واچ لیست هفتگی 14 شهریور؛ معرفی 5 رمز ارز با پتانسیل رشد بالا

واچ لیست هفتگی 14 شهریور؛ معرفی 5 رمز ارز با پتانسیل رشد بالا

خرس‌ها در تمامی بازارهای سرمایه‌گذاری دست بالاتر را دارند و وحشت در دنیای سرمایه‌گذاری به‌خوبی دیده می‌شود. بازار سهام آمریکا برای شش روز متوالی سقوط کرد و به‌نظر، سرمایه‌گذاران نگران اقدامات فدرال رزرو هستند. ضعف در بازار بورس ایالات‌متحده منجر به سقوط بیت کوین گردید و حمایت 20 هزار دلار از دست رفت. اگرچه بازار سرشار از احساسات منفی و وحشت است اما حالا بهترین زمان ممکن برای سرمایه‌گذاری بلندمدت در دنیای ارزهای دیجیتال است. امروز قصد داریم 5 رمز ارز با پتانسیل رشد بالا را به شما معرفی کنیم. با ما در واچ لیست هفتگی 14 شهریور همراه باشید.

نمای کلی بازار ارزهای دیجیتال
نمای کلی بازار ارزهای دیجیتال در شبانه‌روز اخیر

BTC/USDT

بیت کوین طی چند روز گذشته در محدوده‌ی 19520 الی 20576 دلار معامله شده که بیان‌گر تعادل بین خریداران و فروشندگان در کوتاه‌مدت است. اگرچه گاوها در تلاش برای خرید در کف قیمت هستند اما خرس‌ها نیز در سطوح بالاتر دست به فروش می‌زنند.

واچ لیست هفتگی 14 شهریور
نمودار بیت کوین در نمای روزانه

میانگین متحرک نمایی 20 روزه (سطح قیمت 20863 دلار) در روند نزولی قرار دارد و RSI نیز در منطقه‌ی منفی دیده می‌شود که هر دو بیان‌گر قدرت بیش‌تر فروشندگان هستند. درصورت شکست حمایت 19520 دلار، راه برای سقوط بیش‌تر باز شده و سطوح 18910 و 18626 دلار اهداف موردنظر خرس‌ها هستند. با این حال فروشندگان برای از سرگیری روند نزولی جدید باید قیمت را به زیر 17622 دلار برسانند. احتمالا در این مناطق شاهد خرید سنگین از سوی گاوها خواهیم بود.

استفاده از سرویس توکن باز؛ شناسایی بهترین قیمت خرید و فروش بیت کوین

از سوی دیگر خریداران برای کم کردن قدرت خرس‌ها در بازار باید قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسانند. درصورت رخ دادن چنین اتفاقی راه برای افزایش قیمت بیش‌تر بیت کوین و رسیدن به سطح میانگین متحرک ساده 50 روزه (22271 دلار) باز خواهد شد.

ADA/USDT

خریداران نگاه ویژه‌ای به دومین رمز ارز واچ لیست ما یعنی کاردانو دارند و در تلاش برای عبور از میانگین‌های متحرک هستند. چنین موضوعی بیان‌گر تقاضای بالا در سطوح پایین‌تر است.

نمای کلی بازار ارزهای دیجیتال
نمودار کاردانو در تایم فریم روزانه

میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.47 دلار) کاهش یافته و RSI در منطقه‎‌ی مثبت قرار دارد. این اتفاق نشان‌دهنده‌ی کاهش فشار فروش از سوی فروشندگان است. درصورت قرارگیری قیمت در بالاتر از سطح 0.5 دلار، احتمال صعود قیمت کاردانو وجود دارد. بدین صورت اولین هدف گاوها سطح قیمت 0.7 دلار خواهد بود.

بهره‌گیری از سرویس توکن باز؛ رصد لحظه‌ای قیمت کاردانو

از سوی دیگر و درصورت سقوط قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه، تمامی چشم‌اندازهای مثبت باطل خواهند شد و اولین هدف خرس‌ها عبور از حمایت 0.4 دلار خواهد بود.

ATOM/USDT

طی چند روز اخیر گاوها به‌خوبی از اتم دفاع کردند و این رمز ارز در نزدیکی مقاومت مهم 13.45 دلار معامله می‌شود. چنین اتفاقی بیان‌گر اطمینان سرمایه‌گذاران نسبت به افزایش قیمت این رمز ارز است.

