آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی تترلند

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی تترلند

با افتخار همکاری توکن باز با صرافی تترلند، به عنوان عضو جدید سرویس مقایسه قیمت ارزهای دیجیتال را اعلام می‌کنیم؛ در ادامه آموزش نحوه ثبت نام و احراز هویت در این صرافی ارز دیجیتال، در قالب مقاله‌ای که توسط تیم محترم صرافی تترلند تهیه شده را منتشر خواهیم کرد.

توکن باز با هدف ایجاد فضایی شفاف میان صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران، سرویس مقایسه قیمت ارز دیجیتال قابل معامله در صرافی‌های داخلی را راه‌اندازی کرده است. کاربران و تریدرهای ایرانی با مراجعه به این سرویس می‌توانند قیمت ارز دیجیتال مورد نظر خود را در میان صرافی‌های داخلی مقایسه کرده و بهترین قیمت خرید و فروش تتر، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را شناسایی کنند.

آموزش ثبت نام در صرافی تترلند

برای ثبت نام در صرافی تترلند ابتدا باید وارد سایت صرافی شوید؛ با استفاده از لینک زیر وارد سایت شوید:

ورود به صفحه ثبت نام صرافی تترلند

با ورود به سایت، با صفحه‌ای مشابه تصویر زیر مواجه خواهید شد. همانطور که در تصویر نمایش داده شده، از نوار بالا بر روی دکمه ورود/ثبت نام کلیک کنید.

ورود به صفحه ثبت نام

ثبت اطلاعات هویتی

پس از آنکه وارد صفحه ثبت نام صرافی تترلند شدید، شماره تلفن‌ همراهی را که به‌ نام خودتان است، وارد کنید. کد یک‌بار‌مصرف چهاررقمی که برای شما پیامک می‌شود، طبق تصویر زیر در این کادر وارد کنید.

شماره تلفن همراه خود را وارد کنید

در مرحله بعد لازم است تا کد ملی خودتان را وارد کنید.

کد ملی خود را وارد کنید

در این مرحله طبق تصویر زیر، در فرم نمایش داده شده، اطلاعات خود را به‌درستی و دقیق وارد کنید. توجه کنید که کارت بانکی حتما باید به‌ نام شخص شما باشد. درنهایت پس از اطمینان از درستی اطلاعات، روی گزینه تأیید اطلاعات کلیک کنید.

صفحه ورود اطلاعات هویتی

شرایط و قوانین صرافی تترلند را با دقت مطالعه و درصورت تأیید، روی گزینه تأیید شرایط کلیک کنید.

تایید اطلاعات وارد شده در سایت

احراز هویت در صرافی تترلند

در این مرحله برای ادامه فرآیند ثبت نام در صرافی تترلند، طبق تصویر ابتدا روی دایره قرمز‌ رنگ کلیک کنید.

بارگذاری مدارک هویتی برای ثبت نام در تترلند
  • به منظور دسترسی وب‌سایت به دوربین تلفن‌همراه شما، گزینه تأیید یا Allow را انتخاب کنید.
  • پس از فعال‌کردن دسترسی دوربین، یکی از مدارک موردتأیید جهت ثبت نام در تترلند را مقابل دوربین قرار دهید. این مدارک شامل شناسنامه جدید، پاسپورت، گواهینامه هوشمند، کارت ملی هوشمند دارای تاریخ اعتبار می‌شوند
بارگذاری مدارک هویتی

با کلیک روی دایره قرمز‌ رنگ، از کارت شناسایی شما عکس گرفته خواهد شد.

در گام بعدی، علاوه‌بر تأیید دسترسی دوربین، دسترسی به میکروفون را فعال کنید و جمله‌ خواسته شده را در قالب ویدئو سلفی، با صدای خودتان بخوانید. روی دایره قرمز رنگ کلیک کنید تا ویدئو ضبط‌شده از شما با موفقیت ارسال شود.

بارگذاری مدارک هویتی

در‌پایان با انتخاب گزینه تأیید نهایی، درخواست شما برای کارشناسان احراز هویت صرافی تترلند ارسال و در کمتر از ۱۰ دقیقه درخواست شما بررسی می‌شود. شما می‌توانید اولین تراکنش برای تبادل ارز دیجیتال تتر را انجام دهید. نتیجه نهایی احراز هویت از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بررسی صرافی تترلند در توکن باز

ما در توکن باز به دنبال بستری سالم برای رقابت صرافی‌های داخلی هستیم. به منظور رسیدن به این هدف خدمات زیر را ارائه می‌دهیم:

  • ایجاد صفحه اختصاصی برای هر صرافی؛ شما در این صفحه می‌توانید آزادانه نظرات و انتقادات خود از عملکرد هر صرافی را ثبت کنید. در نتیجه، تمامی کاربران می‌توانند تجربه واقعی سایر کاربران هر صرافی را مشاهده کرده و تصمیم‌گیری خود مبنی بر انتخاب یا عدم انتخاب صرافی‌ها را آگاهانه و براساس دیتای واقعی انجام دهید. در صفحه زیر می‌توانید این اطلاعات در مورد صرافی تترلند را مشاهده کنید

صفحه اختصاصی صرافی تترلند

  • مقایسه قیمت ارزهای دیجیتال معامله شده در صرافی‌های ایرانی؛ با استفاده از این سرویس می‌توانید بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال خود را در میان صرافی‌های ایرانی بیابید.

مقایسه صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی

سخن پایانی

شما کاربران توکن باز می‌توانید در صفحه اختصاصی صرافی تترلند نظرات و تجربیات خود در زمان کار با این صرافی را به اشتراک بگذارید. این نظرات توسط تیم توکن باز مطالعه و نکات مهم به صرافی انتقال خواهد یافت. بیان نظرات شما در بهبود سرویس‌های ما کمک بسیاری خواهد داشت.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.