شاخص‌های فاندامنتالی شبکه ترون صعودی است؛ آیا قیمت TRX نیز افزایش می‌یابد؟

تحلیل تکنیکال رمزارزها

برخلاف بسیاری از رمز ارزهای بازار، ترون روزهای خوبی را سپری کرده و با 13.4 درصد افزایش قیمت طی هفت روز گذشته، هم‌اکنون پانزدهمین ارز برتر بازار است و در سطح قیمت 0.0789 دلار معامله می‌شود. این اتفاق در حالی رخ داده که بیش‌تر رمز ارزهای بازار در وضعیت قرمز بوده و دچار کاهش قیمت شدند. در ادامه قصد داریم تا دلایل افزایش قیمت ترون را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

آینده قیمت ترون TRX

جاستین سان بنیان‌گذار پرحاشیه‌ی ترون طی روزهای اخیر فعالیت زیادی در توییتر انجام داده است. وی در این مدت به تبلیغ شاخص ارزش کل قفل شده‌ی شبکه‌ی ترون (TVL) پرداخت. در واقع ارزش کل قفل شده‌ی ترون طی یک روز 19 درصد رشد کرده و به سطح 5.17 میلیارد دلار رسیده است. هم‌اکنون این شبکه در جایگاه سوم قرار دارد. جالب است بدانید شبکه‌ی اتریوم با 71.97 میلیارد دلار ارزش کل قفل شده، پیشتاز این شاخص است و بایننس اسمارت چین با 9.03 میلیارد دلار در رده‌ی دوم قرار دارد.

افزایش قیمت ترون
شاخص ارزش کل قفل شده‌ی بلاکچین‌های مختلف

از سوی دیگر، داده‌های پلتفرم Santiment نشان می‌دهد که فعالیت توسعه‌ی شبکه‌ی ترون کاهش یافته و با سرعت اندکی پیش می‌رود.

افزایش قیمت ترون
نمودار روند توسعه بلاکچین ترون

تاثیر USDD استیبل کوین شبکه ترون

علاوه بر ارزش کل قفل شده‌ی ترون، سان به تبلیغ استیبل کوین  USDD نیز می‌پردازد. رمز ارز USDD یک استیبل کوین الگوریتمی است که روی بلاکچین ترون فعالیت می‌کند. در 23 می، سان به شوخی طی توییتی گفت که ارزش کل بازار این رمز ارز تا فردا به 6 میلیارد دلار می‌رسد. این اتفاق مقداری بعید است چرا که بنا به داده‌های  CoinGecko، هم‌اکنون استیبل کوین USDD ارزش کل بازاری معادل 502،483،487 میلیون دلار داشته و در جایگاه صد و نهمین رمز ارز برتر بازار قرار دارد.

افزایش قیمت ترون
نمودار ارزش کل بازار USDD

بنا به داده‌های Santiment، ارزش کل بازار USDD در روز گذشته بیش از 50 میلیون دلار افزایش یافته و به‌نظر همین موضوع یکی از دلایل افزایش قیمت  TRX است. البته استیبل کوین USDD در روزهای 11 و 13 می به‌طور موقت از سطح 1 دلار خارج شد و به 0.98 دلار رسید.

علی‌رغم افزایش قیمت طی روزهای اخیر، بسیاری از کاربران و سرمایه‌گذاران این رمز ارز هنوز در ضرر هستند. اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که چه آینده‌ای در پیش روی این رمز ارز هست باید بگوییم که شاخص AO نشان از فشار صعودی روی این دارایی می‌دهد. از سوی دیگر، شاخص نوسان نسبی RVI در سطح پایین‌تر از 50 قرار داشته و ممکن است با بروز نوسانات، این رمز ارز دچار سقوط قیمت شود.

افزایش قیمت ترون
شاخص RVI ترون

شما همراهان توکن باز چه آینده‌ای را برای این ارز دیجیتال متصور هستید؟ آیا باز هم شاهد افزایش قیمت ترون خواهیم بود؟ لطفا نظرات ارزشمند خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: AMBcrypto

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.