آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی تبدیل

آموزش ثبت نام در تبدیل

با افتخار همکاری توکن باز با صرافی تبدیل، به عنوان عضو جدید سرویس مقایسه قیمت ارزهای دیجیتال را اعلام می‌کنیم؛ در ادامه آموزش نحوه ثبت نام و احراز هویت در این صرافی ارز دیجیتال، در قالب مقاله‌ای که توسط تیم محترم صرافی تبدیل تهیه شده را منتشر خواهیم کرد.

توکن باز با هدف ایجاد فضایی شفاف میان صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران، سرویس مقایسه قیمت ارز دیجیتال قابل معامله در صرافی‌های داخلی را راه‌اندازی کرده است. کاربران و تریدرهای ایرانی با مراجعه به این سرویس می‌توانند قیمت ارز دیجیتال مورد نظر خود را در میان صرافی‌های داخلی مقایسه کرده و بهترین قیمت خرید و فروش تتر، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را شناسایی کنند.

برای ثبت نام در صرافی تبدیل از لینک زیر اقدام کنید:

ثبت نام در صرافی تبدیل

معرفی صرافی تبدیل

صرافی ارز دیجیتال تبدیل یکی از اولین صرافی‌های ایرانی بازار ارزهای دیجیتال در ایران است. هنگامی که این صرافی راه‌اندازی شد، صرافی‌های خارجی مانند بایننس ( Binance ) همچنان از کاربران ایرانی پشتیبانی می‌کردند. از همین رو، کمتر کسی تصور می‌کرد که صرافی‌های ایرانی موفقیت چندانی کسب کنند.

اما حقیقت آن است که صرافی‌های ایرانی ارز دیجیتال اهرم مهمی را در اختیار داشتند. کاربران ایرانی قبلاً برای تبدیل ریال به ارز دیجیتال و انتقال آن به صرافی‌های خارجی با مشکل مواجه می‌شدند؛ اما پس از راه‌اندازی صرافی‌های ایرانی مانند تبدیل، چنین مشکلی برطرف شد.

صرافی تبدیل تعداد بسیاری از ارزهای دیجیتال را در فهرست معاملات خود قرار داده، قابلیت تبادل انواع ارزهای دیجیتال را با‌ یک‌دیگر فراهم کرده و ابزارهای معاملاتی پیشرفته‌ای را در اختیار کاربران قرار داده است.

صرافی ار زدیجیتال تبدیل

آیا در صرافی تبدیل برداشت تومانی در هر زمانی ممکن است؟

کاربران صرافی تبدیل به‌صورت آنی و در هر ساعت از شبانه‌روز، می‌توانند دارایی خود را چه به‌صورت ریال و چه به‌صورت ارز دیجیتال بدون هیچ مانعی برداشت کنند.

کارمزد صرافی ایرانی تبدیل به چه صورت است؟

نحوه محاسبه کارمزد صرافی تبدیل به این گونه است که پس از انجام معامله و دریافت ارز دیجیتال موردنظر، کارمزد صرافی از میزان ارز دیجیتال خریداری‌شده کسر خواهد ‌شود.
علاوه‌براین، اگر فروشنده هستید و قصد دارید بیتکوین خود را به فروش برسانید، پس از فروش بیتکوین کارمزد شما از میزان تومانی که در ازای فروش بیتکوین دریافت می‌کنید کسر خواهد شد.

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی تبدیل

برای آن‌که بتوانید از تمامی امکانات صرافی ارز دیجیتال تبدیل استفاده کنید و به خرید و فروش و تبادل بیتکوین و سایر ارزهای دیجیتال بپردازید، در وهله اول باید ثبت‌نام کنید و از مراحل احراز هویت عبور کنید.

گام ۱: ورود به سایت صرافی تبدیل

در مرحله اول باید به آدرس tabdeal.org مراجعه کنید. پس از کلیک بر این آدرس وارد صفحه اصلی وب‌سایت صرافی تبدیل می‌شوید. سپس در قسمت گوشه بالای صفحه، سمت چپ، روی گزینه 1-‌ثبت‌نام کلیک کنید.

