پاول دوروف هشدار داد که ممنوعیت رمزارزها به ضرر روسیه می شود

ممنوعیت ارزهای دیجیتال در روسیه

پاول دوروف (Pavel Durov)، مدیرعامل و یکی از بنیان گذاران تلگرام بیان کرد که ممنوعیت ارزهای دیجیتال در روسیه، به ضرر این کشور خواهد شد و به دنبال این تصمیم دولت روسیه صنایع زیادی را نابود می‌کند و متخصصان فناوری اطلاعات را مجبور به مهاجرت خواهد کرد.

به گزارش توکن باز به نقل از bloombergquint، پاول دوروف، روز شنبه با انتشار پستی در کانال خود در تلگرام اعلام کرد که بانک روسیه با پیشنهادی که در ارتباط با ممنوعیت کامل ارزهای دیجیتال در این کشور داد، مانند ضرب المثل معروف، فردی عمل کرد که می خواهد ابروی شخصی دیگر را درست کند اما چشم او را نیز کور می کند (کنایه از حذف کردن چیزی خوب و ارزشمند در پی تلاش برای از بین بردن چیزی بی‌ ارزش).

پاول دوروف که خود متولد روسیه است در ادامه صحبت هایش افزود که هیچ یک از کشورهای توسعه یافته به دنبال ممنوع کردن صنعت کریپتو و ارزهای دیجیتال نیستند.

شایان ذکر است که بانک مرکزی روسیه در آغاز هفته پیشین با اشاره به خطرات احتمالی ارزهای دیجیتال برای سیستم مالی کشور پیشنهاد به ممنوعیت کامل بازار ارزهای دیجیتال را داده بود و این صنعت را به طرح های پانزی و هرمی تشبیه کرده بود.

منبع: bloombergquint

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.