جذب سرمایه برای ارز دیجیتال ChatGPT

ورلد کوین (worldcoin)

در ماه های اخیر چت جی پی تی (ChatGPT) توجه ها را به سمت پروژه های هوش مصنوعی جلب کرد و کوین هایی که به نوعی با این حوزه در ارتباط بودند پامپ قیمت خوبی را تجربه کردند. حالا نوبت خود چت جی پی تی شده است تا ارز دیجیتال خود را راه اندازی کند.

سم آلتمن (Sam Altman)، رئیس شرکت OpenAI خالق ChatGPT گزارش داد که قصد دارند بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری برای پروژه ورلد کوین (Worldcoin) جمع آوری کنند. هدف ورلد کوین ایجاد یک رمزارز با مالکیت جمعی و توزیع جهانی است.

اگر به دنبال مکانی امن برای سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال می‌گردید پیشنهاد توکن باز به شما استفاده از صرافی رمزپلاس است که با کارمزدهای رقابتی و پایین، یکی از بهترین قیمت‌ خرید و فروش ارز دیجیتال را بین صرافی‌های ایرانی دارد.

ورود به صرافی رمزپلاس

گزارش ها نشان می دهد این پروژه تامین مالی خود را از ترکیبی از «سرمایه گذاران موجود و جدید» انجام خواهد داد.

دور سرمایه گذاری سری A ورلد کوین به رهبری شرکت a16z برگزار شد و در میان سرمایه گذاران آن نام گروه DCG، کوین بیس ونچر و همچنین مدیر عامل سابق FTX سم بنکمن-فرید و یکی از بنیانگذاران LinkedIn، رید هافمن به چشم می خورد.

ChatGPT چیست؟ آَشنایی با بهترین ربات هوش مصنوعی

شایان ذکر است کار روی پروژه ورلد کوین که توسط الکس بلانیا، سم آلتمن و مکس نووندسترن تأسیس شد، از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز شده است. به گفته مدیران ورلد کوین، هدف این پروژه مقابله با مشکلاتی است که به دلیل پیچیدگی هوش مصنوعی ایجاد شده اند.

ورلد کوین در حال حاضر در حال آماده‌سازی راه‌اندازی پروتکل بلاک چین و شروع ثبت تراکنش‌ها در شبکه بتا است و مققر است تا ۶ هفته آینده این کار را انجام دهد. این در حالی است که در ۸ می، کیف پول ارز دیجیتال بدون کارمزد خود را برای گروهی از افراد تایید شده راه اندازی کرده بود.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.