تحلیل تکنیکال امروز بیت کوین ، اتریوم ، ریپل 23 مهر 1400؛ گاوها در حال پیروزی

03

تحلیل بیت کوین اتریوم ریپل :

  • قیمت بیت کوین به لطف گاوها در آخر این هفته، در حال رسیدن به محدوده 60,000 دلاری است که بیشترین مقدار خود در پایان این هفته به شمار می آید.
  • اتریوم توانست یک مقاومت و خط فروش قوی از خرس ها را شکست داده و می تواند هفته آینده همراه با بیت کوین به بالاترین میزان خود دست یابد.
  • قیمت ریپل خبر از گاوهای سردرگم می دهد که نمی دانند چه کار می کنند. شکست از ناحیه یک دلار می تواند وضعیت بازار را مشخص کند.

قیمت بیت کوین این هفته پس از تغییرات حساسی که در روز پنجشنبه، هنگامی که سهام جهانی دوباره در وضعیت سبز رنگ قرار گرفت، سرمایه گذاران دارایی های خطرناک تری مانند : ارزهای رمزنگاری شده را ترجیح دادند، جهش قابل توجهی را تجربه کرد.

اتریوم و بیت کوین چند نقطه مهم نزولی که خرس ها تشکیل داده بودند را شکستند و این اتفاق در حالی رخ داد که به نظر می رسد ریپل از باد مطلوب در بازارهای جهانی برخوردار نیست.

قیمت بیت کوین در حال رسیدن به 60 هزار دلار: اما گاوها اهداف تاریخی را دنبال می کنند

قیمت بیت کوین بعد از افزایش 38 درصدی که در دو هفته گذشته تجربه کرده بود، برای بار دیگه 9 درصد صعود کرد. در این هفته، سودهای بزرگی در پی افزایش قیمت به 60 هزار دلار به وجود آمد؛ زیرا بیت کوین با برخی از باد های مخالف و منفی روبرو شد و احساسات جهانی و تمایل سرمایه گذاران به سمت ریسک کردن پیش رفت.

با تغییراتی حساس و هیجانی که در روز پنج شنبه بوجود آمد شاهد رشد بازار ارزهای دیجیتال برای بار دیگر بوده ایم. که می تواند قیمت بیت کوین را تا آخر هفته به 60 هزار دلار و بالاتر برساند.

گاو های بیت کوین توانستند که از منطقه 54 هزار دلاری دفاع کرده و از هر گونه سودآوری و تخلیه رمز ارزهای خود، خودداری کردند. با بسته شدن کندل هفتگی در قیمت 55619 دلار، که در بالای روند صعودی قرار داشت، صعود و سود دهی بیشتری برای بیت کوین محتمل شد.

این امر باعث شد که خریداران بیشتری به سوی بیت کوین آمده و قیمت زودتر از آنچه که پیش بینی می شد به منطقه 60 هزار دلار برسد.

سطح مقاومتی R2

همانطور که در تحلیل مشخص است، زمانی که قیمت بیت کوین به بالای 60 هزار دلار دست پیدا کند، سطح مقاومتی R2 تبدیل به یک سطح حمایتی می شود که تا حدی قابل اطمینان است.

R2 مقداری پایین تر از 60 هزار دلار است. در باز آزمایی دوباره آن منطقه بیت کوین باید علاقه خود را به آن منطقه نشان داده و حجم خریداران نیز کاهش پیدا نکند که در شرایط حال حاضر که اخبار همسو با رشد بیت کوین می باشد، این موارد دور از انتظار نیست.

اگر شرابط فعلی همچنان غالب باشد، می توانیم انتظار داشته باشیم که بزودی قیمت بیت کوین به 65 هزار دلار خواهد رسید.

تحلیل بیت کوین

البته باید توجه داشت که اگر احساسات بازار به باد مخالف بازار تبدیل شود، می توانیم که اصلاح و حتی ریزش تا منطقه 53350 را تجربه نماییم.
این رفتار خرس ها دور از انتظار نیست و هر لحظه ممکن است که یک روند معکوس و نزولی را شروع نمایند. در صورت تبدیل شدن بازار، به یک بازار با قالب منفی و نزولی، انتظار می رود قیمت بیت کوین تا 50 هزار دلار ریزش داشته باشد.

قیمت اتریوم خبر از شکست خرس ها در مقابل گاوها را می دهد

قیمت اتریوم در طی هفته گذشته گیج کننده و بلا تکلیف بود و گاوها و خرس ها در یک منطقه خاص در حال رنج زدن بودند.

