آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی صـراف

020 Recovered scaled

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی صـراف : به منظور استفاده کامل از خدمات سایت صراف، نیاز به احراز هویت شما می باشد.

اولین دلیل الزام به احراز هویت، حفظ امنیت حساب شما می باشد .چرا که اگر بنا به هر دلیلی اتفاقی جهت حساب کاربری شما رخ دهد، تنها راه اثبات مالکیت شما، مدارکی است که بواسطه آن احراز هویت شده اید. و دلیل دیگر رعایت قوانین مبارزه با پولشویی و آیین نامه های مربوط به آن است.

لذا توصیه می شود که مراحل احراز هویت را به دقت انجام دهید و به هیچ وجه اطلاعات حساب کاربری خود را به شخص دیگری ندهید.

ثبت نام در صراف

جهت خرید و فروش بیت کوین و اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال، صراف گزینه بسیار مناسبی است، فرآیند ثبت نام در صراف بسیار ساده و روان می باشد، برای این منظور کافی است بر روی گزینه ” ثبت نام “ در صفحه اصلی کلیک کنید.

جهت ثبت نام در سایت صراف کلیک کنید

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صـراف

شروع ثبت نام

جهت ثبت نام، ابتدا شماره تلفن همراه و سپس آدرس ایمیل خود را وارد نمایید و در بخش مربوطه “کلمه عبور” و سپس “تایید کلمه عبور” را وارد نمایید.

سپس قوانین و مقرارت سایت را مطالعه نموده و در صورت موافقت با آن تیک مربوط را فعال نمایید و آیکون “ثبت نام” را بزنید.

پس از ثبت نام بلافاصله وارد صفحه معاملات می شوید:

معاملات صراف
  1. پس از ثبت نام اولیه، ایمیلی حاوی لینک فعالسازی به آدرس ایمیلی که وارد کردید، ارسال می شود. شما باید به آدرس ایمیل خود مراجعه کرده و لینک مربوط را کلیک نمایید.


  • جهت خرید و فروش در صراف نیاز دارید که شماره موبایل خود را هم تایید نمایید. برای این منظور در گوشه سمت چپ بالا، بر روی آدرس ایمیل خود کلیک نموده تا گزینه ها باز شود. سپس بر روی احراز هویت کلیک نمایید.
احراز هویت صراف

سپس بر روی آیکون ارسال کد فعالسازی را کلیک کرده و کد ارسال شده به تلفن همراه خود را در بخش مربوطه وارد نمایید.

با تایید تلفن همراه خود می توانید مراحل احراز هویت را ادامه دهید.

لازم به ذکر است که شما پس از انجام مراحل بالا می توانید واریز به صورت ریالی و یا رمز ارز داشته باشید و امکان معامله نیز دارید. اما تا تکمیل احراز هویت امکان برداشت به هیچ صورتی ندارید.

ورود اطلاعات پایه

پس از تایید شماره همراه، لازم است اطلاعات پایه شامل، نام و نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد و آدرس خود را به دقت وارد نمایید و سپس به مرحله بعد بروید.

توجه داشته باشید که پس از تایید این اطلاعات، امکان تغییر آن وجود ندارد.

اطلااعات کاربری

ارسال مدارک و عکس سلفی

در این مرحله لازم است متن تعهدنامه را با دست خط خود نوشته و امضاء کنید. سپس با توجه به شکل تصویر راهنما، متن تعهدنامه را به همراه مدرک شناسایی خود نگه داشته و از خود عکس بگیرید.

عکس تهیه شده را به همراه تصویر مدرک شناسایی در بخش مربوط بارگذاری نمایید. سپس منتظر بمانید تا پشتیبان سایت اطلاعات ارسال شده را بررسی و در صورت صحت آن تایید نماید.

چنانچه مشکلی در اطلاعات ارسالی وجود داشته باشد، توسط پیامک اطلاع رسانی خواهد شد و مشکل بواسطه تیکت ارسالی در بخش پشتیبانی به اطلاع شما خواهد رسید.

در این حالت لازم است که مشکل را بر طرف کرده و نسبت به ارسال مجدد اطلاعات اقدام کنید. لطفا از ارسال عکس های تار و بدون کیفیت خودداری کنید.

معرفی حساب بانکی

در انتها لازم است که حساب بانکی که بنام شخص کاربر است را به سایت معرفی نمایید. برای این منظور از گوشه سمت چپ روی آدرس ایمیل خود کلیک کنید،  پس  از ورود به صفحه حساب بانکی، نام بانک، شماره کارت و شماره شبا حساب بانکی خود را بطور دقیق وارد نمایید و ثبت حساب را بزنید.

 حساب معرفی شده توسط سایت صراف بررسی شده و در صورت صحت اطلاعات تایید می گردد.

حساب بانکی

در مقاله ی بعدی آموزش خرید و فروش در صراف را بررسی کرده و با آن آشنا خواهیم شد.

جهت ثبت نام در سایت صراف کلیک کنید

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.