آموزش ورود، ثبت نام و احراز هویت در صرافی تاپ کنز

آموزش ثبت نام و احراز هویت در تاپ کنز

با افتخار همکاری توکن باز با صرافی تاپ کنز، به عنوان عضو جدید سرویس مقایسه قیمت ارزهای دیجیتال را اعلام می‌کنیم؛ در ادامه آموزش نحوه ثبت نام و احراز هویت در این صرافی ارز دیجیتال، در قالب مقاله‌ای که توسط تیم محترم صرافی تاپ کنز تهیه شده را منتشر خواهیم کرد.

توکن باز با هدف ایجاد فضایی شفاف میان صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران، سرویس مقایسه قیمت ارز دیجیتال قابل معامله در صرافی‌های داخلی را راه‌اندازی کرده است. کاربران و تریدرهای ایرانی با مراجعه به این سرویس می‌توانند قیمت ارز دیجیتال مورد نظر خود را در میان صرافی‌های داخلی مقایسه کرده و بهترین قیمت خرید و فروش تتر، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را شناسایی کنند.

چطور در تاپ کنز ثبت نام کنم؟

برای ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال تاپ کنز ابتدا باید وارد سایت صرافی شوید:

پس از ورود به صرافی تاپ کنز، صفحه زیر را می‌بینید:

چطور در تاپ کنز ثبت نام کنم؟

بعد از وارد کردن ایمیل و پسورد، کد تاییدی به ایمیل شما ارسال می‌شود که باید در کادری که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، وارد کنید.

کد تایید ایمیل را وارد کنید

درصورتی که ایمیل تایید دریافت نکردید، پوشه spam ایمیل خود را چک کنید.

 بعد از تایید ایمیل، وارد پنل کاربری خواهید شد. و مرحله ی بعدی احراز هویت خواهد بود.

تعیین رمزعبور

شما باید برای اکانت خود رمزعبوری را تعیین کنید. در زمان انتخاب رمزعبور، موارد زیر را باید رعایت کنید. رمزعبور شما باید دارای:

  • حداقل یک حرف کوچک (a-z) داشته باشد.
  • حداقل یک حرف بزرگ (A-Z) داشته باشد.
  • حداقل یک نقطه یا کاراکتر (%@#) داشته باشد
  • حداقل یک عدد داشته باشد
  • حداقل 8 کاراکتر داشته باشد

راهنمای احراز هویت در تاپ کنز

ثبت نام و احراز هویت در سایت به منظور جلوگیری از فسادهای مالی در تمام نهادهای مالی از جمله صرافی مورد نیاز است. به همین منظور و برای شناسایی کاربران و انجام تراکنش‌ها و خرید و فروش ارزهای دیجیتال باید پیش از هرکار ثبت نام کنید و احراز هویت شوید. اطلاعات شخصی شما در بانک اطلاعاتی سایت ذخیره شده و به هیچ عنوان قابل دستیابی نمی باشد.

در صورتی که اطلاعات شخصی را درست وارد نکرده باشید احراز هویت به درستی انجام نشده و ثبت نام صورت نمی گیرد. برای ویرایش اطلاعات می توانید وارد حساب کاربری خود شده و اطلاعات را تکمیل کنید و ایرادات موجود را برطرف کنید. در صورتی که اطلاعات شخصی به درستی وارد و تایید نشود، شماره حساب بانکی نیز تایید نشده و نمی توانید در سایت معاملات ارزهای دیجیتال را انجام دهید.

برای احراز هویت در تاپ کنز چه مدارکی لازم است؟

  • اطلاعات شخصی اعم از شماره ملی، نام و نام خانوادگی، عکس، شماره همراه، شماره حساب بانکی و شبا
  • آدرس محل سکونت، تلفن ثابت، کد پستی
  • تکمیل و امضای قرارداد
  • ارسال عکس: عکس باید کاملا مطابق با ابعاد در نظر گرفته شده در سایت و همچنین واضح باشد. در غیر این صورت احراز هویت انجام نشده و باید عکس را تعویض کنید.
سطوح کاربری تاپ کنز

سطح کاربری یک

برای احراز هویت سطح ‍۱ کافی است شماره تلفن همراه خود را در صرافی تایید کنید. بعد از تایید شماره موبایل وارد سطح دوم احراز هویت خواهید شد.