این هفته برای گاوها، هفته مطلوب تری بود، چرا که فشار و شکستی که در خط اول از 10 مه شروع شده بود، قیمت اتریوم را از آن زمان به بعد نزولی نگه داشته بود.

به این شکست قیمت رو به بالا، مشاهده بسته شدن قیمت هفتگی در بالای روند نزولی، ضروری خواهد بود. این روند باعث می شود که خریداران بیشتری نسبت به خرید اتریوم ترغیب و تشویق شوند.

انتظار می رود که هفته آینده گاوها در اولین مرحله از رقم 3687 دلار دفاع کنند و سپس از آن ناحیه شاهد یک رشد قوی تر باشیم.

در همان زمان بیت کوین نیز رشد می کند که منجر به رشد عمیق تر و بیشتری در اتریوم خواهد شد. این روند باعث می شود که خریداران بیشتری به سمت اتریوم جذب شده و اقدام به خرید اتریوم نمایند، تا به سقف تاریخی اش نزدیک شوند. بنابراین انتظار داشته باشید که بیت کوین و اتریوم همزمان با هم با صعودهای خود سقف جدید تاریخی خود را بزنند.

تحلیل اتریوم
تحلیل بیت کوین اتریوم ریپل

اینکه باد موافق در بازار های جهانی و توجه رسانه ها به بیت کوین باعث رشد قیمتی این رمز ارز و در نتیجه آن رشد قیمت اتریوم می شود غیر قابل انکار است.

اگر اخبار جهانی روند خود را معکوس کرده و شروع به پخش اخبار ضد و نقیض با رمز ارزها و بازار کنند، باید منتظر تله گاوی بوده و ریزش اتریوم را تا حدود 3000 دلار شاهد خواهیم بود.

ریپل در حال رنج زدن

این هفته، قیمت ریپل (XRP) در برابر خط روند صعودی سبز رنگ، نتوانست به صعود برسد و گاوهایی را که در تعطیلات هفته گذشته صعود کرده بودند را به دام انداخت.

احتمالاً گاوها به همان خسارت کوچکی که تجربه کرده بودند، قانع شده و نمی خواستند منتظر بازگشت روند صعودی باشند.

با این کار، خرس ها به راحتی قیمت را کنترل کرده و قیمت ریپل را به زیر 1 دلار رساندند. SMA 200 روزه به نظر می رسد بسیار قوی بوده و فعلا نمی تواند شکست بخورد.

از آنجا که قیمت ریپل در حال حاضر در وسط محدوده قیمت هفتگی می باشد و نشان می دهد که گاوها اعتماد خود را نسبت به ریپل از دست داده و نمی خواهند درگیر خرید و پامپ این رمز ارز شوند؛ مگر اینکه ارزش یک سواری وحشی ( سود زیاد) را داشته باشد.

شرایط گفته شده در بهترین حالت می باشد و باید توجه داشته باشید باقی ماندن زیر SMA 200 روزه در این هفته فضای بیشتری را برای نزول قیمت اتریوم به 0.84 و 0.80 دلار را ارائه می دهد.

تحلیل ریپل
تحلیل بیت کوین اتریوم ریپل

حرکت جهشی

اگر خرس ها موفق شوند که قیمت ریپل را به نقاط پایین تر، یعنی 0.8 و 0.84 دلار پایین بکشانند، می توانیم انتظار داشته باشیم که گاوها حضور خود را اعلام کرده و شروع به فعالیت نمایند.

این امر به نفع گاوها بوده و می تواند شروع یک حرکت جهشی رو به 1.45 دلار باشد. اگر اخبار مثبت همچنان پخش شده و بیت کوین در طی هفته آتی بتواند به بیشترین سطح خود دست پیدا کند، می توانیم انتظار رشد برای ریپل را نیز داشته باشیم. رکورد جدید قیمتی برای ریپل می تواند رقم 1.76 باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت www.fxstreet.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در قبال تحلیل ارائه شده ندارد.

توجه داشته باشید که تمامی بازار های مالی ریسک از دست رفتن سرمایه را دارند و بازار ارزهای دیجیتالی از این قاعده مستثنی نیست؛ همیشه قبل از وارد شدن و خرید و فروش در هر بازار سرمایه ای، به شکل کامل آموزش های لازم را ببینید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.