۵ اتفاقی که می‌توانند رشد ۷۰٪ پولکادات (DOT) را رقم بزنند

تحلیل تکنیکال پولکادات

چند روزی است که شاهد رشد قیمت ارزدیجیتال شبکه پولکادات (dot) هستیم. در زمان نوشتن این مطلب قیمت DOT با ۳.۱٪ رشد نسبت به روز گذشته در ۷.۶۶ دلار معامله می‌شود. در حالی که درصد رشد هفت روزه آن به بیش از ۲۳ درصد می‌رسد. در این مطلب به دلایل رشد قیمت دات می‌پردازیم و سپس تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال DOT را ارائه می‌کنیم.

ارزدیجیتال دات را از کجا بخریم؛ بهترین قیمت خرید پولکادات در صرافی‌های داخلی

علت رشد قیمت ارز دیجیتال پولکادات (DOT) چیست؟

می‌توان گفت از زمان انتشار خبر راه‌اندازی استخر استیکینگ دات در این شبکه، رشد قیمت دات شدت گرفته است.

اخیرا پولکادات اعلام کرده است پیاده‌سازی استخر استیکینگ برای ارز دیجیتال DOT را اجرا کرده است و از استیکینگ بومی بر روی سیستم های شخص ثالث متمرکز حمایت می‌کند. این استراتژی کنترل کاربر بر شبکه را بهبود می‌بخشد و کاربر را قادر می‌سازد تا حتی با در دست داشتن ۱ ارز دیجیتال دات در استیکینگ این شبکه مشارکت کند. پس از انتشار خبر این توسعه جدید، قیمت پولکادات (DOT) شاهد رشد قابل توجهی است.

تحلیل تکنیکال قیمت پولکادات (DOT) چه می‌گوید؟

نمودار قیمت دات در تایم فریم روزانه
نمودار قیمت دات در تایم فریم روزانه منبع: بایننس

در نمودار قیمت پولکادوت در تایم فریم یک روزه یک تقاطع طلایی بین میانگین متحرک ساده ۷ روزه و ۲۵ روزه اتفاق افتاده است که یک سیگنال صعودی رشد قیمت تلقی می‌شود. MACD نیز وارد شدن به منطقه رشد قیمت را تایید می‌کند. با این حال شاخص قدرت نسبی (RSI) هفت دوره‌ای و ۱۴ دوره‌ای به ترتیب ۷۵ و ۶۸ هستند که نشاندهنده نزدیک شدن منطقه اشباع خرید هستند.

در حال حاضر مقاومت دات در منطقه ۷.۲۰ دلار شکسته شده است و می‌توان انتظار رشد قیمت تا ۷.۹۰ را داشت که منطقه مقاومت بعدی است. اگر قیمت دات به زیر ۷.۲۰ دلار بازگردد و این سطح را به عنوان حمایت خود از دست بدهد حمایت بعدی آن در ۶.۵۱ دلار خواهد بود.

پیش‌بینی آینده پولکادات

تجزیه و تحلیل اخیر قیمت برای پولکادوت (DOT) روند مثبتی را نشان می‌دهد. بر اساس تحلیلی که اخیرا توسط کریپتو تونی (Crypto Tony) نام مستعار یکی از متخصصین ارزهای دیجیتال در توییتر، رمز بومی DOT، در آستانه یک رشد بزرگ با پتانسیل صعودی ۳۰ درصد الی ۷۰ درصد است.

با این حال قیمت DOT هنوز تقریبا 87٪ با ارزش بالای 55 دلاری آن در تاریخ 04 نوامبر 2021 فاصله دارد. یکی دیگر از عوامل کلیدی که ایده پامپ قیمت DOT ​​را قوت می‌بخشد، کاهش زمان لازم برای برداشتن توکن‌های DOT است که در حال حاضر در 28 روز زمان‌بندی شده‌اند. بسیاری از هولدرهای DOT در قفل کردن دارایی‌های خود به دلیل بازه زمانی طولانی‌تر مردد هستند، اما با نسخه ارتقا یافته جدید، که در حال حاضر در کوساما، زنجیره خواهر Polkadot در حال استفاده است، کاربران می‌توانند در عرض هفت روز از استیکینگ خود خارج شوند.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.