رکورد انتقال شیبا شکسته شد؛ بزرگترین نهنگ SHIB در چه قیمتی این ارز دیجیتال را خریده است؟

نهنگ‌ها در حال خرید شبا توکن هستند

یکی از نهنگ‌های بزرگ کوین XRP بیش از 20 تریلیارد واحد ارز دیجیتال SHIB (شیبا اینو) را از صرافی بایننس به کیف پول خود منتقل کرد. با این انتقال شگفت‌انگیزِ 210 میلیون دلاری، رکورد بیش‌ترین شیبا اینوی جابه‌جا شده شکسته شد. در ادامه به جزییات این خبر می‌پردازیم. با ما در خبر «رکورد جابه‌جایی شیبا اینو شکسته شد» همراه باشید.

این نهنگ در حالی 20.89 درصد از سبد سرمایه‌گذاری خود را به شیبا اینو اختصاص داده که این رقم درخصوص رمز ارز  XRP فقط 5 درصد است. این معامله بزرگ‌ترین انتقال تاریخ شیبا اینو بود و حالا این بازیگر بزرگ بازار بیش از 48.7 تریلیارد واحد شیبا اینو در اختیار داشته و می‌تواند به‌راحتی قیمت این رمز ارز را کم‌وزیاد کند.

رکورد جابه‌جایی شیبا اینو شکسته شد
مقدار شیبا اینوهای منتقل شده به کیف پول این نهنگ

افزایش علاقه‌ی نهنگ‌ها به شیبا اینو

زمان زیادی به راه‌اندازی لایه 2 شیبا اینو یعنی Shibarium باقی نمانده و به‌نظر همین به‌روزرسانی، علاقه‌ی نهنگ‌ها به  SHIB را افزایش داده است. این نهنگ در 31 می 2022 بیش از 25 تریلیارد واحد شیبا اینو در اختیار داشت و خریدهای خود را از صرافی بایننس انجام داده بود. حالا او پس از مدتی غیرفعال بودن، مجددا شیبا اینو خریداری کرده است.

بنا به داده‌های اتراسکن، حالا این نهنگ به‌عنوان بزرگ‌ترین هولدر شیبا اینو شناخته می‌شود و از دیگر بازیگران بزرگ پیشی گرفته است. دیگر نهنگ بزرگ شیبا اینو نیز 32.9 تریلیارد واحد از این دارایی دیجیتال را در اختیار داشته و به‌نظر 8.17 درصد از کل عرضه‌ی در گردش شیبا اینو تحت سلطه‌ی فقط دو آدرس است.

علاوه بر این دو، علاقه‌ی نهنگ‌های اتریوم به خرید شیبا اینو نیز افزایش یافته و شیبا اینو به لیست 10 رمز ارز برتر خریداری شده از سوی نهنگ‌های اتریوم بازگشته است. همچنین شیبا اینو بزرگ‌ترین پوزیشن دلاری را به خود اختصاص داده است. بنا به داده‌های WhaleStats، شیبا اینو در جایگاه سومین رمز ارز مورد علاقه‌ی نهنگ‌های اتریوم قرار دارد. در واقع 16.37 درصد از کل عرضه‌ی در گردش  SHIB، در اختیار 100 نهنگ برتر اتریوم است.

رکورد جابه‌جایی شیبا اینو شکسته شد
سبد سرمایه‌گذاری 100 نهنگ بزرگ اتریوم

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به تحرکات اخیر نهنگ‌ها چیست؟ آیا شاهد افزایش قیمت شیبا اینو خواهیم بود؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان خبر «رکورد جابه‌جایی شیبا اینو شکسته شد» همراه ما بودید.

منبع: Watcher.Guru

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.