نحوه دریافت ایردراپ بازی پیکسلز (Pixels) اعلام شد!

پیکسلز

پیکسل گیمز اعلام کرد که قصد دارد ایردراپ توکن پیکسل خود را راه‌اندازی کند. این اقدام با هدف جلب توجه و هیجان در پروژه‌های جدیدشان انجام می‌شود که اساساً به معنای اهدای پول رایگان است.



معامله‌گران ارز دیجیتال علاقه‌مند به دریافت پاداش برای انجام معاملات بلاک‌چین به صورت رمزارز هستند و جامعه گیمرهای پیکسل نیز از این قاعده مستثنا نیست.

بازی پیکسلز (Pixels) چیست؟

پیکسلز یک بازی وب ۳ رایگان برای بازی کردن است که در شبکه RONIN قرار دارد. همانند سایر بازی‌های کشاورزی، بازیکنان پیکسلز می‌توانند منابع کشاورزی کنند، غذا بپزند، کالاها را معامله کنند و قطعات خاصی از زمین کشاورزی را داشته باشند که می‌توانند روی آنها ساخت و ساز کنند. پیکسل همچنین ویژگی‌هایی برای ساخت جامعه مانند سیستم گیلد و اعتبار پیکسلز ارائه می‌دهد. به هر کاربر یک امتیاز اعتبار بر اساس اقدامات او در بازی اختصاص داده می‌شود، هرچه امتیاز اعتبار بالاتر به معنای دریافت مزایای بیشتر در بازی است.

بازی پیکسل

فروش بیش از ۳ میلیون دلار NFT زمین

علاقه به بازی MMORPG رترو مبتنی بر مرورگر، زمانی افزایش یافت که پیکسلز در ماه اکتبر به بلاک‌چین رونین اکسی اینفینیتی مهاجرت کردند. اگرچه این بازی با فعالیت‌های بات مواجه شده است، پیکسلز در ماه گذشته بیش از ۳ میلیون دلار از فروش NFT لند (زمین مجازی) را بر اساس داده‌های CryptoSlam به دست آورده‌اند.

توزیع ایردراپ پیکسلز قطعی است

بنیان‌گذار آن، لوک بارویکوفسکی، سال گذشته به طرفداران پیکسلز اعلام کرد که تیم بازی در مورد ایردراپ برنامه‌ریزی شده برای راه‌اندازی دومین توکن رمزارز خود، PIXEL، “به شدت فعال” خواهد بود و هیچ ایردراپ غافلگیرانه‌ای ارائه نخواهد داد.

چگونه شامل ایردراپ بازی بیکسلز شویم؟

لوک بارویکوفسکی در یک پست وبلاگی که روز جمعه انتشار یافت، نوشت:

بازی‌های پیکسل دو سال است که وجود دارند، اما ما هنوز در ابتدای راه هستیم، ما اهداف بلندپروازانه‌ای داریم، از جمله ایجاد یک اکوسیستم پایدار وب ۳ با PIXEL.

بارویکوفسکی گفت که گیمرها و تریدرهای ارز دیجیتال به روش “بازی برای ایردراپ” (P2A) باید بازی پیکسلز را بازی کنند تا برای ایردراپ PIXEL واجد شرایط شوند. پیکسلز بازیکنانی را که “وظایف چالش‌برانگیزی” را کامل می‌کنند یا به نحو دیگری به “رشد اکوسیستم کمک می‌کنند” پاداش خواهند داد.

  • توجه: شما نیازی به امضای هیچ معامله‌ای برای دریافت ایردراپ‌ها از پیکسلز نخواهید داشت.
  • تخصیص به صورت آف‌چین انجام خواهد شد و از زیرساخت موجود برداشت/واریز ما استفاده خواهد کرد.
  • به ویژه مراقب هر گونه لینک کلاهبرداری که از شما می‌خواهد در ماه آینده چیزی امضا کنید، باشید.

— لوک بارویکوفسکی 🚜 (@whatslukedoing) ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳

چگونه شانس خود را برای دریافت ایردراپ بازی Pixels افزایش دهیم؟

بازیکنان باید بازی پیکسل‌ز را به اندازه کافی طولانی بازی کنند تا تعداد بیشتری از Badgها را کسب کنند و از این طریق در رده‌بندی P2A 2.0 بازی از حالا تا ۱۹ ژانویه (۲۹ دی) پیشرفت کنند.

چند نفر شمال ایردراپ پیکسلز می‌شوند؟

طبق این پست، ۷۰۰۰ بازیکن برتر در رده‌بندی در ایردراپ توکن PIXEL آینده شامل خواهند شد.

همچنین ۱۰۰۰ بازیکن تصادفی دیگر از پیکسلز برای ایردراپ PIXEL “به صورت تصادفی انتخاب” خواهند شد، و بازیکنان با “امتیاز reputation” بالاتر پاداش‌های بیشتری دریافت خواهند کرد. برای کسب امتیاز، بازیکنان پیکسل‌ می‌توانند کارهایی مانند معرفی دوستان خود برای بازی کردن انجام دهند.پیکسل‌ قبلاً یک رده‌بندی مشابه P2A را برای ایردراپ قبلی خود ایجاد کرده بودند – کسانی که در این ایردراپ اول شرکت کرده و واجد شرایط شده بودند، بدون نیاز به شرکت، به طور خودکار برای ایردراپ PIXEL آینده واجد شرایط خواهند بود.

کاربرد توکن PIXEL چیست؟

وایت پیپر کامل برای PIXEL هنوز منتشر نشده است، اما این توکن به عنوان یک “ارز ترجیحی” برای بازی خواهد بود که به بازیکنان اجازه می‌دهد در رویدادهای mint NFT حیوانات خانگی، ویژگی‌های گیلد و سایر مزایای بازی شرکت کنند.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.