بررسی ارز دیجیتال STG؛ رمزارزی که به تازگی در بایننس لیست شد

بررسی ارز دیجیتال STG؛ چه آینده‌ای در انتظار استارگیت است؟

در روز تاریک و خونین بازار رمز ارزها ، ارز دیجیتال  STG همچون رگه‌ای از نور دچار افزایش قیمت شد و بالغ بر 70 درصد افزایش قیمت را طی شبانه‌روز اخیر تجربه کرده است. این رمز ارز به تازگی در صرافی بایننس نیز لیست شده و در وضعیت مناسبی قرار دارد. حال امروز قصد داریم تا به «بررسی ارز دیجیتال  STG» بپردازیم. با ما در بلاگ توکن باز همراه باشید.

ارز دیجیتال Stargate چیست؟

پلتفرم Stargate یک سازمان جامعه‌محور است که اولین برنامه غیرمتمرکز را روی LayerZero ایجاد کرده است. این پروژه مکانیزمی برای انتقال نقدینگی قابل تنظیم است و اهمیت زیادی برای پروژه‌ی Omnichain دارد.

بهره‌گیری از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ ارزهای دیجیتال و کسب سود مطمئن

کاربران و برنامه‌های غیرمتمرکز می‌توانند از استارگیت برای جابه‎جایی دارایی‌های بومی در زنجیره‌های مختلف استفاده کرده و در همین حال به استخرهای نقدینگی یکپارچه دسترسی داشته باشند.

استارگیت به‌گونه‌ای طراحی شده است که روند ترکیب‌بندی زنجیره‌ای را ساده‌تر و ایمن‌تر کند.

استارگیت چه کاربردی دارد؟

کاربران دیفای می‌توانند دارایی‌های بومی خود را با استفاده از یک تراکنش در Stargate جابه‌جا کنند. به‌عنوان مثال کاربران می‌توانند رمز ارز  USDC را روی شبکه اتریوم با  USDTدر بایننس اسمارت چین مبادله کنند.

چشم‌انداز قیمت STG

در حال حاضر STG در سطح قیمت 0.77 دلار معامله می‌شود. پیش از این سطوح، رمز ارز  استارگیت فایننس در یک روند نزولی قرار داشت و قیمت آن به 0.33 دلار رسیده بود. دیروز در صرافی بایننس لیست شد و روند افزایش قیمت آن آغاز شد. بدین صورت STG از مقاومت‌های سنگین 0.54 دلار و میانگین متحرک 25 و 50 روزه نیز عبور کرد.

بررسی ارز دیجیتال STG؛
نمودار ارز دیجیتال STG در تایم فریم روزانه

احتمال رشد قیمت بیش‌تر STG نیز وجود دارد اما توجه کنید که معمولا این پامپ‌ها موقتی بوده و احتمال ریزش و سقوط این ارز دیجیتال به حمایت 0.50 دلار وجود دارد.

استفاده از سرویس توکن باز؛ فرصت خرید و فروش ارزهای دیجیتال با بهترین قیمت در ایران

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به ارز دیجیتال STG چیست؟ آیا روی آن سرمایه‌گذاری خواهید کرد؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان مطلب «بررسی ارز دیجیتال STG» همراه ما بودید.

منبع: AsiaCryptoToday

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.