سطح کاربری دو

در این مرحله کافی است شماره تلفن ثابت و آدرس محل سکونت خود را به صورت صحیح وارد کنید. تلفن ثابت باید تایید شود، درغیر این صورت مراحل احراز هویت شما تکمیل نخواهد شد.

توجه داشته باشید باید شماره تلفن همراه به نام خود شخص باشد و پیش از تایید حساب کاربری تمام موارد بررسی شده و در صورت صحت اطلاعات احراز هویت به طور کامل انجام می‌شود. در صورتی که تلفن ثابت ندارید می توانید از شماره تلفن ثابت یکی از نزدیکان خود استفاده کنید. البته توجه داشته باشید شماره تلفن وارد شده باید برای آدرس محل سکونت ذکر شده در سایت باشد. تلفن ثابت و تلفن همراه باید توسط سایت تایید شود. وگرنه نمی توانید به مراحل بعدی ثبت نام وارد شوید.

سطح کاربری سه

در مرحله سوم، عکس سلفی خود را به همراه مدارک شناسایی آپلود خواهید کرد و مراحل احراز هویت شما با موفقیت به پایان می‌رسد.

در احراز هویت عکس سلفی باید چطور باشد؟

در احراز هویت عکس سلفی باید چطور باشد؟
نمونه عکس صحیح

عکس سلفی که قرار است برای احراز هویت آپلود کنید باید از شرایط زیر برخوردار باشد:

  • مکانی که قرار است در آن سلفی بگیرید از نور کافی برخوردار باشد. به طوری که چهره به طور کامل مشخص باشد.
  • به هنگام گرفتن عکس عینک نزنید.
  • فاصله مناسب تا دوربین را رعایت کنید و از فاصله دورعکس نگیرید.
  • از قرارگیری جلوی منبع نور و یا آینه خودداری کنید.
  • زاویه دوربین کاملا روبروی صورت باشد.
  • از پوشش مناسب و رسمی استفاده کنید.

آیا صرافی تاپ کنز معتبر است؟

ما در توکن باز به دنبال بستری سالم برای رقابت صرافی‌های داخلی هستیم. به منظور رسیدن به این هدف خدمات زیر را ارائه می‌دهیم:

ایجاد صفحه اختصاصی برای هر صرافی؛ شما در این صفحه می‌توانید آزادانه نظرات و انتقادات خود از عملکرد هر صرافی را ثبت کنید. در نتیجه، تمامی کاربران می‌توانند تجربه واقعی سایر کاربران هر صرافی را مشاهده کرده و تصمیم‌گیری خود مبنی بر انتخاب یا عدم انتخاب صرافی‌ها را آگاهانه و براساس دیتای واقعی انجام دهید. در صفحه زیر می‌توانید این اطلاعات در مورد صرافی تاپ کنز را مشاهده کنید

مقایسه قیمت ارزهای دیجیتال معامله شده در صرافی‌های ایرانی؛ با استفاده از این سرویس می‌توانید بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال خود را در میان صرافی‌های ایرانی بیابید.

  • برای ورود به صرافی تاپ کنز چه باید کرد؟

برای ورود به صرافی تاپ کنز باید در آن ثبت نام کرده و همچنین احراز هویت خود را تکمیل کنید.

  • آیا صرافی تاپ کنز معتبر است؟

با مراجعه صفحه صرافی تاپ کنز، ویژگی‌ها و سرویس‌های این صرافی را با سایر صرافی‌ها مقایسه کنید. در این صفحه می‌توانید با مطالعه نظر سایر کاربران، اعتبار این صرافی را بررسی کنید.

سخن پایانی

شما کاربران توکن باز می‌توانید در صفحه اختصاصی صرافی تاپ کنز نظرات و تجربیات خود در زمان کار با این صرافی را به اشتراک بگذارید. این نظرات توسط تیم توکن باز مطالعه و نکات مهم به صرافی انتقال خواهد یافت. بیان نظرات شما در بهبود سرویس‌های ما کمک بسیاری خواهد داشت.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.