اطلاعیه‌ صرافی‌ها؛ جوایز دو صرافی رمزینکس و اکسیر به کاربران

اطلاعیه صرافی های ایرانی

دو صرافی رمزینکس و اکسیر قصد دارند تا جوایزی را به کاربران اهدا کنند که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم. با ما در خبر جوایز «صرافی‌های رمزینکس و اکسیر» همراه باشید.

صرافی رمزینکس

صرافی مشهور و بزرگ رمزینکس 10 گیفت کارت 1 میلیون تومانی برای افرادی که در چالش غدیر این صرافی شرکت می‌کنند در نظر گرفته است. شرایط این چالش به شرح زیر است.

افرادی که دوستان خود را زیر پست اینستاگرامی این چالش تگ کنند 1 امتیاز دریافت کرده و این امتیاز به دوست آنها نیز تعلق خواهد گرفت.

همچنین کاربران با استوری کردن این پست، 10 امتیاز دریافت خواهند کرد. توجه داشته باشید برای دریافت این امتیاز باید 10 ساعت از استوری شما گذشته و اسکرین‌شاتی از آن را برای صرافی رمزینکس ارسال کنید. .

صرافی اکسیر

صرافی اکسیر طی آخرین جایزه‌ی خود، هدیه‌ی 100 هزار واحدی شیبا اینو برای کسانی که در این صرافی ثبت‌نام کنند در نظر گرفته است. این جایزه تا 2 روز دیگر فعال بوده و کاربران جدید از آن بهره‌مند خواهند شد.

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به این جوایز چیست؟ آیا از آنها استفاده خواهید کرد؟ ممنون از اینکه تا پایان خبر «جوایز صرافی‌های رمزینکس و اکسیر» همراه ما بودید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.