بانک آمریکا: سولانا (Solana) می تواند به ‘ویزای صنعت کریپتو و رمز ارزها’ تبدیل شود

سولانا به ویزای صنعت کریپتو و رمز ارزها تبدیل خواهدشد.

استراتژیست بانک آمریکا، الکش شاه (Alkesh Shah)، در یک مقاله تحقیقاتی که در روز 21 دی ماه ( 11 ژانویه) منتشر کرده است، بیان کرد که سولانا می تواند به ویزای دنیای ارز دیجیتال و رمز ارزها تبدیل شود.

به گزارش توکن باز به نقل از کوین تلگراف، استراتژیست بانک آمریکا اظهار داشت که سولانا به دلیل مزایایی مانند کارمزد پایین تراکنش، مقیاس پذیری و سهولت استفاده، قرار است بخشی از سهم بازار اتریوم را به خود اختصاص دهد.

همچنین الکش شاه، استراتژیست ارز دیجیتال بانک آمریکا، پیش‌بینی کرده است که سولانا، رقیب اتریوم معروف، می‌تواند به «ویزای اکوسیستم دارایی های دیجیتال» تبدیل شود.

الکش شاه در ادامه صحبت های خود در رابطه با ویژگی‌ های شبکه سولانا (Solana) گفت که توان عملیاتی بالا، هزینه پایین و استفاده آسان از سولانا، این شبکه را به یک بلاک چین بسیار مناسب برای استفاده‌ های مختلف کاربران از جمله ریز پرداخت‌ها، دیفای (DeFi)، توکن‌های غیر قابل‌ معاوضه (NFT)، شبکه‌های غیرمتمرکز (Web3) و گیمینگ تبدیل کرده است.

شبکه Solana در سال 2020 راه اندازی شد و از آن زمان به پنجمین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش بازار 47 میلیارد دلار تبدیل شده است.

منبع: کوین تلگراف

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.