معرفی صرافی رمز پلاس و بررسی ویژگی‌ها و امکانات این صرافی ارز دیجیتال

بررسی صرافی رمز پلاس توکن باز

تا به حال خودرویی دیده‌اید که بدون چرخ حرکت کند؟ قطعا خیر. حالا به این سوال پاسخ بدهید که آیا تا به حال تریدر موفقی دیده‌اید که بدون انتخاب صرافی مناسب موفق شود؟ باز هم خیر. انتخاب صرافی مناسب یکی از اصل‌های موفقیت در ترید است و امروز قصد داریم تا به نقد و بررسی صرافی رمز پلاس و ویژگی‌های آن بپردازیم تا با یکی دیگر از صرافی‌های ایرانی آشنا شوید. با ما همراه باشید.

صرافی رمزپلاس در یک نگاه

صرافی رمزپلاس در یک نگاه
صرافی رمزپلاس در یک نگاه

رمزپلاس از نوع صرافی‌های فروشگاهی است و کارمزد بازار تومانی و تتری آن 0.2 الی 0.35 درصد است. این صرافی اگرچه اپلیکیشن موبایل و کیف پول اختصاصی نداشته اما از ورود دو مرحله‌ای پشتیبانی کرده که خود امنیت آن را در سطح مناسبی قرار می‌دهد. حداکثر زمان احراز هویت در رمز پلاس 2 روز کاری است و برای ارتباط بیشتر با آنها می‌توانید از پیام، تماس و مراجعه حضوری استفاده کنید. این صرافی در بازار نوپای ارزهای دیجیتال بیش از 1 سال و 6 ماه قدمت داشته و حداقل خرید و فروش در آن معادل یک دلار است. تعداد کارمندان این صرافی مشخص نیست اما آنها از شبکه‌های BTC، TRX و ETH پشتیبانی کرده تا راحتی بیشتری برای استفاده از صرافی داشته باشید. همچنین رمز پلاس یک سیستم درآمدزایی مناسب دارد تا حتی بدون ترید به درآمد از ارزهای دیجیتال برسید.

معرفی صرافی رمزپلاس

رمزپلاس (RamzPlus) یک پلتفرم معاملاتی رمز ارز است که هدف آن سهولت خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال برای کاربران ایرانی است. در این راستا سرویس بازار معاملاتی برای کاربران حرفه ای و تریدر ها در کنار سرویس صرافی برای کاربران تازه کار را همزمان ارائه می‌دهد. رمز پلاس می‌کوشد فرایند مبادله انواع رمز ارزها را تسهیل کرده و تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای را ایجاد کند. در کنار این سرویس‌های معاملاتی این صرافی با پرداخت‌یار هیلاپی همکاری دارد که علاوه بر داشتن مجوز رسمی از بانک مرکزی، یکی از قدیمی‌ترین ارائه دهندگان خدمات پرداخت محسوب می‌شود و امنیت، سادگی و کارایی را تجمیع کرده تا کاربران با خیالی آسوده بتوانند به خرید و فروش بپردازند. رمزپلاس خدمات مشاوره رایگان و مجموعه‌ای کامل و مجانی از محتوای آموزشی مرتبط با ارزهای دیجیتال دارد که در بخش وبلاگ به آن دسترسی دارید.

ویژگی‌ها و امکانات رمز پلاس

امکانات و ویژگی‌های هر صرافی عامل تمایز آن از دیگر صرافی‌ها و فروشگاه‌ها هستند. صرافی رمزپلاس امکانات جذابی را برای کاربران خود در نظر گرفته که در ادامه قصد داریم تا آنها را معرفی کنیم.

1. کسب درآمد بدون معامله

با سیستم دعوت از دوستان رمزپلاس می‌توانید بدون ترید کردن به درآمد از ارزهای دیجیتال برسید. برای اینکار باید دوستان خود را به صرافی دعوت کنید تا 30 درصد از کارمزد معاملات آنها به حساب شما واریز شود.

2. رابط کاربری آسان

محیط این صرافی بسیار ساده و کاربردی است و خبری از یک رابط‌ کاربری سخت و پیچیده نیست. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا معاملات خود را به‌راحتی انجام بدهید.

