تحلیل شیبا اینو؛ آیا روند SHIB صعودی شده؟

شیبا

در ۲۴ ساعت گذشته، شیبا اینو (SHIB) شاهد افزایش قابل توجهی در حجم معاملات و قیمت بود، که سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان را به تکاپو واداشت تا در مورد تأثیرات احتمالی این تحولات تأمل کنند.

افزایش حجم معاملات

حجم معاملات SHIB شاهد افزایش چشمگیری بود، با رشدی حیرت‌انگیز ۱۹۲.۸۴ درصدی به مجموع ۴۱۲.۰۶ میلیون دلار رسید.



این جهش در حجم، همراه با افزایش ۸.۶۸ درصدی در قیمت، SHIB را در زمان حاضر در موقعیت مثبتی قرار داده است.

تأثیر افزایش اخیر قیمت بیت کوین ممکن است به این رونق کمک کرده باشد، اما این امکان وجود دارد که SHIB بتواند این رالی را در آینده نیز ادامه دهد.

بررسی حرکت قیمت SHIB نشانه‌های مثبتی را آشکار کرد. این رمزارز سطح مقاومت ۰.۰۰۰۰۵۱ دلار را در هفته‌های اخیر دو بار تست کرد.

اگر حمایت از شتاب پایدار SHIB ادامه یابد، امکان شکستن این رمزارز از سطح مقاومت وجود دارد که فرصت‌های جدیدی برای رشد بیشتر را می‌گشاید.

علاوه بر این، حجم موازنه‌ای (OBV) برای SHIB در این دوره افزایش یافت. OBV که حجم معاملات تجمعی را منعکس می‌کند، نشان‌دهنده همبستگی مثبت بین حجم و حرکت قیمت است.

افزایش OBV، نشان‌دهنده احساس گاوی قوی پیرامون SHIB است. در مقابل، جریان پول چایکین (CMF) شاهد کاهش قابل توجهی بود، از ۰.۳۰ به ۰.۱۷ سقوط کرد.

این کاهش شدید در CMF نگرانی‌هایی را در مورد پایداری روند مثبت ایجاد می‌کند. یک CMF پایین‌تر می‌تواند نشان‌دهنده ضعف فشار خرید باشد، که دیدگاهی احتیاط‌آمیز برای چشم‌انداز کوتاه‌مدت SHIB ایجاد می‌کند.

نمودار ۴ ساعته قیمت SHIB/USD
نمودار ۴ ساعته قیمت SHIB/USD

تحلیل فعالیت‌های اجتماعی

با وجود افزایش قیمت، حجم فعالیت‌های اجتماعی پیرامون SHIB کاهش یافت.

با توجه به تأثیر قابل توجه رسانه‌های اجتماعی بر قیمت میم‌کوین‌ها، این کاهش در حجم فعالیت‌های اجتماعی می‌تواند چالش‌هایی برای عملکرد آینده SHIB ایجاد کند و نیازمند توجه برای حفظ ارتباط با جامعه است.

احساس موزون پیرامون SHIB افزایش یافته، که نشان‌دهنده این است که نظرات مثبت در رسانه‌های اجتماعی در زمان نوشتن این متن، نظرات منفی را پشت سر گذاشته‌اند.

احساس موزون شیبا اینو. منبع: Santiment
احساس موزون شیبا اینو. منبع: Santiment

سوزاندن توکن‌های SHIB نیز می‌تواند بر قیمت SHIB در آینده تأثیر بگذارد. در ۲۴ ساعت گذشته، ۵,۱۰۲,۴۳۸ توکن SHIB سوزانده شده است.

سوزاندن توکن می‌تواند با کاهش عرضه در گردش به طور مثبتی بر توکن تأثیر بگذارد.

منبع: AMBcrypto

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.