تحلیل تکنیکال امروز کاردانو 9 مهر 1400؛ دفاع همه جوره کاردانو از حمایت 2 دلاری

kar0

کاردانو این هفته یک صعود 6 درصدی را تجربه کرده است زیرا قیمت این رمز ارز در حال حاضر در محدوده 2.1 دلار قرار دارد. اما در برابر بیت کوین، این ارز دیجیتال نتواست که مقاومت 5400 sat را شکسته و از آن عبور کند.

تحلیل کاردانو | گاوها در حال دفاع از حمایت 2 دلاری

ada در هفته ای که گذشت، توانست تا در محدوده 2 دلاری یک حمایت قوی که توسط فیبوناچی retracement در نقطه 0.618 مشخص شده بود را از خود نشان دهد. بعد از برخورد به این محدوده کاردانو به سمت بالا حرکت کرد و در حال حاضر برای بار دیگر در حال پولبک و برگشت به نقطه مذکور می باشد.

کاردانو باید در طول این هفته بتواند سطح خود را بالاتر از سطح حمایتی حفظ نماید تا از افت و ریزش بیشتر جلوگیری شود. همچنین ada باید مقاومت 2.5 دلاری خود را بشکند تا بتواند به سطح های بالاتری دست پیدا کند.

تحلیل کاردانو
تحلیل کاردانو

ada-usd در کوتاه مدت

با نگاه به روند قیمت در آینده، اولین مقاومتی که کاردانو با آن رو به رو است، رقم 2.2 دلار می باشد. مقاومت های بعد از 2.2 دلار، به ترتیب عبارتند از: 2.3 – 2.45 – 2.5.

از سوی دیگر، اگر بخواهیم حمایت های موجود برای کاردانو را بیان کنیم می توان به عدد 2 دلار که در فیبوناچی 618 موجود است اشاره کرد. محدوده های حمایتی بعدی در نقاط 1.88 ، 1.8 و 1.66 دلار می باشند.

همچنین با بررسی RSI متوجه می شویم که این خط زیر خط میانی قرار گرفته است و این روند خبر از افت جزئی در بازار می دهد.

ADA/BTC تلاش گاوها برای شکست مقاومت

بعد از هفته ای که گذشت، ADA از حمایت موجود در 4800 SAT برگشت و شروع به حرکت به نواحی بالاتر کرد. همچنین کاردانو در توانست در طول هفته گذشته از میانگین متحرک 50 روزانه بالاتر رود اما نکته قابل توجه اینجاست که نتوانست در کندل های روزانه، مقدار خود را بالاتر از مقاومت 5400 SAT تثبیت کند.

با توجه به بیانات فوق می توان نتیجه گرفت که کاردانو از مقاومت آخر هفته خود پس مانده و امروز در ناحیه حمایتی بسیار قوی قرار دارد.

تحلیل تکنیکال کاردانو

تحلیل ADA-BTC در کوتاه مدت

با حرکت رو به جلو، اولین حمایت در محدوده 5000 SAT قرار دارد. سپس می توان به محدوده های 4800 – 4715 – 4500 و 4315 که یکی از مهم ترین محدوده های حمایتی در fib 0.618 است، اشاره کرد.

از سوی دیگر با نگاهی به نمودار متوجه می شویم که اولین مقاومت در محدوده 5200 sat ( در میانگین مترک 50 و 20 ) قرار داشته و به ترتیب سایر مقاومت ها عبارت اند از: 5400 – 5600 – 5800 و در نهایت مقاومت موجود در 6000 sat می باشد.

با نگاه جزئی به RSI می توان متوجه شد که در محدوده خط میانی در بازار در حال رنج زدن می باشد که این روند نیز خبر از سردرگمی بازار می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت cryptopotato بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در قبال تحلیل ارائه شده ندارد. بازار ارزهای دیجیتال همیشه یکی از پر ریسک ترین بازار های موجود می باشد و شما برای فعالیت در این بازار نیازمند آموزش، تجربه و مدیریت سرمایه می باشید تا از هر گونه ضرر و نابودی سرمایه در امان باشید. همچنین برای مشاهده قیمت کاردانو می توانید کلیک کنید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.