3. تسویه آنی

این صرافی از تسویه آنی پشتیبانی کرده و دارایی ریالی یا کریپتویی شما را در لحظه تسویه می‌کند. همچنین آنها از بانک صادرات و آینده برای تسویه فوری پشتیبانی کرده و تسویه دیگر بانک‌ها نیز با اولین سیکل پایا انجام می‌شود.

4. کارمزد رقابتی

کارمزد معاملات در صرافی رمزپلاس بسیار کم و همراه با کاهش پلکانی است. در واقع هرچه سطح کاربری شما ارتقا یابد، کارمزد نیز کمتر می‌شود.

5. احراز هویت آسان

اگرچه حداکثر زمان احراز هویت در این صرافی 2 روز است اما معمولا در هر ساعتی از شبانه‌روز فرایند احراز هویت شما در کمتر از 5 دقیقه انجام شده تا به‌سرعت به معاملات دسترسی داشته باشید.

6. سامانه هوشمند

صرافی رمز پلاس یکی از اولین صرافی‌هایی است که از هوش مصنوعی در صرافی خود استفاده می‌کند. سامانه هوشمند یا هوش مصنوعی این صرافی به شما کمک می‌کند تا در لحظه تصمیمات بهتری بگیرید.

7. پشتیبانی ویژه

تیم پشتیبانی صرافی رمزپلاس در هر ساعتی از شبانه‌روز در خدمت شماست و به تمام سوالات و مشکلات شما پاسخ می‌دهد.

سطوح کاربری و کارمزد معاملات در رمزپلاس

رمز پلاس در راستای خدمات بهتر، 4 سطح کاربری یعنی برنزی، نقره‌ای، طلایی و پلاتینیوم را برای کاربران خود درنظر گرفته که با ارتقای سطح، میزان دسترسی‌ها شما افزایش یافته و امکانات بیشتری در اختیارتان قرار می‌گیرد. در هرکدام از این سطح‌ها کارمزد معاملات متفاوت است و با ارتقای سطح کارمزد هم کمتر می‌شود.

بازارهای معاملاتی رمزپلاس

بازارهای معاملاتی رمزپلاس
بازارهای معاملاتی رمزپلاس

در حال حاضر 110 رمز ارز و بازار معاملاتی در صرافی رمزپلاس وجود دارد که می‌توانید از همین حالا آنها را خریدوفروش و معامله کنید. در آینده تعداد بازارهای این صرافی بیشتر خواهد شد.

نقد و بررسی صرافی رمز پلاس

صرافی رمزپلاس یا ramzplus از 18 ماه پیش فعالیت خود را بصورت رسمی آغاز کرده است. به گفته صرافی و همچنین بررسی‌های صورت گرفته توسط تیم فنی توکن باز، پروسه احراز هویت رمزپلاس حداکثر 2 روز کاری زمان می‌برد اما معمولا احراز هویت این صرافی در کمتر از 5 دقیقه انجام می‌شود. حداقل مقدار قابل خرید و فروش در این صرافی معادل یک دلار است.
از نکات مثبت این صرافی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم درآمدزایی
  • ورود دو مرحله‌ای
  • راه‌های ارتباطی متعدد ازجمله چت، تلفن، مراجعه حضوری
  • پشتیبانی از پایه‌های پولی تتر و تومان
  • پشتیبانی از شبکه های ETH, TRX, BTC

همچنین نکات منفی این صرافی عبارتند از:

  • نداشتن کیف پول اختصاصی
  • عدم قابلیت تبدیل موجودی‌های کوچک
  • در دسترس نبودن راه ارتباطی تیکت
  • عدم وجود اپلیکیشن برای کاربران موبایلی
  • پشتیبانی نکردن از پایه پولی بیت کوین
  • عدم پشتیبانی از شبکه‌های: BTC-LN , BNB , BSC

شما کاربران توکن باز می‌توانید بر اساس اطلاعات ثبت شده‌ی این صرافی و با استفاده از امتیازات و نظرات ثبت‌شده کاربران، اعتبار صرافی رمز پلاس را صحت‌سنجی کنید.

تسویه بانکی

تسویه بانکی صرافی رمزپلاس در قالب سیکل‌های پایا انجام می‌شود. بدین ترتیب زمان انجام این تسویه‌ها بسته به زمان درخواست برداشت در روزهای غیرتعطیل حداکثر 24 ساعت طول کشیده و با اولین سیکل پایا انجام می‌شود. با این حال تسویه بانک‌های صادرات و آینده به‌صورت فوری انجام شده تا در لحظه به دارایی خود دسترسی داشته باشید.

