این میم‌کوین سولانا با رشد ۳۷۰ درصدی جای پپه را گرفت

بونک

یک میم‌کوین با موضوع سگ و مبتنی بر سولانا به نام بونک (BONK) اکنون به سومین میم‌کوین بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل شده است و ارزش بازار میم‌کوین دیگری به نام پپه (PEPE) را در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) پشت سر گذاشته است.

علت رشد سریع بونک (BONK) چیست؟

رشد اخیر قیمت بونک – ۳۷۰ درصد در ماه گذشته – باعث شده ارزش بازار آن به ۷۶۲ میلیون دلار برسد، در حالی که ارزش بازار فعلی پپه ۶۷۵ میلیون دلار است.



افزایش ارزش بونک را می‌توان به چندین عامل نسبت داد، از جمله لیست شدن در صرافی‌های متمرکز مانند بایننس و کوکوین. علاوه بر این، داده‌های فیوچرز نشان‌دهنده افزایش قابل توجهی در open interest بازار در ماه گذشته است، به این معنی که معامله‌گران حجم زیادی از مشتقات بونک را خرید و فروش می‌کنند، که تنها به نوسان قیمت توکن افزوده است.

دیگر علت اینکه در ۳۰ روز گذشته، BONK از ۰.۰۰۰۰۰۲۸ دلار به ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار رسیده است، به این می‌توان اشاره کرد، معامله‌گران از موج جدید علاقه به اکوسیستم سولانا بهره‌برداری کرده‌اند.

قیمت بونک در ماه گذشته ۳۷۰ درصد رشد کرده است.
قیمت بونک در ماه گذشته ۳۷۰ درصد رشد کرده است.

بونک به سومین میم‌کوین بزرگ تبدیل شده

افزایش سریع قیمت بونک رشد دیگر میم‌کوین‌های معتبرتر با موضوع سگ مانند شیبا اینو و دوج‌کوین را نیز پشت سر گذاشته است که به ترتیب ۲۰ درصد و ۳۵ درصد سود در همان بازه زمانی کسب کرده‌اند.

در زمان انتشار این خبر، بونک به سومین میم‌کوین بزرگ تبدیل شده است که در پشت سر دوج (DOGE) و شیب (SHIB) – بزرگترین و دومین بزرگترین – قرار گرفته است که به ترتیب ارزش بازارهای ۱۴.۴ میلیارد دلار و ۶ میلیارد دلاری دارند.

BONK چه زمانی راه‌اندازی شد؟

BONK اولین بار در تاریخ ۲۹ دسامبر ۲۰۲۲ (دی ۱۴۰۱) راه‌اندازی شد و در هفته اول معاملات خود شاهد افزایش قابل توجهی به میزان ۳۷۶۶ درصد بود، علی‌رغم شرایط قیمت پایین بازار خرسی. از تاریخ ۵ ژانویه، قیمت بونک شروع به کاهش کرد و بیشتر قسمت‌های سال در سطوح نزدیک به پایین‌ترین قیمت‌های تاریخی خود ماند.

با این حال، در تاریخ ۲۱ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۹ مهر ۱۴۰۲)، بونک شروع به نشان دادن نشانه‌های بهبود کرد و شروع به کسب ارزش به طور چشمگیری کرد. از آن تاریخ، بونک ۶۲۱۵ درصد افزایش یافته است و آن را به میم‌کوین میان‌رده با عملکرد بالاترین در سه ماه گذشته تبدیل کرده است.

منبع: Cointelegraph

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.