تحلیل تکنیکال قیمت شیبا؛ آیا روند صعودی قیمت SHIB ادامه خواهد داشت؟

تحلیل قیمت شیبا shib

شیبا اینو طی شبانه‌روز اخیر پامپ شد و افزایش قیمت فوق‌العاده‌ای را تجربه کرد. همین موضوع گمانه‌زنی‌ها نسبت به آینده قیمتی SHIB و تکرار رالی افزایش قیمت 800 درصدی را افزایش داده و توجه بازار به سوی شیبا اینو معطوف شده است. با این حال به‌نظر این رالی همین حالا قدرت خود را از دست داده و امید خرس‌ها برای سقوط قیمت آن افزایش یافته است. در ادامه قصد داریم تا به بررسی تحلیل شیبا اینو و آینده قیمتی آن بپردازیم. با ما در بلاگ توکن باز همراه باشید.

شیبا اینو طی شبانه‌روز اخیر 31 درصد رشد کرد و پس از آن دچار اصلاح قیمت شد. هم‌اکنون  SHIBبا 2.6 درصد کاهش قیمت طی 1 ساعت اخیر در سطح 0.00000955 دلار معامله شده و در جایگاه چهاردهمین رمز ارز برتر بازار قرار دارد.

شاخص RSI شیبا اینو یک higher low ایجاد کرد و از سوی دیگر  روند قیمت در بازه‌ی 12 می تا 13 ژوئن lower low تشکیل داد. این ترکیب یک واگرایی صعودی بوده و در واقع دلیل رالی افزایش قیمت اخیر شیبا اینو همین ترکیب است. حالا به‌نظر این حرکت صعودی، با دو تهدید مواجه شده که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

عوامل تهدیدکننده روند صعودی شیبا اینو

عامل اول، مقاومت بسیار سنگین 0.0000104 دلار است. متاسفانه شیبا اینو قادر به عبور از این مقاومت نبود و با سقوط قیمتی 17 درصدی مواجه شد.

تحلیل شیبا اینو
نمودار شیبا اینو در تایم فریم 4 ساعته

در همین حال روند قیمت شیبا اینو در بازه‌ زمانی 30 می تا 21 ژوئن lower high تشکیل داده و RSI نیز higher high ایجاد کرده است. این ترکیب منجر به ایجاد یک واگرایی نزولی شده که همین واگرایی، احتمال سقوط قیمت بیش‌تر  SHIB را تقویت می‌کند.

اگرچه وضعیت شیبا اینو صعودی و مثبت به‌نظر رسیده اما بهتر است سرمایه‌گذاران شاخص RSI را در تایم فریم 4 ساعته در نظر بگیرند. یک واگرایی نزولی روی اندیکاتور ظاهر شده که بیان‌گر احتمال کاهش قیمت بیش‌تر است. به هرحال اگر شیبا اینو کندل روزانه‌ی امروز را در بالاتر از سطح 0.0000104 دلار ببندد، قیمت تا 33 درصد افزایش یافته و به مقاومت 0.0000139 دلار خواهد رسید.

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به این واگرایی چیست؟ تحلیل شما عزیزان نسبت به آینده‌ی شیبا اینو چیست؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان تحلیل شیبا اینو همراه ما بودید.

منبع: Coinquora

سلب مسئولیت: این مطلب به هیچ عنوان پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری یا فروش نبوده و صرفا هدف ما اطلاع‌رسانی است.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.