تحلیل تکنیکال امروز الگورند 11 دی 1400؛ الگورند در انتظار قیمت های بالاتر

01 2
  • قیمت ارز دیجیتال الگورند طی دو هفته گذشته به شکل پیوسته افزایش یافته است.
  • شرایط صعودی در نمودار هفتگی همچنان ادامه دارد و نشان می دهد که باید انتظار تداوم روند صعودی را داشته باشیم.
  • قبل از اینکه ALGO بتواند به سمت اهداف بزرگتر حرکت نماید، مقاومت هایی پیش روی این ارز دیجیتال می باشد.

به جرات می توان گفت که ارز دیجیتال الگورند در مقایسه با کل رمز ارزهای بازار، بازدهی و عملکرد مناسبی داشته است. این ارز دیجیتال از پایین ترین سطح خود در 24 دسامبر تا بالاترین سطح هفتگی خود که در محدوده 1.79 دلار قرار دارد، چیزی در حدود 42 درصد سود کرده است.

انتظار اصلاح موقت برای ارز دیجیتال الگورند

قیمت الگورند در حال حاضر به یکی از قوی ترین سطوح مقاومتی موجود در نمودار هفتگی ایچیموکو نزدیک شده است. نقطه کنترل حجم در 2021 و هفته نامه Kijun-Sen ، منطقه مهم 1.80 دلاری را به اشتراک گذاشته اند و با توجه به رشد سریع و عدم عقب نشینی الگورند در کوتاه مدت، مقاومت 1.80 دلار محتمل است.

به هر حال، این احتمال وجود دارد که قیمت الگورند بدون مکث به بالای محدوده 1.80 دلار برسد. باند ها و کانال های ابزار Optex و نوسانگر های شاخص مرکب از کم ترین سطح تاریخ به دست آمده اند. همچنین با بررسی جزئی می توان متوجه شد که شاخص ترکیبی نیز در یک شیب قرار دارد که نشان می دهد، همزمان از هر دو میانگین متحرک خود عبور خواهد کرد که منجر به یک روند صعودی قدرتمند می شود. علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی که آن را با نماد RSI می شناسیم، از اولین سطح اشباع فروش در بازار صعودی که عدد 50 است به سمت بالا جهش کرده است.

تحلیل الگورند

به دلیل افزایش قیمت های اخیر در پایین ترین حد نوسانگرها، قطع یقین می توان گفت که ارز دیجیتال الگورند تمامی تلاش خود را برای دستیابی به نقطه 1.8 دلار خواهد کرد. گاو های محافظه در بازار کار ممکن است قبل از گرفتن هر پوزیشن لانگ جدیدی، اهداف بالاتر از Tenkan-Sen هفتگی با قیمت 2.17 دلار را داشته باشند. باید توجه داشت که بسته شدن قیمت الگورند در 2.17 دلار یا بالاتر از آن، قیمت الگورند را برای شروع یک مرحله جدید و رسیدن به سمت سطح انبساط فیبوناچی 1005 نزدیک تر کرده و به قیمت 3.25 دلار سوق می دهد.

دیدگاه‌ ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت www.fxstreet.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در برابر تحلیل ارائه شده ندارد. اگر قصد خرید الگورند را دارید، می توانید آن را از بهترین صرافی ارز دیجیتال ، بین تمامی صرافی های موجود پیدا کرده و در بهترین قیمت، اقدام به خرید نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.