فوری؛ مراقب صرافی Crypto.com و ارز دیجیتال CRO باشید! دومینوی فروپاشی در بازار

سقوط ارزهای دیجیتال؛ از صرافی Crypto.com دور بمانید

بیت کوین سطح قیمت 16 هزار دلار را از دست داد و حالا در سطح قیمت 15 هزار دلار معامله می‌شود. ریزش اخیر بیت کوین و دیگر رمز ارزها به‌دنبال اخبار منفی پیرامون صرافی Crypto.com اتفاق افتاده است. در ادامه‌ی این مطلب قصد داریم تا به بررسی جزئیات این اتفاق بپردازیم. با ما در خبر «از صرافی Crypto.com دور بمانید» همراه باشید.

سقوط قیمت بیت کوین و فروپاشی صرافی Crypto.com

صرافی هنگ‌کنگی AAX اعلام کرد که تمامی فعالیت‌های خود را به مدت 10 روز به حالت تعلیق در آورده است. آنها دلیل این‌کار را شکست و فروپاشی یکی از شرکای خود اعلام کرده اما هویت آنها را فاش نکردند. با این حال این صرافی اطمینان داد که ارتباطی با FTX نداشته و حالا انگشت اشاره به سمت صرافی Crypto.com نشانه رفته است. بدین صورت گمانه‌زنی‌های زیادی نسبت به فروپاشی این صرافی و رمز ارز بومی آن یعنی CRO ایجاد شده است. پیش‌تر کارولین بولر مدیر اجرایی صرافی BTC Markets Pty گفته بود:


پیامدهای زیادی از اتفاقاتی که برای FTX رخ داد در راه است و باید منتظر آنها باشیم.

رمز ارز CRO طی شبانه‌روز گذشته 26.7 درصد کاهش قیمت را تجربه کرد و به پایین‌ترین سطح 2 ساله‌ی خود یعنی 0.05 دلار رسیده است.

قیمت امروز ارز دیجیتال CRO

ریزش قیمت این رمز ارز و گمانه‌زنی‌ها نسبت به سقوط صرافی Crypto.com از توییت چنگ‌پنگ‌ژائو شروع شد. وی گفته بود:

اگر یک صرافی مجبور باشد تا قبل یا بعد از نشان دادن میزان دارایی خود، مقدار زیادی رمز ارز را جابه‌جا کند یعنی مشکلات آشکاری دارد. از آنها دور بمانید.

صرافی Crypto.com نیز پیش از نشان دادن مقدار دارایی خود، مقدار زیادی اتر را به آدرس صرافی Gate.io منتقل کرده بود.

در نهایت همین اخبار منفی نسبت به فروپاشی صرافی Crypto.com منجر به سقوط قیمت بیت کوین و دیگر رمز ارزهای بازار گردید.

سخن پایانی

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به اخبار منفی بازار چیست؟ آیا شاهد فروپاشی صرافی Crypto.com نیز خواهیم بود؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما و دیگر کاربران توکن باز به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان خبر «از صرافی Crypto.com دور بمانید» همراه ما بودید.

منبع: Forkast

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.