آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی کوین کده

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی کوین کده

با افتخار همکاری توکن باز با صرافی کوین کده، به عنوان عضو جدید سرویس مقایسه قیمت ارزهای دیجیتال را اعلام می‌کنیم؛ در ادامه آموزش نحوه ثبت نام و احراز هویت در این صرافی ارز دیجیتال، در قالب مقاله‌ای که توسط تیم محترم صرافی کوین کده تهیه شده را منتشر خواهیم کرد.

توکن باز با هدف ایجاد فضایی شفاف میان صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران، سرویس مقایسه قیمت رمزارزهای قابل معامله در صرافی‌های داخلی را راه‌اندازی کرده است. کاربران و تریدرهای ایرانی با مراجعه به این سرویس می‌توانند قیمت ارز دیجیتال مورد نظر خود را در میان صرافی‌های داخلی مقایسه کرده و بهترین قیمت خرید و فروش تتر، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را شناسایی کنند.

فهرست مطالب:

آموزش ثبت نام در صرافی کوین کده

تایید اطلاعات هویتی

بارگذاری مدارک

بررسی صرافی کوین کده در توکن باز

سخن پایانی

آموزش ثبت نام در صرافی کوین کده

ابتدا وارد سایت شده و از قسمت ثبت نام اطلاعات خود را تکمیل کرده و وارد پنل کاربری شوید:

ورود به صفحه ثبت نام در صرافی کوین کده

گام اول؛ ورود به صفحه ثبت نام

با کلیک بر روی لینک بالا، وارد سایت کوین کده شده و صفحه‌ای مطابق زیر را مشاهده خواهید کرد:

اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام در صفحه بالا رو براساس اطلاعات هویتی خود پر کنید. پس از این کار وارد سایت شوید و وارد پنل کاربری خود شوید. از قسمت بالا سمت راست منوی کشویی را باز کرده و پروفایل را انتخاب نمایید.

گام دوم؛ احراز هویت در صرافی کوین کده

از منوی باز شده روی احراز هویت کلیک کرده و وارد صفحه احرازهویت می شوید. در این صفحه شما به دو صورت دستی و خودکار می توانید احرازهویت خود را تکمیل کنید در این مرحله ما احراز هویت خودکار را انتخاب می کنیم.

گام سوم؛ وارد کردن شماره موبایل و کد ملی

در صفحه باز شده کدملی و شماره موبایلی که به نام خود فرد است را وارد نمائید . توجه داشته باشید که شماره ملی با شماره موبایلی که ثبت می‌کنید باید به نام یک شخص باشد. پس از پر کردن موارد خواسته شده مرحله بعد را بزنید.

در این مرحله به ترتیب موارد خواسته شده را تکمیل کرده و سپس به مرحله بعد می رویم .

گام چهارم؛ تایید اطلاعات هویتی

در این بخش اسم و فامیل شما به همراه کدملی نمایش داده می‌شود از شما خواسته می‌شود که قوانین کوین کده را کامل خوانده و در صورت مورد تائید بودن قوانین برای شما گزینه‌ها را تیک زده و وارد مرحله بعد شوید .

گام پنجم؛ بارگذاری مدارک

در مرحله آپلود مدارک، تصویر مدرک شناسایی (کارت ملی هوشمند، گواهینامه هوشمند، پاسپورت یا شناسنامه جدید) خود را بارگذاری می‌نمائید. سپس مرحله بعد را می‌زنید.

گام ششم؛ بارگذاری ویدیو

خب رسیدیم به مرحله نهایی در این بخش باید یک ویدئو از خود بگیرید به صورت سلفی و در آن متن:

اینجانب … با کدملی … درخواست احراز در کوین کده را دارم.

متن باید به صورت کاملاً واضح گفته شود . پس از آپلود منتظر تائید از بخش احزارهویت مجموعه کوین کده باشید.

از این پس اطلاعات کاربری خود را در اختیار بقیه قرار ندهید که مورد کلاهبرداری و سو استفاده مالی و تبعات اون قرار نگیرید .

بررسی صرافی کوین کده در توکن باز

ما در توکن باز به دنبال بستری سالم برای رقابت صرافی‌های داخلی هستیم. به منظور رسیدن به این هدف خدمات زیر را ارائه می‌دهیم:

ایجاد صفحه اختصاصی برای هر صرافی؛ شما در این صفحه می‌توانید آزادانه نظرات و انتقادات خود از عملکرد هر صرافی را ثبت کنید. در نتیجه، تمامی کاربران می‌توانند تجربه واقعی سایر کاربران هر صرافی را مشاهده کرده و تصمیم‌گیری خود مبنی بر انتخاب یا عدم انتخاب صرافی‌ها را آگاهانه و براساس دیتای واقعی انجام دهید. در صفحه زیر می‌توانید این اطلاعات در مورد صرافی کوین کده را مشاهده کنید

صفحه اختصاصی کوین کده در توکن باز

مقایسه قیمت ارزهای دیجیتال معامله شده در صرافی‌های ایرانی؛ با استفاده از این سرویس می‌توانید بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال خود را در میان صرافی‌های ایرانی بیابید.

مقایسه صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی

سخن پایانی

کاربران توکن باز می‌توانند در صفحه اختصاصی این صرافی نظرات و تجربیات خود در زمان کار با این صرافی را به اشتراک بگذارند. این نظرات توسط تیم توکن باز مطالعه و نکات مهم به صرافی انتقال خواهد یافت. بیان نظرات شما در بهبود سرویس‌های ما کمک بسیاری خواهد داشت.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.