آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی سینا تتر

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی سینا تتر

با افتخار همکاری توکن باز با صرافی سینا تتر، به عنوان عضو جدید سرویس مقایسه قیمت ارزهای دیجیتال را اعلام می‌کنیم؛ در ادامه آموزش نحوه ثبت نام و احراز هویت در این صرافی ارز دیجیتال، در قالب مقاله‌ای که توسط تیم محترم صرافی سینا تتر تهیه شده را منتشر خواهیم کرد.

توکن باز با هدف ایجاد فضایی شفاف میان صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران، سرویس مقایسه قیمت ارز دیجیتال قابل معامله در صرافی‌های داخلی را راه‌اندازی کرده است. کاربران و تریدرهای ایرانی با مراجعه به این سرویس می‌توانند قیمت ارز دیجیتال مورد نظر خود را در میان صرافی‌های داخلی مقایسه کرده و بهترین قیمت خرید و فروش تتر، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را شناسایی کنند.

 صرافی آنلاین سیناتتر پلتفرمی مطمئن و متنوع (۵۰۰ رمز ارز) جهت خرید و فروش شما کاربر محترم راه اندازی شده و شما می‌توانید با خیالی راحت معاملات خود را در این صرافی انجام دهید و در صورت بروز مشکل با پشتیبانی آنلاین سیناتتر در ارتباط باشید. همچنین خرید و فروش و واریز در این صرافی به صورت  آنی و لحظه ای است.

اولین برداشت شما طبق دستور پلیس فتا برای پیشگیری از پولشویی و کلاه‌برداری بعد از ۴۸ ساعت تایید می‌شود و پس از آن به صورت آنی انجام می‌شود.

آموزش ثبت نام در صرافی سینا تتر

برای ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال سینا تتر ابتدا باید وارد سایت صرافی شوید.

ورود به صفحه ثبت نام صرافی سیناتتر

با ورود به سایت، با صفحه‌ای مشابه تصویر زیر مواجه خواهید شد. همانطور که در تصویر نمایش داده شده، از نوار بالا بر روی دکمه ورود/ثبت نام کلیک کنید:

صفحه ثبت نام در صرافی سینا تتر

سپس شماره تلفن خود را وارد کنید و روی گزینه ارسال کلیک کنید. کد تایید پیامکی را وارد کنید و روی گزینه تایید، کلیک کنید تا وارد صفحه شخصی خودتان شوید.

ثبت شماره موبایل

ثبت نام شما به همین روش ساده انجام می‌شود اما برای انجام معاملات باید احراز هویت کنید. در ادامه مقاله نحوه احراز هویت در سایت سیناتتر را برای شما کاربر گرامی بازگو می‌کنم.

آموزش احراز هویت در سینا تتر

احراز هویت برای انجام معاملات جهت تایید هویت شما و پیشگیری از کلاهبرداری و پولشویی امری ضروری است. برای احراز هویت، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

ابتدا در صفحه اصلی مطابق تصویر، در فهرست کنار صفحه، گزینه احراز هویت را انتخاب کنید.

آموزش احراز هویت در سینا تتر

ثبت اطلاعات هویتی

سپس نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره کارت و شماره شبای خود را به درستی وارد کنید. در ادامه عکس کارت ملی و کارت بانکی خود را واضح و خوانا آپلود کنید. و در انتها،  یک عکس سلفی به همراه کارت ملی و متن تعهد نامه ثبت کنید و در آخر پس از اطمینان از صحت مشخصات وارد شده بر روی گزینه ارسال کلیک کنید.

ثبت اطلاعات هویتی در سینا تتر

توجه داشته باشید وجود کارت بانکی در تصویر سلفی الزامی نمیباشد ومتن تعهد نامه نیز باید مطابق  متن نمونه ی داخل سایت باشد.

بررسی صرافی سینا تتر در توکن باز

ما در توکن باز به دنبال بستری سالم برای رقابت صرافی‌های داخلی هستیم. به منظور رسیدن به این هدف خدمات زیر را ارائه می‌دهیم:

  • ایجاد صفحه اختصاصی برای هر صرافی؛ شما در این صفحه می‌توانید آزادانه نظرات و انتقادات خود از عملکرد هر صرافی را ثبت کنید. در نتیجه، تمامی کاربران می‌توانند تجربه واقعی سایر کاربران هر صرافی را مشاهده کرده و تصمیم‌گیری خود مبنی بر انتخاب یا عدم انتخاب صرافی‌ها را آگاهانه و براساس دیتای واقعی انجام دهید. در صفحه زیر می‌توانید این اطلاعات در مورد صرافی سینا تتر را مشاهده کنید

صفحه اختصاصی صرافی سینا تتر

  • مقایسه قیمت ارزهای دیجیتال معامله شده در صرافی‌های ایرانی؛ با استفاده از این سرویس می‌توانید بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال خود را در میان صرافی‌های ایرانی بیابید.

مقایسه صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی

سخن پایانی

شما کاربران توکن باز می‌توانید در صفحه اختصاصی صرافی سینا تتر نظرات و تجربیات خود در زمان کار با این صرافی را به اشتراک بگذارید. این نظرات توسط تیم توکن باز مطالعه و نکات مهم به صرافی انتقال خواهد یافت. بیان نظرات شما در بهبود سرویس‌های ما کمک بسیاری خواهد داشت.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.