اطلاعیه و اخبار

ما در توکن باز آخرین اطلاعیه‌ها و اخبار مهم صرافی رمزپلاس ازجمله لیست شدن ارزهای جدید، تغییر در سطح کاربری، به‌روزرسانی‌ها و … را رصد کرده و آنها را پوشش می‌دهیم. برای مطلع شدن از آخرین اخبار تنها کافیست که صفحه اخبار صرافی رمزپلاس در توکن باز را دنبال کرده تا از آنها باخبر شوید:

پشتیبانی رمزپلاس

در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهام در مورد رمزپلاس، می‌توانید از مسیرهای ارتباطی زیر با این صرافی در تماس باشید.

1. پشتیبانی آنلاین

در هر ساعت شبانه روز از طریق سیستم چت آنلاین (کادر بنفش رنگ در پایین صفحات) با کارشناسان پشتیبانی رمزپلاس می‌توانید در ارتباط باشید و سوالات خود را مطرح کنید.

2. کانال اطلاع‌رسانی

برای دریافت آخرین اطلاعیه‌ها و اخبار رمزپلاس، کانال رسمی آنها را در تلگرام دنبال کنید.

3. تماس با بخش امور مشتریان

با توجه به حجم بالای تماس ها ممکن است امکان پاسخگویی به تمام درخواست های شما وجود نداشته باشد. لذا بهتر است تا جای ممکن سوالات و مشکلات خود را با پشتیبانی آنلاین رمزپلاس مطرح کنید.

آیا رمزپلاس معتبر است؟

معتبر بودن صرافی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های تریدرها و کاربران است که با توجه به توضیحات زیر می‌توان گفت که رمزپلاس معتبر است و در این قسمت هم چراغ سبز را دریافت می‌کند.

1. چطور به رمز پلاس اعتماد کنم؟

در ادامه پاسخ صرافی رمزپلاس به این سوال را مطالعه می‌کنید:

هدف رمز پلاس حضور بلند مدت در بازار رمز ارزها است؛ به همین خاطر تیمی از متخصصان تراز اول و فارغ‌التحصیلان برتر دانشگاه‌های مطرح ایران را جذب کرده است. رمز پلاس می‌کوشد تا انتخاب نخست علاقه‌مندان خرید و فروش رمز ارز در ایران شود؛ از این رو برای حفظ امنیت دارایی کارابران خود زیرساخت‌های به‌روز را با توجه به استانداردهای بین‌المللی این حوزه پیاده‌سازی و اجرا کرده است.

سرمایه اصلی رمز پلاس اعتماد کاربران خود است و با جدیت می‌کوشد تا از این سرمایه ارزشمند حفظ و حراست کند. اولویت اول ما رضایت مشتریان است به همین خاطر می‌کوشیم به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته خدمات با بالاترین کیفیت را به شما ارائه کنیم.

همچنین، علی‌رغم اینکه این بازار در ایران نوپا است و قوانین و مقررات آن در حال شکل‌گیری است، ما به دنبال اخذ مجوزهای لازم هستیم. هنوز در این زمینه خلاء قانونی وجود دارد، به همین خاطر به فعالان این حوزه نماد اعتماد الکترونیکی داده نمی‌شود.

2. چرا رمز پلاس نماد اعتماد الکترونیک (ای‌نماد) ندارد؟

با توجه به اینکه هنوز در زمینه رمز ارزها در ایران قانون مصوب و قطعی وجود ندارد، نماد اعتماد الکترونیک هم برای کسب و کارهای آنلاین این حوزه صادر نمی‌شود. رمز پلاس می‌کوشد در نخستین فرصت پس از تصویب قوانین مربوطه مجوزهای لازم را کسب کند.

چرا باید مدارک شخصی خودم را برای رمز پلاس ارسال کنم؟

هرچند هنوز قوانین بازار رمز ارزها در ایران شکل نگرفته است اما بر اساس قوانین موجود در بازارهای مالی دنیا و برای رعایت مقررات مبارزه با پولشویی، لازم است تا شناخت کاملی از مشتریان (یا همان KYC) وجود داشته باشد.