مرحله اول ثبت نام در  صرافی تبدیل
گام ۱ ثبت نام در تبدیل: ورود به سایت

گام ۲: وارد کردن شماره تلفن همراه و رمز عبور

در مرحله دوم، پس از آن‌که روی گزینه ثبت‌نام کلیک کردید، صفحه‌ای نمایان می‌شود که در آن شماره تلفن همراه و رمز عبور از شما درخواست می‌شود. در بخش 1-2 شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. پس از وارد کردن شماره تلفن، به همان شماره کد تأیید ارسال خواهد شد. آن کد را باید در سایت وارد کنید.

سپس، رمز عبور موردنظر خود را در بخش 2-2 وارد کنید.‌ دقت داشته باشید که هنگام وارد کردن رمز عبور، زبان صفحه‌کلید شما باید انگلیسی باشد. یکی دیگر از نکاتی که باید رعایت کنید آن است که رمز عبور شما باید حداقل از ۸ کاراکتر و یک حرف بزرگ تشکیل شده باشد.

در بخش بعدی، تیک قسمت 3-2 «قوانین و مقررات» را بزنید و روی گزینه 4-2 ثبت‌نام کلیک کنید.

گام ۲: وارد کردن شماره تلفن همراه و رمز عبور
گام ۲ ثبت نام در تبدیل: وارد کردن شماره تلفن همراه و رمز عبور

گام ۳ ثبت نام در تبدیل: وارد کردن اطلاعات شخصی و آدرس محل سکونت

در این بخش وارد قسمت 1-3 می‌شوید. در بخش 2-3 باید اطلاعات شخصی نظیر نام، نام خانوادگی، کد ملی و تاریخ تولد خود را مطابق با کارت ملی وارد کنید. سپس، آدرس منزل خود را در بخش 3-3 وارد کنید. پس از آن، روی گزینه 4-3 «مرحله بعد» کلیک کنید.

گام ۳ ثبت نام در تبدیل: وارد کردن اطلاعات شخصی و آدرس محل سکونت
گام ۳ ثبت نام در تبدیل: وارد کردن اطلاعات شخصی و آدرس محل سکونت

گام ۴ ثبت نام در تبدیل: وارد کردن اطلاعات بانکی

در مرحله چهارم و در قسمت 1-4 «اطلاعات بانکی»، گزینه «افزودن کارت» را در بخش 2-4 کلیک کنید.

گام ۴ ثبت نام در تبدیل: وارد کردن اطلاعات بانکی
گام ۴ ثبت نام در تبدیل: وارد کردن اطلاعات بانکی

پس از آن‌که روی گزینه «افزودن کارت» کلیک کردید، بخش 3-4 نمایان می‌شود. در این قسمت باید شماره کارت خود را وارد کنید. سپس روی گزینه 4-4 «ذخیره» کلیک کنید.

گام ۴ ثبت نام در تبدیل: وارد کردن اطلاعات بانکی
گام ۴ ثبت نام در تبدیل: وارد کردن اطلاعات بانکی

گام ۵ ثبت نام در تبدیل: تأیید اطلاعات تماس

در گام پنجم، وارد قسمت 1-5 می‌شوید. در این مرحله باید اطلاعات تماس خود را تأیید کنید و یکی از گزینه‌های موجود را در بخش 2-5 انتخاب کنید. توجه داشته باشید که اگر گزینه اول را انتخاب کنید، به‌طور خودکار اطلاعات تماس شما تأیید خواهد شد. سپس بر روی قسمت 3-5 «مرحله بعد» کلیک کنید.

گام ۶ ثبت نام در تبدیل: تأیید و بارگذاری عکس به‌همراه مدرک هویتی

گام ۵ ثبت نام در تبدیل: تأیید اطلاعات تماس
گام ۵ ثبت نام در تبدیل: تأیید اطلاعات تماس

در مرحله ششم وارد بخش 1-6 می‌شوید. در این بخش باید در حالی که یک مدرک هویتی و متنی دست‌نویس در دست دارید، از خود عکس بگیرید و در قسمت مربوطه بارگذاری کنید. در بخش 2-6 فهرستی از مدارک موردنیاز را مشاهده می‌کنید. یکی از این مدارک را باید در عکس خود در دست بگیرید.

در قسمت 3-6 متنی را مشاهده می‌کنید که آن را باید به‌صورت خوانا بر روی کاغذ بنویسید. زمانی که می‌خواهید از خودتان عکس بگیرید، این متن را نیز باید به‌همراه یکی از مدارک نام‌برده در همین صفحه در دست بگیرید. علاوه‌براین، نکاتی در رابطه با عکس مربوطه در این صفحه قرار دارند که باید آن‌ها را رعایت کنید. پس از تهیه عکس آن را در بخش 4-6 بارگذاری کنید.

