تحلیل تکنیکال امروز بیت کوین 30 آبان 1400؛ بیت کوین در حال حفظ 58 هزار دلار

b

بازار ارزهای دیجیتال با باز پس گیری محدوده 58 هزار دلار توسط بیت کوین و ATH جدید برای AVAX ، یک حرکتی امیدوار کننده زده است. بعد از اینکه چند روز پشت سرهم شاهد کاهش قیمت بیت کوین بودیم، سرانجام این ارز دیجیتال رشد کرد و 2000 دلار بر روی ارزش آن افزوده شد. در حال حاضر اکثر آلت کوین ها نیز سبز رنگ هستند؛ شیبا اینو درصد رشد دو رقمی را تجربه کرده است و شاهد یک ATH جدید برای AVAX بوده ایم.

بیت کوین 58 هزار دلار را پس می گیرد

چند روز گذشته، روز های خوبی برای بازار رمز ارزها نبوده است. مدت کوتاهی پس از دستیابی بیت کوین به 69000 دلار نگذشته بود که این ارز دیجیتال رو به پایین حرکت کرد و در عرض چند روز بیش از 10 هزار دلار از دست داد. این روند نزولی با کاهش به 60000 دلار در 16 نوامبر، جایی که بیت کوین مدت زیادی در آن حمایت شده بود، به اوج خود رسید. خرس ها برای بار دیگر تلاش کردند و قیمت را رو به پایین کشانده اند.

این بار، این ارز دیجیتال برای اولین بار طی یک ماه گذشته، به زیر 56 هزار دلار سقوط کرد که می توان گفت تقریبا 20 درصد از ارزش خود را طی ده روز از دست داده بود. اما داده های موجود خبر می دهند که هولدر های قدیمی علاوه بر اینکه ترسی از ریزش ندارند، بلکه به خرید در نقاط پایین نیز ادامه می دهند.

از آن موقع بیت کوین رشد خوبی را تجربه کرده و چیزی در حدود 3000 دلار به ارزش آن افزوده شده است. در نتیجه، بیت کوین هم اکنون بالای 58000 دلار معامله می شود و ارزش بازار آن به 1.1 تریلیون دلار رسیده است.

تحلیل بیت کوین
تحلیل بیت کوین

آلت کوین ها سبز رنگ | ATH جدید برای AVAX

آلت کوین ها نیز به تازگی افت و ریزش بزرگی را تجربه کرده بودند، اما در حال حاضر همگی سبز رنگ هستند. حتی اتریوم برای مدت کوتاهی به زیر 4000 دلار سقوط کرد، اما افزایش 5.5 درصدی در تایم فریم 24 ساعته آن، باعث دستیابی به قیمت 4300 دلار شد.

بایننس کوین به زیر 550 دلار سقوط کرد اما هم اکنون بعد از افزایش 6.5 درصدی در کندل روزانه، در بالای 580 دلار معامله می شود. همچنین سولانا از دیروز تا کنون 8.5 درصد افزایش پیدا کرده و به قیمت 210 دلار رسیده است.

شیبا اینو و آواکس رشد دو رقمی شده اند. شیبا 13 درصد رشد کرده و به قیمت 0.00005 دلار نزدیک تر شده است. در حالی که آواکس 16 درصد افزایش یافته و نزدیک به 120 دلار معامله می شود. این بدان معناست که AVAX به یک رکورد تاریخی جدید دست پیدا کرده است. همچنین رشد قابل ملاحظه ای در ارز های دیجیتال دیگری مانند کاردانو، ریپل، پولکادات، دوج کوین و تترا مشاهده می شود.

وضعیت رمز ارزها

وضعیت رمز ارزهایی با مارکت کپ کم و یا حتی متوسط، خوب است و شاهد رشد آنها نیز هستیم. Immutable X با افزایش 43 درصدی در بازه روزانه بیشترین رشد را کرده است. همچنین رمز ارزهای زیر نیز رشد خوبی را تجربه کرده اند.

  • Enjin Coin (25%)
  • Zcash (20%)
  • Loopring (19%)
  • Fantom (16%)
  • THORChain (13%)
  • Helium (13%)
  • Revain (12%)
  • KuCoin Shares (11%)
  • Elrond (10%)

بدین ترتیب، به ارزش بازار ارزهای دیجیتال در طی دو روز، 100 میلیارد دلار اضافه شده است و مارکت کپ در CoinGecko بالاتر از 2.7 تریلیون دلار است.

تحلیل بازار ارزهای دیجیتال

دیدگاه‌ ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت cryptopotato.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در برابر تحلیل ارائه شده ندارد.

اگر قصد خرید بیت کوین یا هر کدام از آلت کوین ها را دارید، قبل از خرید به تحلیل های منتشر شده دقت کرده و با مدیریت سرمایه خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.