تحلیل روند شیبا اینو؛ کشمکش جذاب بین گاوها و خرس‌ها بر سر قیمت

تحلیل قیمت شیبا shib

حجم معاملات شیبا اینو طی شبانه‌روز اخیر با افزایش شدیدی مواجه شده و کشمکش جذابی بین خریداران و فروشندگان این رمز ارز ایجاد شده است. امروز قصد داریم تا به بررسی تحلیل قاتل دوج کوین و دومین میم کوین برتر جهان یعنی توکن SHIB بپردازیم. با ما در تحلیل روند شیبا اینو همراه باشید.

تحلیل تکنیکال قیمت شیبا اینو

رمز ارز شیبا اینو  (SHIB) در 12 جولای به زیر سطح قیمت 0.000010 دلار سقوط کرد و همین موضوع منجر به ایجاد انگیزه برای گاوها شد. گاوها در این سطح شروع به خرید کردند که همین موضوع رشد قیمت شیبا اینو را رقم زد.

خریداران در 15 جولای قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه (سطح قیمت 0.000010 دلار) رساندند و مسیر آنها برای عبور از مقاومت سنگین 0.000012 هموار شد. احتمالا عبور از چنین سطحی منجر به جلب توجه خرس‌ها و افزایش فشار فروش خواهد شد.

تحلیل روند شیبا اینو
نمودار شیبا اینو در تایم فریم روزانه

اگر خرس‌ها مانع شکسته شدن مقاومت 0.000012 دلار شوند، احتمال سقوط جفت ارز SHIB/USDT به سطح قیمت 0.000010 دلار وجود دارد. احتمالا شاهد حرکت رنج بین این دو مقاومت خواهیم بود.

از سوی دیگر اگر گاوها قادر به عبور از سطح قیمت 0.000012 دلار باشند، احتمال صعود شیبا اینو و رسیدن به سطح قیمت 0.000014 دلار وجود دارد. افزایش تدریجی میانگین متحرک نمایی 20 روزه و حضور شاخص  RSI در منطقه مثبت، نشان از برتری جزئی گاوها در بازار شیبا اینو دارد.

همانطور که مطالعه کردید، شیبا اینو در وضعیت حساسی قرار داشته و باید دید رقابت بین خریداران و فروشندگان چه آینده‌ای برای این رمز ارز رقم می‌زند. تحلیل شما همراهان توکن باز نسبت به این وضعیت شیبا اینو چیست؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان تحلیل روند شیبا اینو همراه ما بودید.

منبع: CoinTelegraph

 سلب مسئولیت: این مطلب به هیچ عنوان پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری یا فروش نبوده و صرفا هدف ما اطلاع‌رسانی است.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.