تحلیل قیمت شیبا اینو؛ آیا SHIB از وضعیت خنثی خارج خواهد شد؟

تحلیل قیمت شیبا اینو؛ آیا SHIB از وضعیت خنثی خارج خواهد شد؟

شیبا اینو چند روز فوق‌العاده را پشت‌سر گذاشت و رشد قیمتی 30 درصدی را تجربه کرد. با این حال به‌نظر روند صعودی این رمز ارز متوقف شده و نگرانی‌های سرمایه‌گذاران افزایش یافته است. ما امروز قصد داریم تا به تحلیل قیمت شیبا اینو بپردازیم. با ما همراه باشید.

تحلیل شیبا اینو

شیبا اینو با 1.2 درصد افزایش قیمت در سطح قیمت 0.00001589 دلار معامله شده و عملکرد بهتری نسبت به بسیاری از رمز ارزهای بازار ازجمله بیت کوین داشته است.

استفاده از سرویس توکن باز؛ رصد قیمت لحظه‌ ای ارز دیجیتال شیبا اینو

در حال حاضر احساسات نسبت به SHIB در یک وضعیت خنثی قرار گرفته و شاخص ترس و طمع نیز در وضعیت ترس قرار دارد. میانگین متحرک نمایی 20 روزه شیبا اینو در حال افزایش است و RSI نیز در وضعیت خنثی قرار دارد که نشان‌دهنده‌ی برتری جزئی گاوها است.

تحلیل قیمت شیبا اینو
نمودار شیبا اینو در تایم فریم روزانه

درصورت تقویت روند صعودی از سوی گاوها، اهداف آنها سطوح 0.000017، 0.000018 و 0.000019 دلار هستند.

از سوی دیگر درصورت پیروزی خرس‌ها در نبرد با گاوها، اولین هدف آنها حمله به حمایت 0.000015 دلار خواهد بود. دو سطح قیمت 0.000013 و 0.000014 دلار نیز دیگر اهداف آنها هستند و باید دید چه اتفاقی در بازار رخ می‌دهد.

بهره‌گیری از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ شیبا اینو و کسب سود مطمئن در بازار خرسی

به‌طور کلی 20 اندیکاتور در وضعیت صعودی بوده و 11 اندیکاتورِ شیبا اینو در وضعیت نزولی قرار دارند که بیان‌گر وضعیت تقریبا خنثی این رمز ارز است.

 تحلیل شما همراهان توکن باز نسبت به شیبا اینو چیست؟ آیا نسبت به روند SHIB خوش‌بین هستید؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان تحلیل قیمت شیبا اینو همراه ما بودید.

منبع: CoinCodex

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.