گام ۶ ثبت نام در تبدیل: تأیید و بارگذاری عکس به‌همراه مدرک هویتی
گام ۶ ثبت نام در تبدیل: تأیید و بارگذاری عکس به‌همراه مدرک هویتی

فرآیند ثبت‌نام شما به پایان رسیده است. باید منتظر باشید تا احراز هویت شما نهایی شود. پس از آن می‌توانید در صرافی ارز دیجیتال تبدیل به معامله ارزهای دیجیتال بپردازید.

آموزش واریز و برداشت در صرافی تبدیل

یکی از مهم‌ترین بخش‌های مربوط به آموزش معاملات و فعالیت در صرافی‌های معتبری مانند تبدیل، بخش واریز و برداشت است. برای آن‌که خرید و فروش و فعالیت خود را در صرافی‌ ارز دیجیتال تبدیل آغاز کنید، باید با مراحل واریز و برداشت و نحوه آن آشنا شوید. در ادامه به این موضوع می‌پردازیم.

مراحل واریز ریالی در صرافی تبدیل

ابتدا پنل کاربری خود را در سایت صرافی تبدیل باز کنید و سپس طبق تصویر زیر، بر روی گزینه «کیف پول» کلیک کنید.

مراحل واریز ریالی در صرافی تبدیل
مراحل واریز ریالی در صرافی تبدیل

در مرحله بعد، به صفحه زیر هدایت می‌شوید.

مراحل واریز ریالی در صرافی تبدیل

همان‌طور که می‌بینید، در صرافی ارز دیجیتال تبدیل برای هر کاربر به‌ازای هر ارز دیجیتال یک کیف پول ایجاد می‌شود. در اولین بخش فهرست تصویر بالا، یعنی روبه‌روی عبارت «تومان»، گزینه‌های واریز و برداشت را مشاهده می‌کنید.

اگر قصد دارید کیف پول ریالی خود را شارژ کنید، بر روی گزینه «واریز» کلیک کنید.

واریز ریالی در صرافی تبدیل

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، مبلغ موردنظر خود را که قصد دارید از حساب بانکی به حساب کاربری خود در صرافی وارد کنید، در کادر اول وارد کنید. سپس در کادر پایین شماره کارتی را برای واریز انتخاب کنید. در آخر، برای تکمیل مراحل واریز، روی گزینه «واریز» کلیک کنید.

مراحل برداشت ریالی در صرافی تبدیل

بر اساس صرافی تبدیل، از آن‌جایی که سیستم پایا و ساتنا در روزهای تعطیل فعالیت ندارند، امکان تسویه ریالی و انتقال از حساب کاربری به حساب بانکی امکان‌پذیر نیست. بنابراین، در شرایطی که قصد برداشت مبلغی بیش از 100 میلیون تومان را داشته باشید، مبلغ موردنظر تا 1 روز پس از ثبت درخواست به حساب بانکی شما واریز می‌شود. برای برداشت ریالی، همانند مراحل واریز وارد کیف پول شوید و روی گزینه برداشت که روبه‌روی «تومان» است کلیک کنید.

در مرحله بعد، مقدار مبلغ موردنیاز برای برداشت را در کادر اول وارد کرده و در کادر دوم، شماره شبای برداشت را انتخاب کنید. در آخر، برای تکمیل فرآیند برداشت خود، روی گزینه «برداشت» کلیک کنید.

پرسش و پاسخ

آیا در صرافی تبدیل مالیاتی بر دارایی کاربر اخذ می‌شود؟

خیر از دارایی کاربران هیچ مالیاتی کسر نمی‌شود. اما خود صرافی تبدیل برای درآمد خود مالیات بر ارزش افزوده یا بر درآمد می‌پردازد که مبلغ آن از سمت کاربران نیست، بلکه از سمت خود صرافی است.

امنیت صرافی تبدیل به چه صورت است؟

صرافی ارز دیجیتال تبدیل از یک تیم امنیتی داخلی برخوردار است، علاوه‌براین، از به‌روزترین شیوه‌های امنیتی حفظ دارایی کاربران نیز بهره می‌برد. بخش بزرگی از دارایی کاربران در کیف پول سرد نگه‌داری می‌شود و دسترسی به آن ممکن نیست.

1 دیدگاه روشن آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی تبدیل

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.