آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی راستین

آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی راستین

توکن باز با هدف ایجاد فضایی شفاف میان صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران، سرویس مقایسه قیمت رمزارزهای قابل معامله در صرافی‌های داخلی را راه‌اندازی کرده است. کاربران و تریدرهای ایرانی با مراجعه به این صفحه می‌توانند قیمت ارز دیجیتال مورد نظر خود را در میان صرافی‌های داخلی مقایسه کرده و بهترین قیمت خرید و فروش تتر، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را شناسایی کنند.

با افتخار همکاری توکن باز با صرافی راستین ، به عنوان عضو جدید سرویس مقایسه قیمت رمزارزها را اعلام می‌کنیم؛ در ادامه آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال در این صرافی، در قالب مقاله‌ای که توسط تیم محترم صرافی راستین تهیه شده را منتشر خواهیم کرد.

اگر هنوز در این صرافی ثبت نام نکرده‌اید، با استفاده از لینک زیر وارد سایت این صرافی شوید:

ورود به صرافی راستین

اگر برای ثبت نام و احراز هویت در این صرافی به کمک نیاز دارید، توکن باز  در مقاله‌ای به صورت گام به گام این مراحل را آموزش داده است که در زیر این می‌توانید این مقاله را مشاهده کنید:

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی راستین

آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی راستین

پس از انجام مراحل ثبت نام و احراز هویت در صرافی راستین و پس از تأیید اطلاعات شما توسط صرافی، می‌توانید اقدام به خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال کنید. خوشبختانه خرید رمزارز در ایران با استفاده از کارت‌های بانکی امکان‌پذیر است. برای خرید رمزارز این مراحل را باید طی نمایید:

گام اول؛ واریز وجه به کیف پول صرافی

برای خرید رمزارز از صرافی راستین، ابتدا باید کیف پول ریالی خود را به مبلغ دلخواه شارژ کنید. برای این کار از 2 طریق می‌توانید اقدام کنید.

مراحل واریز وجه به کیف پول صرافی راستین

با کلیک روی گزینه کیف پول، فهرستی از کیف پول‌های داخلی برای شما به نمایش درمی‌آید. با کلیک روی گزینه واریز که در مقابل کیف پول ریالی قرار دارد، می‌توانید کیف پول خود را به مبلغ دلخواه شارژ کنید. با کلیک روی افزایش موجودی می‌توانید به روشی آسان‌تر از شیوه قبلی، این کار را انجام دهید.

گام دوم؛ انتخاب نوع معامله

کافی است در سمت راست صفحه نوع معامله خود را انتخاب کنید.

انتخاب نوع بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی راستین

با کلیک روی معامله کلاسیک، در پایین نمودار با چنین تصویری روبه‌رو می‌شوید:

روش انجام معامله و خرید و فروش بیت کوین در صرافی راستین

با وارد کردن مبلغ تومانی موردنظر در قسمت مجموع، می‌توانید معادل رمزارز قابل خرید خود را مشاهده کنید.

پس از تأیید تراکنش توسط شبکه، رمزارز خریداری‌شده به کیف پول داخلی شما واریز می‌شود. شما در مرحله بعد می‌توانید با مراجعه به قسمت کیف پول‌ها و کلیک روی گزینه برداشت که در مقابل نام رمزارز قرار دارد، رمزارز  خریداری‌شده را به والت شخصی خود منتقل کنید.

مشاهده دارایی در کیف پول صرافی راستین

آموزش انجام معامله سریع در صرافی راستین

برای خرید رمزارز در ایران از طریق صرافی راستین، می‌توانید به سریع‌ترین شکل ممکن اقدام کنید:

پس از انتخاب معامله سریع، می‌توانید مبلغ موردنظر یا معادل رمزارزی آن را مشخص کنید و روی دکمه خرید سریع کلیک کنید.

انجام معامله سریع در صرافی راستین

ادامه این مسیر شبیه خرید کلاسیک است و تفاوتی با مراحل بالا ندارد.

درباره صرافی راستین

در این مطلب با نحوه خرید رمزارز از صرافی راستین آشنا شدیم. به یاد داشته باشید که هر صرافی بسته به سیاست‌های خود ممکن است در میزان کارمزدهای دریافتی خود تغییر ایجاد کند. بااین‌وجود، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این صرافی عدم دریافت کارمزد معاملات در جشنواره بهاره و تابستانه است و در شرایط عادی نیز کمترین میزان کارمزد را دریافت می کند. این ویژگی می‌تواند تجربه یک معامله با سود بیشتر را برای شما به ارمغان آورد.

سخن پایانی

کاربران توکن باز می‌توانند در صفحه اختصاصی این صرافی نظرات و تجربیات خود در زمان کار با این صرافی را به اشتراک بگذارند. این نظرات توسط تیم توکن باز مطالعه و نکات مهم به صرافی انتقال خواهد یافت. بیان نظرات شما در بهبود سرویس‌های ما کمک بسیاری خواهد کرد که پیشاپیش بابت این همکاری از شما تشکر می‌کنیم.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.