تحلیل قیمت توکن SNM ؛ 300 درصد رشد ارز دیجیتال SONM تنها در یک هفته!

بررسی ارز دیجیتال SONM؛ 300 درصد رشد تنها در یک هفته!

رمز ارز SONM طی هفت روز گذشته با رشد 332 درصدی مواجه شده و روزهای بی‌نظیری را سپری می‌کند. SNM به سطح قیمت 0.45 دلار رسیده و فاصله‌ی چندانی با نیم دلاری شدن ندارد. امروز قصد داریم تا به بررسی این رمز ارز بپردازیم. با ما در بررسی ارز دیجیتال SONM همراه باشید.

ارز دیجیتال SNM چیست؟

رمز ارز SNM یک پروتکل مبتنی بر بایننس اسمارت چین است که خدمات ابری را برای رایانه‌های شخصی یا سرورها ارائه می‌کند. این پلتفرم قصد دارد تا قدرت محاسباتی خود را به شیوه‌ای مقرون‌به‌صرفه برای مصرف‌کنندگان به ارمغان بیاورد.

همچنین SONM یک بازار خودپایدار است که کاربران می‌توانند با استفاده از توکن SNM، قدرت محاسباتی خود را مبادله کنند. به‌طور خلاصه  SNMیک سرویس ابری غیرمتمرکز برای ارائه‌ی خدمات به افراد و مشاغل مختلف است که امنیت بالایی دارد.

استفاده از سرویس توکن باز؛ بهترین قیمت خرید و فروش SONM

دلیل رشد قیمت 300 درصدی SNM چه بود؟

رمز ارز SNM در صرافی بایننس لیست شد و همین خبر منجر به انفجار قیمت  SNM گردید. هم‌اکنون کاربران این صرافی می‌توانند این رمز ارز را با جفت ارز SNM/BUSD خریداری کنند. همچنین SNM قرارداد همکاری با پلتفرم Neblio منعقد کرد که یک پلتفرم بلاکچینی متن باز و غیرمتمرکز است.

بررسی ارز دیجیتال SONM
نمودار رمز ارز SONM در تایم فریم روزانه

همین دو خبر منجر به افزایش فشار خرید این رمز ارز گردید و هم‌اکنون اندیکاتور RSI این ارز دیجیتال در سطح 94.06 درصد قرار دارد.

آخرین اخبار صرافی ارز دیجیتال

همچنین اندیکاتور  MACD این رمز ارز نیز سر به فلک کشیده است. خط MACD بسیار بالاتر از خط سیگنال قرار داشته که نشان‌دهنده‌ی یک روند صعودی مثبت برای این توکن است.

سخن پایانی

توجه داشته باشید که پس از هر پامپ قیمتی، یک دامپ قیمت نیز در راه خواهد بود و بهتر است نسبت به این رمز ارز محتاط باشید. نظر شما همراهان توکن باز نسبت به این ارز دیجیتال چیست؟ آیا روی آن سرمایه‌گذاری خواهید کرد؟ لطفا نظرات و دیدگاه‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان مطلب «بررسی ارز دیجیتال SONM» همراه بودید.

منبع: GAAmagazine

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.