نمای کلی بازار ارزهای دیجیتال
نمودار اتم در نمای روزانه

جفت ارز  ATOM/USDT در 29 اوت به زیر میانگین متحرک ساده‌ی 50 روزه (سطح 11.08 دلار) رسید. گاوها در این سطح دست به خرید زدند و همین موضوع منجر به رشد قیمت اتم گردید. هم‌اکنون  ATOM در سطح قیمت 12.78 دلار معامله می‌شود. میانگین‌های متحرک آرام‌آرام در حال افزایش هستند و RSI در منطقه‌ی مثبت قرار دارد.

استفاده از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ اتم و کسب سود مطمئن

درصورت عبور از مقاومت 13.45 دلار، سطوح 15.30 و 20 دلار اهداف گاوها هستند. از سوی دیگر درصورت فروش گسترده از سوی خرس‌ها و کاهش قیمت اتم، سطح قیمت 10 دلار اولین هدف خرس‌ها خواهد بود و چشم‌انداز مثبت باطل خواهد شد.

FIL/USDT

سومین ارز از واچ لیست هفتگی 14 شهریور، فایل کوین است. از 27 اوت تا 2 سپتامبر فایل کوین در معاملات رنج قرار گرفته بود و روند صعودی آن از 3 سپتامبر آغاز گردید. احتمالا خریداران به خرید بیش‌تر این رمز ارز ادامه خواهند داد و به همین علت این رمز ارز در واچ لیست ما حضور دارد.

نمای کلی بازار ارزهای دیجیتال
نمودار فایل کوین در تایم فریم روزانه

FIL در 3 سپتامبر به بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه (6.39 دلار) رسید و این اتفاق اولین نشانه در راستای تلاش خریداران برای رساندن قیمت به سطوح بالاتر است. با این حال بعید است خرس‌ها به‌راحتی تسلیم شوند و احتمالا در نزدیکی مقاومت میانگین متحرک ساده‌ی 50 روزه (6.92 دلار) شاهد نبرد سنگینی بین خریداران و فروشندگان خواهیم بود.

فروشندگان در 4 سپتامبر قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه برگرداندند و درصورت حفظ قیمت زیر این سطح، شاهد سقوط بیش‌تر فایل کوین و تحقق یافتن هدف قیمت خرس‌ها یعنی سطح 5 دلار خواهیم بود.

استفاده از سرویس توکن باز؛ شناسایی بهترین قیمت خرید و فروش فایل کوین

از سوی دیگر درصورت افزایش قیمت از سطح فعلی و عبور از میانگین متحرک ساده 50 روزه، راه برای افزایش قیمت بیش‌تر باز شده و سطوح 9 و 9.5 دلار اهداف گاوها هستند.

EOS/USDT

گاوها طی ریزش قیمت اخیر به‌زیبایی از EOS دفاع کردند و حالا این رمز ارز بالاتر از میانگین‌های متحرک قرار دارد. چنین اتفاقی بیان‌گر عملکرد خوب ایاس در کوتاه‌مدت است و احتمال رشد و صعود آنرا تقویت می‌کند.

نمای کلی بازار ارزهای دیجیتال
نمودار رمز ارز ایاس در نمای روزانه

جفت ارز EOS/USDT در 21 اوت الگوی rounding bottom را تکمیل کرد اما گاوها قادر به حفظ قیمت در سطوح بالاتر نبودند. به همین منوال خرس‌ها در 28 اوت قیمت را به زیر سطوح شکست رساندند.

بهره‌گیری از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ ایاس و کسب سود مطمئن

دیگر نکته‌ی مثبت، خرید از سوی گاوها در سطح میانگین متحرک ساده‌ی 50 روزه (1.33 دلار) است.

میانگین متحرک نمایی 20 روزه (1.48 دلار) کاهش یافته و RSI نزدیک به نقطه‌ی میانی قرار دارد که همین موضوع نشان‌دهنده‌ی تعادل بین خریداران و فروشندگان است.

درصورت پیش‌رَوی گاوها و عبور از سطح 1.6 دلار، راه برای افزایش قیمت بیش‎‌‌تر  EOS باز شده و اولین هدف آنها سطح قیمت 2 دلار خواهد بود. از سوی دیگر درصورت سقوط قیمت و رسیدن به زیر میانگین متحرک ساده‌ی 50 روزه، راه برای کاهش قیمت‌ بیش‌تر ایاس باز شده و اولین هدف خرس‌ها سطح قیمت 1.15 دلار خواهد بود.

سخن پایانی

تحلیل شما همراهان توکن باز نسبت به این رمز ارزها چیست؟ آیا روی آنها سرمایه‌گذاری خواهید کرد؟ لطفا نظرات و دیدگاه‎‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. از اینکه تا پایان واچ لیست هفتگی 14 شهریور همراه ما بودید صمیمانه سپاسگزاریم.

منبع: CoinTelegraph

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.