تحلیل تکنیکال دامیننس بیت کوین امروز 14 آبان 1400؛ آیا شروع آلت سیزن نزدیک است؟

kar0

اولین و بزرگ ترین ارز دیجیتال جهان یعنی بیت کوین، روز قبل در محدوده قیمتی 6000 -63000 دلار در حالی معامله شد که آمریکا گزارش مشاغل ایالات متحده را ارائه نداده بود.

توکن سولانا که آن را با نماد اختصاری SOL می شناسیم، یک جهش 21 درصدی پیدا کرده و از بالاترین قیمت خود عبور کرده است. اتر (ETH) نیز در 3 نوامبر با یک افزایش قیمت قابل توجه به یک رکورد جدید دست پیدا کرده و به قیمت 4628 دلار رسیده است. این افزایش قیمت با 2.4 درصد رشد در این هفته همراه بوده است.

دانیل کوکان که یکی از معامله‌ گران در Crypto Finance AG می باشد، بیان کرد:

کوین‌ های جایگزین به جای اتر، هنوز طرفداران زیادی دارند.

بنابر صحبت های متیو دیب، مدیر عامل Stack Funds، چارت و نمودار دامیننس بیت کوین که میزان تسلط این ارز دیجیتال بر بقیه بازار را نشان می دهد، بیانگر برگشت قدرت به سمت آلت کوین ها می باشد. همچنین او در ادامه صحبت های خود بیان کرد که این روند در کوتاه مدت ادامه دار خواهد بود.

دامیننس بیت کوین
تحلیل تکنیکال دامیننس بیت کوین

نمودار دامیننس نشان می دهد که سلطه بیت کوین به بازار در حال کاهش می باشد. چرا که آلت کوین ها سهم بیشتری را به خود اختصاص می دهند. همچنین دیب در ادامه صحبت های خود بیان کرد که ما شاهد پیشنهادات ثابتی برای توکن های لایه 1 در تمامی منطقه های ضعیف بازار بوده ایم.

توکن AVAX در روز جمعه با 20 درصد افزایش قیمتی که پیدا کرد، به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی قیمت 80.29 دلار رسید. DOT نیز در این هفته سود قابل توجهی را تجربه کرده و 20٪ افزایش قیمت داشته است. همچنین بهتر است اشاره کنیم که پس از اینکه فیس بوک اعلام کرد نام خود را به متا تغییر می دهد، سکه های مربوط به دنیای مجازی یا به اصطلاح متاورس ها نیز در کانون توجه قرار گرفتند.

Juan Pellicer که یکی از تحلیلگر های پژوهشی در IntoTheBlock می باشد، بیان کرده است: «تغییر نام تجاری اخیر فیسبوک به متا ،باعث می‌ شود که بازار ارز های دیجیتال ارزش واقعی پروژه های متاورس را که تا هفته گذشته ارزش کمتری داشتند، ارزش گذاری کند.

دسترالند که با ارز دیجیتال مانا در حال کار می باشد، یک دنیای مجازی در بلاک چین اتریوم است که به کاربران امکان کسب درآمد از محتوا و برنامه‌ ها را می دهد. این ارز دیجیتال در هفته گذشته یک سود 88 درصدی را تجربه کرد. Sandbox که رمز ارز آن را با نماد sand می شناسیم، مانند دسترالند یک دنیای مجازی است که در آن بازیکنان می‌ توانند تجربه‌ های بازی خود را با استفاده از توکن‌ های غیرقابل تعویض بسازند و کسب درآمد کنند. این رمز ارز نیز رشد 132 درصدی را تجربه کرده است.

توکن هایی که آنها را عنوان play – to -earn می شناسیم، توکن هایی هستند که امکان کسب درآمد از بازی کردن را ایجاد کرده اند. این توکن ها نیز افزایش قیمت را تجربه کرده اند. توکن AXS در هفته ای که گذشت، 5 درصد افزایش یافته است. همچنین توکن ENJ که یک پلتفرم جامعه بازی و بازار کالا های مجازی با ارزش بازار 2.6 میلیارد دلار است، 28 درصد افزایش پیدا کرده است.

ENJ روز پنجشنبه اعلام کرد که یک صندوق ۱۰۰ میلیون دلاری را برای حمایت از پروژه‌ هایی که در اکوسیستم آن تشکیل داده اند، اختصاص می دهد. این صندوق بر روی دارایی‌ هایی مانند NFT، برنامه‌ های کلکسیونی دیجیتال و بازی‌ هایی از واقعیت ترکیبی، رویداد های مجازی و زیر ساخت‌ های چند زنجیره‌ ای، تمرکز خواهد کرد.

دیدگاه‌ ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت www.fxstreet.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در برابر تحلیل ارائه شده ندارد. اگر قصد خرید دسترالند را دارید، می توانید از تحلیل های موجود برای این ارز دیجیتال استفاده کرده و با مدیریت سرمایه خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.