آموزش ورود، ثبت نام و احراز هویت در صرافی صرافکس

آموزش ثبت نام در صرافکس

با افتخار همکاری توکن باز با صرافی صرافکس، به عنوان عضو جدید سرویس مقایسه قیمت ارزهای دیجیتال را اعلام می‌کنیم؛ در ادامه آموزش نحوه ثبت نام و احراز هویت در این صرافی ارز دیجیتال، در قالب مقاله‌ای که توسط تیم محترم صرافی صرافکس تهیه شده را منتشر خواهیم کرد.

توکن باز با هدف ایجاد فضایی شفاف میان صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران، سرویس مقایسه قیمت ارز دیجیتال قابل معامله در صرافی‌های داخلی را راه‌اندازی کرده است. کاربران و تریدرهای ایرانی با مراجعه به این سرویس می‌توانند قیمت ارز دیجیتال مورد نظر خود را در میان صرافی‌های داخلی مقایسه کرده و بهترین قیمت خرید و فروش تتر، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را شناسایی کنند.

چطور در صرافکس ثبت نام کنیم؟

برای ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال صرافکس ابتدا باید وارد سایت صرافی شوید:

بعد از ورود به صرافی بر روی گزینه “ثبت نام” در صفحه اصلی کلیک کنید.

ثبت نام در صرافی صرافکس

جهت ثبت نام، ابتدا شماره تلفن همراه یا آدرس ایمیل خود را وارد نمایید. سپس روی دکمه ارسال کد کلیک کنید و کد دریافت شده روی موبایل یا ایمیل خود را در قسمت “کد تایید”  وارد نمایید. در بخش مربوط به “کلمه عبور” یک پسورد دلخواه حداقل ۸ کاراکتری (شامل اعداد و حروف بزرگ و کوچک انگلیسی) نوشته و سپس با زدن تیک قوانین و مقررات روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

آموزش احراز هویت در صرافکس

پس از ثبت نام بلافاصله وارد صفحه پروفایل می‌شوید:

ورود به پروفایل در صرافکس

جهت خرید و فروش ارزها به عنوان یکی از گزینه‌های حقیقی (شخصی) یا حقوقی (شرکتی) باید مراحل احراز هویت خود را انجام دهید.

احراز هویت در صرافکس سه مرحله دارد:

اگر به عنوان شخص حقیقی وارد مرحله احراز شوید با این صفحه روبرو می‌شوید:

۱- اطلاعات پایه را وارد کنید

 آموزش احراز هویت در صرافکس

پس از وارد کردن اطلاعات پایه مربوط به خودتان و زدن روی گزینه بعدی، وارد صفحه زیر می‌شوید:

۲- اطلاعات تکمیلی را وارد کنید

اطلاعات تکمیلی را وارد کنید

پس از وارد کردن اطلاعات تکمیلی و زدن روی گزینه بعدی، وارد صفحه زیر می‌شوید:

۳- بارگذاری مدارک

بارگذاری مدارک

در این مرحله لازم است “متن تعهدنامه” را با دست خط خود نوشته و امضاء کنید، سپس با توجه به شکل تصویر راهنما، متن تعهدنامه را به همراه مدرک شناسایی نگه داشته و از خود عکس بگیرید. عکس تهیه شده را به همراه تصویر مدرک شناسایی در بخش مربوطه بارگذاری نمایید، سپس منتظر بمانید تا پشتیبان سایت اطلاعات ارسال شده را بررسی و تایید نماید. پس از تایید می‌توانید از تمامی امکانات صرافکس استفاده کنید.

آیا صرافی صرافکس معتبر است؟

ما در توکن باز به دنبال بستری سالم برای رقابت صرافی‌های داخلی هستیم. به منظور رسیدن به این هدف خدمات زیر را ارائه می‌دهیم:

ایجاد صفحه اختصاصی برای هر صرافی؛ شما در این صفحه می‌توانید آزادانه نظرات و انتقادات خود از عملکرد هر صرافی را ثبت کنید. در نتیجه، تمامی کاربران می‌توانند تجربه واقعی سایر کاربران هر صرافی را مشاهده کرده و تصمیم‌گیری خود مبنی بر انتخاب یا عدم انتخاب صرافی‌ها را آگاهانه و براساس دیتای واقعی انجام دهید. در صفحه زیر می‌توانید این اطلاعات در مورد صرافی صرافکس را مشاهده کنید

مقایسه قیمت ارزهای دیجیتال معامله شده در صرافی‌های ایرانی؛ با استفاده از این سرویس می‌توانید بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال خود را در میان صرافی‌های ایرانی بیابید.

پرسش و پاسخ

  • برای ورود به صرافی صرافکس چه مدارکی نیاز است؟

برای ورود به صرافکس ابتدا باید در این صرافی ثبت نام کرده و سپس حساب کاربری خود را احراز هویت کنید.

  • آیا صرافی صرافکس معتبر است؟

با ورود به صفحه مقایسه صرافی‌های ارز دیجیتال توکن باز می‌توانید امکانات و سرویس‌های ارائه شده توسط این صرافی را با سایر صرافی‌ها مقایسه کنید. همچنین در این صفحه می‌توانید نظر سایرین کاربران این صرافی را نیز مشاهده کنید.

سخن پایانی

شما کاربران توکن باز می‌توانید در صفحه اختصاصی صرافی صرافکس نظرات و تجربیات خود در زمان کار با این صرافی را به اشتراک بگذارید. این نظرات توسط تیم توکن باز مطالعه و نکات مهم به صرافی انتقال خواهد یافت. بیان نظرات شما در بهبود سرویس‌های ما کمک بسیاری خواهد داشت.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.