احراز هویت با مدارکی که کاربران ارائه می‌کنند صورت می‌گیرد. برای پیشگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی لازم است تا همه کاربرانی که می‌خواهند در رمز پلاس خرید/فروش رمز ارز کنند مدارک هویتی خود را در اختیار کارشناس‌های ما قرار دهند.

بدیهی است، این مدارک صرفاً برای تضمین امنیت معاملات رمز ارزها و جلوگیری از هرگونه ورود پول‌های کثیف و غیرقانونی به رمز پلاس صورت می‌گیرد. این ساز و کار در نهایت تضمین کننده سلامت سایت ما و کل اکوسیستم رمز ارزها در ایران است.

مدارک شما در محل امنی در رمز پلاس نگهداری می‌شود و در برابر هرگونه حمله یا سرقت تحت تدابیر شدید امنیتی است. این مدارک تنها با ارائه دستور قضایی در اختیار مقامات ذی‌ربط قرار می‌گیرد.

قوانین و مقررات صرافی رمز پلاس

برای پیروی از قوانین ضد پول‌شویی، لازم است همه کاربران نسبت به تایید هویت خود اقدام کنند. تایید هویت در پنج مرحله با ارائه مدارک مربوطه صورت می‌گیرد.

تایید ایمیل

 پس از ثبت‌نام در رمز پلاس، یک لینک تایید به آدرس ایمیل ثبت‌نامی شما ارسال می‌شود. با تایید این لینک مرحله اول تایید هویت انجام خواهد شد. پس از این مرحله شما می‌توانید به حساب رمز پلاس خود واریز ریال یا رمز ارز داشته باشید اما امکان برداشت وجود نخواهد داشت.

تایید شماره تلفن همراه

 با وارد کردن شماره موبایل، یک کد تایید به آن ارسال خواهد شد، با وارد نمودن کد در رمز پلاس موبایل شما مورد تایید قرار خواهد گرفت. در وارد کردن شماره موبایل دقت کنید زیرا یکی از راه‌های ارتباطی با شما در هنگام بروز مشکل همین روش خواهد بود. برای ارتقاء به سطح کاربری بالاتر، شماره تلفن همراه باید به نام خود کاربر باشد.

تایید کارت ملی

 در این مرحله با بارگذاری نمودن یک عکس با کیفیت از کارت ملی، شماره ملی شما تایید خواهد شد.

تایید کارت بانکی

 در این مرحله شماره کارت بانکی خود را وارد می‌کنید. دقت داشته باشید که نام دارنده کارت بانکی باید با تصویر کارت ملی ارسال شده مطابقت داشته باشد. پس از این مرحله شما امکان واریز به حساب رمز پلاس خود را خواهید داشت.

تایید حساب بانکی

در این مرحله شماره شبای حساب خود را وارد می‌کنید. دقت کنید نام دارنده حساب باید با تصویر کارت ملی ارسال شده مطابقت داشته باشد. پس از این مرحله، امکان برداشت از حساب رمز پلاس خود را خواهید داشت.

تأیید تلفن ثابت و آدرس

برای ارتقاء به سطح کاربری بالاتر، ارائه تلفن ثابت به همراه مدارک محل سکونت الزامیست. در این مرحله مدارک ارائه شده، توسط کارشناسان احراز هویت رمز پلاس بررسی و با تلفن ثابت تماس برقرار می‌شود.

تأیید عکس سلفی

 برای ارتقاء به سطح کاربری بالاتر، ارائه عکس سلفی مطابق با الگوی تعیین شده، الزامیست.
برای اطلاع بیشتر در مورد سطوح کاربری، مدارک مورد نیاز برای ارتقاء و محدودیت های هر سطح به صفحه سطوح حساب کاربری در رمز پلاس مراجعه فرمایید.

پرسش و پاسخ

  • آیا صرافی رمزپلاس معتبر است؟

بله. متخصصان این صرافی دائما در تلاش هستند تا جدیدترین پروتکل‌های امنیتی را در صرافی خود اعمال کرده تا از دارایی کاربران محافظت کنند. همچنین این صرافی چشم‌اندازی بلندمدت برای بازار رمز ارزها درنظر گرفته و قصد دارد تا به فعالیت خود در این بازار ادامه داده و مجوزهای لازم برای فعالیت را علی‌رغم فقدان قانون‌گذاری کسب کند.

  • آیا صرافی رمزپلاس OTC است یا بازار معاملاتی؟

صرافی رمزپلاس یک بازار معاملاتی است.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.