌های من گزینه‌های واریز و برداشت را مشاهده می‌کنید که با کلیک بر روی هر کدام از این گزینه‌ها و تکمیل فرآیند، می‌توانید کیف پول خود را شارژ کنید.

tokenbaz

توجه داشته باشید که واریز و یا برداشت موجودی به صورت ریال، فقط با حساب های بانکی که قبلاً در سایت به ثبت رسانده اید، امکان پذیر می باشد.

خرید و فروش ارز دیجیتال

برای آغاز خرید و فروش در بخش داشبورد وارد قسمت بازار شوید. در این بخش می‌توانید مشخص کنید که معاملات خود را بر پایه تومان یا تتر انجام دهید.

tokenbaz

 سپس می‌توانید ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کرده و بر روی شروع معامله کلیک کنید.

tokenbaz

با کلیک بر روی شروع معامله به صفحه‌ی خرید و فروش وارد می‌شوید.

tokenbaz

مقدار مبلغی را که قصد خرید یا فروش آن را دارید در باکس سفارشات وارد کنید.

خرید و فروش ارز دیجیتال در پینگی از طریق سفارشات عادی (محدود)، سفارش سریع (مارکت)، stop limit و oco قابل انجام است.

اگر قصد دارید ارز دیجیتال مورد نظر خود را در همان لحظه بخرید و یا بفروشید می‌توانید سفارش سریع را انتخاب کنید. با انتخاب سفارش سریع، ارز دیجیتال به سرعت به کیف پول شما واریز می‌شود.

جهت گذاشتن حد ضرر و یا فعال شدن سفارش در قیمتی خاص از سفارش گذاری حرفه ای StopLimit و OCO استفاده نمایید. چنانچه نیاز به آموزش بیشتری در این خصوص دارید بهتر است به صرافی دیجیتال پینگی مراجعه نمایید.
در پایین صفحه می‌توانید اطلاعات مورد نیاز در مورد تراکنش‌های خود از جمله سفارشات باز، تاریخچه تراکنش‌ها و غیره را مشاهده کنید.

tokenbaz

همچنین شما میتوانید تاریخچه سفارشات خود را در قسمت تاریخچه مشاهده کنید؛ تمامی سفارشات ثبت شده ی شما با جزئیات کامل در بخش نشان داده می‌شود. شاید بخواهید سفارشات باز خود را لغو کنید، کافی است به بخش سفارشات باز بروید و آنهایی که قصد دارید لغو کنید را کنسل کنید.

پشتیبانی 24 ساعته صرافی پینگی در چت آنلاین پاسخگویی شما هستند. در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با آنها در ارتباط باشید.

جهت ثبت نام در صرافی پینگی کلیک کنید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.