مهاجرت پروژه‌ها از ترا به پالیگان؛ آیا MATIC دچار افزایش قیمت خواهد شد؟

مهاجرت پروژه‌ها از ترا به پالیگان؛ آیا MATIC دچار افزایش قیمت خواهد شد؟

با فروپاشی اکوسیستم ترا و رمز ارزهای  USTC و  LUNC، پروژه‌های مستقر بر این شبکه نیز روزهای سختی را سپری کرده و حالا قصد دارند تا با مهاجرت به اکوسیستم پالیگان، خود را احیا کنند. در ادامه به بررسی جزئیات این خبر می‌پردازیم. با ما در خبر «مهاجرت پروژه‌ها از ترا به پالیگان» همراه باشید.

پیوستن پروژه‌ها به پالیگان

بیش از 48 پروژه‌ی بلاکچینی مختلف به‌دنبال مهاجرت به پالیگان بوده و حالا رایان وایات مدیرعامل Polygon Studios از توانایی پالیگان در راستای میزبانی از این پروژه‌ها ابراز خرسندی کرد. وی اشاره کرد که صندوق توسعه‌دهنده‌ی پالیگان در جذب این پروژه‌ها نقش موثری داشته است.

اکوسیستم پالیگان شبکه‌ای است که با اتریوم سازگار بوده و راه‌حل لایه 2 مقیاس‌پذیری شبکه‌ی اتریوم است. ازجمله پروژه‌های مهمی که در حال مهاجرت به شبکه‌ی پالیگان هستند می‌توان به پلتفرم متاورسی Lunaverse (LUV)، بازار خریدوفروش توکن OnePlanet NFT و بازی Derby Stars اشاره کرد.

پروژه‌ی OnePlanet نقشی اساسی در کمک به سایر پروژه‌های مبتنی بر توکن‌های  NFT برای مهاجرت به شبکه‌ی پالیگان داشت. این پلتفرم در راستای کمک به دیگر پروژه‌ها از ابتکار Ark*One استفاده کرد. آنها تاکنون به 48 پروژه‌ی NFT که شامل 90 کلکسیون می‌شود کمک کرده تا به شبکه‌ی پالیگان مهاجرت کنند.

از 15 ژوئن، Ark*One فعالیت خود را کاهش داد اما آنها هنوز هم به‌صورت فنی از پروژه‌هایی که به‌دنبال مهاجرت از شبکه‌ی ترا هستند پشتیبانی کرده و بستری را برای راه‌اندازی شدن پروژه‌ها با استفاده از لانچ پد در پالیگان فراهم می‌کنند.

رقابت بین VeChain و Polygon

پس از فروپاشی ترا، رقابت جذابی بین دو اکوسیستم VeChain و Polygon در راستای جذب پروژه‌ها شکل گرفت. حالا به‌نظر پالیگان در حال برنده شدن در این رقابت حساس است. سران وی‌چین حتی به‌دنبال حمایت مالی از این پروژه‌ها هستند و با این حال توسعه‌دهندگان تمایلی به پیوستن به این اکوسیستم لایه 1 ندارند.

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به جذب پروژه از سوی پالیگان چیست؟ آیا گسترش شبکه‌ی پالیگان منجر به افزایش قیمت رمز ارز  MATIC خواهد شد؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید. ممنون از اینکه تا پایان خبر «مهاجرت پروژه‌ها از ترا به پالیگان» همراه ما بودید.

منبع: CoinTelegraph

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.