تحلیل الگوی نموداری توکن شیبا اینو؛ صعود بزرگ یا تله‌ی مرگ‌؟

تحلیل قیمت شیبا shib

شیبا اینو در دوراهی سقوط و رستگاری قرار گرفته و یک الگوی مثلثی در نمودار آن دیده می‌شود. این رمز ارز طی شبانه‌روز اخیر 2.2 درصد کاهش قیمت را تجربه کرده و هم‌اکنون در سطح قیمت 0.00001199 دلار معامله می‌شود. در ادامه قصد داریم تا به تحلیل الگوی شیبا اینو بپردازیم. با ما همراه باشید.

الگوی مثلثی شیبا اینو

بنا به نظر کارشناسان اگر الگوی مثلثی شیبا اینو تثبیت شود، شاهد رشد قیمت 30 درصدی این میم کوین خواهیم بود. از سوی دیگر این احتمال وجود دارد که این الگو از سوی خرس‌ها برای به تله انداختن گاوها مطرح شده باشد. درصورت درست بودن این فرضیه، شاهد کاهش قیمت شدید این رمز ارز خواهیم بود.

تحلیل الگوی شیبا اینو
نمودار شیبا اینو در تایم فریم سه روزه

متاسفانه الگوی مثلثی هنوز در تایم فریم‌های کوچک اجرا نشده و همین موضوع نگرانی‌ها نسبت به تله بودن این الگو را افزایش می‌دهد. علاوه بر این موضوع، شاخص RSI نیز در تایم‌ فریم‌های بزرگ آنچنان صعودی نیست و در یک منطقه‌ی خنثی قرار گرفته است.

بدین صورت سرمایه‌گذارانی که شیبا اینو را در سطح قیمت 0.00001320 دلار خریداری کردند یا شاهد برگشت ضرر و رشد دارایی خود خواهند بود و یا با سقوط شیبا اینو مواجه خواهند شد.

سیگنال نزولی SHIB

همانطور که پیش‌تر گفتیم، هنوز الگوی مثلثی تایید نشده و باید دید چه اتفاقی در تایم فریم‌های کوچک‌تر رخ می‌دهد. با این حال درصورت ریزش 35 درصدی، تارگت خرس‌ها دو سطح قیمت 0.00000976 و 0.00000750 دلار خواهد بود.

سیگنال صعودی شیبا اینو

درصورت رشد 35 درصدی SHIB، اولین تارگت گاوها سطح قیمت 0.00001320 دلار است. با شکست این مقاومت، خرس‌ها باید پوزیشن‌های شورت خود را رها کرده چرا که مسیر رشد قیمت دومین میم کوین برتر جهان تا مقاومت 0.00001580 دلار باز خواهد بود. سومین تارگت گاوها نیز در سطح قیمت 0.00001750 دلار قرار دارد که بیان‌گر رشد قیمت 50 درصدی از سطح قیمت فعلی است.

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به روند شیبا اینو چیست؟ آیا این رمز ارز رشدی 30 درصدی را تجربه خواهد کرد؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان تحلیل «تحلیل الگوی شیبا اینو» همراه ما بودید.

منبع: FXstreet

 سلب مسئولیت: این مطلب به هیچ عنوان پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری یا فروش نبوده و صرفا هدف ما اطلاع‌رسانی است.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.