تحلیل اهداف قیمت شیبا اینو؛ آیا شاهد پرواز SHIB خواهیم بود؟

تحلیل قیمت شیبا shib

شیبا اینو طی شبانه‌روز اخیر با افزایش حجم معاملات مواجه شده و در سطح قیمت 0.00001222 معامله می‌شود. ما امروز قصد داریم تا به تحلیل SHIB و تاثیر افزایش حجم معاملات آن بپردازیم. با ما در «تحلیل اهداف قیمت شیبا اینو» همراه باشید.

تحلیل شیبا اینو

خوشبختانه شیبا اینو در روند نزولی قرار نداشته و خرس‌ها دست بالاتر را در معاملات آن ندارند.با این حال هنوز گاوها قدرت لازم برای رسیدن به اهداف موردنظر خود یعنی 0.00001400 دلار و 0.00001700 دلار را ندارند. درصورت صعودی ماندن شرایط بازار، احتمالا شیبا اینو مجددا سطح قیمت 0.00001200 دلار را تست کرده و سپس قیمت آن در طول هفته افزایش یابد.

تحلیل اهداف قیمت شیبا اینو
نمودار شیبا اینو در تایم فریم ساعتی

از سوی دیگر داده‌های On-chain خبر از عملکرد ضعیف گاوها می‌دهند. موسسه‌ی آماری CryptoQuant مدعی شد که طی 24 ساعت گذشته تعداد تراکنش‌های شیبا اینو در صرافی‌های غیرمتمرکز با افت 40 درصدی مواجه شده است. از نظر تئوری چنین موضوعی به معنای هولدرهای بیش‌تر در بازار یک رمز ارز است و منجر به افزایش اعتماد نسبت به رشد شیبا اینو در آینده می‌گردد.

استفاده از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ شیبا اینو و کسب سود مطمئن

از سوی دیگر خرس‌ها به‌دنبال کاهش قیمت شیبا اینو هستند. اولین هدف آنها در سطح قیمت 0.00001150 دلار قرار داشته و درصورت رسیدن شیبا اینو به این قیمت، تمامی تحلیل‌ها برای افزایش قیمت آن باطل خواهند شد.

اهداف قیمتی SHIB

اولین هدف گاوها برای شیبا اینو در سطح قیمت 0.00001300 دلار قرار دارد. عبور از این مقاومت مهم، راه را برای افزایش قیمت بیش‌تر و رسیدن به اهداف بعدی یعنی 0.000014 و 0.000017 دلار باز خواهد کرد.

بهره‌گیری از سرویس توکن باز؛ فرصت خرید شیبا اینو با بهترین قیمت در ایران

از سوی دیگر اولین هدف خرس‌ها برای شیبا اینو در سطح قیمت 0.00001150 دلار قرار داشته که قادر به باطل کردن روند صعودی این رمز ارز است.

تحلیل شما همراهان توکن باز نسبت شیبا اینو چیست؟ آیا نسبت به افزایش قیمت این رمز ارز امیدوار هستید؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ممنون از اینکه تا پایان تحلیل «تحلیل اهداف قیمت شیبا اینو» همراه ما بودید.

منبع: FXStreet

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.